Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wvl

    csendes tag

    Gyártó: Lenovo
    Pontos típus: ThinkPad EDGE E420
    Hiba jellege: Nem kapcsol be a gép
    Garancia típusa: Normál/alap szervizgarancia
    Szervíz neve: Smartservice Kft.
    Javítás ideje: 11 nap
    Javítás jellege: alaplap csere, DC in alkatrész csere

    Az itteni tapasztalatok alapján először a központi IBM szervizbe mentem, ahonnan az ott maradt egyetlen munkatárs átküldött a Smartservice-hez azzal, hogy oda mentek át a kollégái egy átszervezés miatt, és jobban járok, ha oda viszem.

    A Smartservice-es ügyfélszolgálati munkatárs nagyon segítőkész és kedves volt, ennek ellenére a szolgáltatással nem vagyok különösebben elégedett:
    - 11 nap egy thinkpad esetében bosszantóan hosszú idő, még akkor is, ha csak egy "kommersz" edge modellről van szó
    - a billentyűzeten valami olajos anyag volt szétfolyva mindenfelé, gondolom a vízállóságot tesztelhették vele, vagy ilyesmi, csak nem törölték le a végén

    Miután a gép nem jegyezte meg a bios beállításokat, leszedtem a hátsó borítót:
    - a hátlapot a csavarok mellett rögzítő bepattintható műanyag "fogak" közül az egyik gyakorlatilag le volt törve, lifegett ide-oda, én szedtem le végleg, mielőtt beleesne a gép belsejébe és esetleg új hibát okozna
    - a cmos elem nem volt visszadugva az alaplapra

Új hozzászólás Aktív témák