Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ro_bert17

    őstag

    Bemásolom ide is, mert a topic szerintem jó kezdeményezés, és most karácsonykor valakinek hátha jól jön.

    Sony Vaio szervizzel kapcsolatos tapasztalat:
    Barátnőm notebookja pár nap múlva kerek két éves lesz. Mivel gyakran bele akadt a töltő kábelébe, ezért a töltő csatlakoztatása nem volt túl stabil. Mintha lötyögött volna egy kicsit. A géppel egyébként semmi más probléma, hibátlanul működött. Javasoltam neki, hogy szervizzel nézessük meg, amíg van rá garancia.
    Múlt hét kedd telefon. Ügyfélszolgálat rendkívül korrekt, segítőkész. Elmondja a feltételeket, és javasolja készítsünk akkor biztonsági mentést, mert így a garancia vége felé, átfogják vizsgálni az egész gépet. Szerdán kiküldik a dobozt futárral, jelezzük nekünk csak csütörtöktől jó. Semmi gond, csak dobozt hozták. A csomagolás ötletes, felhasználóbarát, a gép szinte nem sérülhet. Másnap Frankfurtba viszik, folyamatos sms tájékoztatás. Kedden jött meg a doboz - kevesebb idő alatt, mint a várható 1 hét - benne két levél: az egyik egy személyes levél, melyben sajnálják, ha kellemetlenséget okoztak, plusz egy fájdalom díj vaio törlőkendő. A másik részletes technikai: miket csináltak. Ki tisztították, ki cserélték a töltő csatlakozót, csuklótámasz és belső rész műanyag csere, lcd műanyag csere. Ez utóbbi kettőt nem értettük, de tényleg kicserélték, mert a pici hajszálkarcokat, használódás nyomokat az istennek sem találjuk. Így mintha totál vadiúj lenne a készülék. Ma hívtak az ügyfélszolgálattól, hogy elégedettek vagyunk-e, és minden rendben volt a javíttatás során. (de ráérnek )
    Ezt az egészet azért írtam le, hogy ha valaki bizonytalan lenne Vaio vásárláskor a support minősége miatt, egy percig se tegye. Nekem egy nagyon kellemes tapasztalat volt!

    [ Szerkesztve ]

  • ro_bert17

    őstag

    válasz SzaboZE #33 üzenetére

    Ebben van valami, bár ez kb. 3-4 munkanap volt, nem tudom ez számít-e valamit. Akinek van helyi szervize az országban, azok dolgoznak pl. hétvégén?
    Nekem mondjuk tényleg azt tetszett, hogy foglalkoztak a problémával, abszolút korrekten. Pont egy töltőcsatlakozó esetén, ami ugye szertintem az esetek 90%-ban user error. És én egy szóval sem kértem tőlük, de teljesen átvizsgálták ezek szerint a gépet, és olyan jellegű szolgáltatásokat nyújtottak ez által, amiről csak elismerően tudok beszélni.
    Persze egy hardcore munkaeszköz esetén, azért lehet bosszankodnék, ha 4-5 napot kellene várni a gépre egy komolyabb hiba esetén.
    Egyébként nálatok, ami nem nbd garis gép, minden esetben 2-3 nap alatt meg szoktátatok oldani a problémát? Vagy esetleg elő ferdül, hogy alkatrészre várni kell, vagy nehéz feltárni a hibajelenséget, és esetleg emiatt többszöri próbálkozás van, stb??

Új hozzászólás Aktív témák