Új hozzászólás Aktív témák

  • Mosanke

    senior tag

    Sziasztok!

    Nem akarom szét offolni a totyikot, sem pedig bárkit is untatni a történettel ... De.
    Valami nem kerek most ebben az ötös nodban. Nálunk bent a vállalatomnál már hosszú évek óta ESET védi a gépeket. Most is 3 éves liszenszeink vannak a gépeinken. 12 gépen van telepítve - a gépek egymással hálózatba vannak kötve - a NOD32. De ebből az egyik gép az un. Ügyfél-kiszolgáló kapcsolat (a szerver) amelynek feladata a többi gépről (kliensektől) érkező kérések kiszolgálása. Ezen van csak tűzfal, a többin nincs, és ez kezeli többek között a bejövő és a kimenő levelezést... stb.
    Egy informatikai (jó nevű cég) kezeli a gépeink karbantartását már évek óta. Eddig hibátlanul végezték a dolgukat, minden rendben volt. Amióta az ötös nodok lettek felrakva (egy hete) a beérkező leveleknél, amik sokszor több GB nagyságúak is, mert éppen egy több száz oldalas műszaki tartalmú leírat vagy éppen egy szintén száz oldalhoz közeli szakvélemények jönnek be hozzánk elemzésre és tovább küldésre (és ez naponta elég sokszor történik) akkor az új nodok miatt percekig vagy van mikor tíz percnél is tovább vagy leáll az a gép amelyikre jött a csatolmány vagy annyira belassul, hogy szinte lehetetlen rajta dolgozni. Kiderült, hogy a csatolt fájl vizsgálata fogja vissza a rendszert arra az időre. Az előző, 4.2-es nodoknál ilyen nem volt. Sycontact is riasztva volt, ha már ilyen jó és régi ügyfelei lennénk...
    Távkapcsolattal nézegettek valamiket (ehhez én nem értek) de nem jutottak előbbre. Jövő héten fognak kijönni hozzánk a helyszínre (természetese a mi költségünkre :O ) és itt lesznek az általunk már évek óta a rendszert karbantartó informatikai cég szakemberei is.
    Meglátjuk mit tudnak kihozni.
    Annyit a végére, hogy vissza lettek rakva (ideiglenesen) az előző 4.2-es nodok és azonnal megszűnt ez a jelenség.

    Elnézést a hosszúra sikeredett hsz-ért.

    Ha a Moderátor kolléga úgy gondolja akkor törölje.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák