Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • boost

    addikt

    válasz #20844032 #2682 üzenetére

    Az, hogy valami grafikailag szebb, az nem generációs ugrás. Az új generáció, és a régi generáció közti legnagyobb különbség az a pályán található objektumok számában kéne, hogy feltünjön. Nem tudom, emlékszel-e a PS4 bemutatóra, ahol úgy kezdodott a musor, hogy olyan videót mutattak, ahol sok pici apró vacak repkedett, és sok apró vacak állt össze eggyé. Majd jött a knack bemutató, resougon, és KZ. Mindegyik közös tulajdonsága, hogy egyszerre sok önnáló objektumot kezel. Annyira sokat, ami eddig nem volt jellemzo a játékokra a PS3 generációjában. Nem véletlen Knackban is a föhös sokszáz kis kockából épül fel, vagy resogunban is a pálya sok mini kockából áll, és rekednek a kis kockák önnállóan. Azáltal, hogy valami szebb textúrát kapott, még szebb lesz, de nem ugrás. Ha nem egy fát nézek, hanem 10 fát, 5 repkedo madárral, mikozben játszom egy játékot, az generációs ugrás. Ès mindegy, hogy 720p, vagy 1080p.

    De amig a hagyományos PC-kompatiblis motorokkal készítik a játékokat, addig nem lesz látványos ugrás, mivel a PC-s grafkarik többsége nincs erre a párhuzamos feldolgozásra felkészítve, ezért nem is így programozzák le. Majd a DirectX12 hoz ebben változást. Èn így látom.

Új hozzászólás Aktív témák