Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz Sirandrish #15931 üzenetére

    Nintendonak "híre" van a konzol piacon, mint különösen agresszíven tárgyaló cég. Gondolom a beszállítókkal sem bánnak finomabban. A gép eladásokon meg nem tűrtek el soha veszteséget és a 300dollár+adó összegbe ez a minőség és teljesítmény fért bele.
    Én biztos vagyok benne, hogy a dokkolókat fröccsöntő cég tudna ennél jobbat is, de ez a minőség volt a kompromisszum, ami még éppen belefért
    A karcolások ellen még talán lehet tenni valamit, de a pixel hibával mit lehetne kezdeni?
    A Nintendo ennyit mond: "Small numbers of stuck or dead pixels are a characteristic of LCD screens. These are normal and should not be considered a defect." Megcsinálták ezt a balhét a DS esetében is, megcsinálták most is. Szerencsére a gyártás technológia már sokat fejlődött és kevesebb a gond vele, de ha valaki belenyúl egy ilyen gépbe, akkor nem vagyok benne biztos, hogy a szervíz cseréli-e neki.
    Én csak annyit gondolok erről, hogy a Switch vásárlásával elfogadtam a játékszabályaikat. Nem örülök neki, de ha lázadok a rendszerük ellen, akkor csak én járok rosszul. Nem kötelezett végül is senki a switch vásárlására. Tudom, hogy ez nem a normális vásárlói magatartás, de a Nintendo elég keményvonalas cég, nehezen reagál a felhasználói sirámokra. Ez mindig is így volt velük kapcsolatban, el kell fogadni.
    A karcolást meg tudom előzni, a halott pixelt meg megnéztem átvételkor, vissza is küldtem volna a gépet, ha van rajta. Ha később, de még garancia időn belül lesz rajta, hát akkor nem tudom mi lesz. Talán addigra meghátrál a Nintendo a Switch esetében is és efogadja hibának. A gond az lehet, hogy a beszállító gondolom a költségcsökkentés miatt nem vállalt erre garanciát, így a Nintendo sem könnyen fog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák