Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz ProEvoFan #978 üzenetére

    Ebben alapvetoen igazad van, viszont fontos megemliteni, hogy a SONY eseteben ezek lassu, hosszu idon at nagyon jol csinalt dolgok voltak, amiben raadasul volt/van tapasztalatuk, mert a ps1 ota kb folyamatosan csinaltak. Fontos meg hozzatenni, hogy nem azert volt ez ennyire hosszu ido, mert balfaszkodott a SONY, hanem mert egyszeruen ez ennyire nehez, lassu folyamat. Nullarol felepiteni egy ND szintu csapatot egy olyan dolog, ami ha megvan 10 ev alatt tool-okkal meg mindennel, akkor zsenialisan csinaltal valamit.
    Az MS-nek nincs ennyi ideje. A jelen gent elvesztettek, ami elotte volt, elkotyavetyeltek. Nincs se tapasztalat, se ido, muszaj volt valamit csinalni, ha a nextgent nem akarjak ugy, vagy meg jobban bukni, mint a mostanit. Az egyetlen realis megoldas az, hogy ahhoz nyulnak, amilyuk van. Penzuk az van. Marmint, rohadt sok penzuk van. Az egyetlen jarhato utat valasztottak, vettek kesztermeket, amit aztan jol meg lehet vizsgalni, mi jo, mi nem jo, aztan a tapasztalatokat hasznalva, mivel igy mar vannak studiok, amik tudnak jo jatekokat kesziteni, raadasul van eleg ahhoz, hogy minden evben jojjon valami jo ex, mostmar el lehet kezdeni nullarol epitkezni, embereket mozgatni ide-oda, stb.

    Aztan hogy sikerul-e nekik, vagy csak elegettek a penzt, azt majd az ido megmondja.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák