- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózatokról alaposan
- Rendszergazda topic
- Facebook és Messenger
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- VPN topic
- Aliexpress tapasztalatok
- WD My Cloud NAS
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Sztori driven játékoknál nem is kell nagyon megújulni, vinni kell tovább és kész.
Amikről beszélsz azok már nagyon sokadik folytatások újra és újra. Sokszor a sztori nem is számít. Azért egy GoW vagy TLoU-nál a sztori az egyik leglényegesebb ami halad is előre.
A folytatásoknak direkt az lenne lényege, hogy valami már egyszer bevált, kajálják a népek akkor abból kell még több. Ha sokat újítasz meg pont elveszti az értelmét és lehet megváltoztatod ami jó volt.
Vagy az emberek nem is akarják egyáltalán. A sokadik AC után is sokaknak nem tetszett a megújulás.
Persze akkor is lehet és kéne is újításokat beletenni, új szereplők, mechanizmusok amik általában meg is történnek.
Én második résznél ha az első nagyon jó volt, Én nem érzek rókabőrt.
Viszont a felsoroltak pont, hogy rókabőr, sokszor semmi megújulással![ Szerkesztve ]