Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz ldave #16175 üzenetére

    Ahogy en latom, a grafika altalaban nem az idot viszi, hanem a penzt, de azt nagyon. Egyszeruen azert, mert tobb ember kell hozza, ha szebb "vilagot" akarsz. A komplexitas, a finomhangolas meg az egyeb feature-hegyek az, ami az idot viszi. Plusz a grafika resze az olyan, hogy nagyon szepen parhuzamosithato. A fejlesztok tudnak dolgozni szines kis kockakkal, aztan majd lecserelik a modellt alatta, ha elkeszul.

    Kulonosen a finomhangolas olyan, hogy a vilag osszes idejet el lehet baszni vele, hogy kiegyensulyozott legyen egy jatek, de kozben azert legyen kihivas, de ne tul nagy, legyen nehez, de lehetoleg nem tul frusztralo, stb.

    Ez, meg a rengeteg sok kis valtozas, ami minden nagyobb projektben van. Erted, van egy valami, amit meg kell oldani, van ra otlet, kiprobaljatok, vagy mukodik, vagy nem, aztan van 2-3, ami mukodik, akkor azokat meg kell csinalni kicsit normalisabban, kivalasztani a legjobbat, megnezni, ez hogy hat a jatek maradekara, stb stb stb...

    ui: Bar ujabban ez se feltetlen igaz, UE5-ben mar az eddigieknel sokkal kevesebb eroforras mellett lehet gyonyoru vilagokat letrehozni, amennyiben nem akar mindenki mindent maganak csinalni, hanem nem faj neki a quixel bridge-rol meg a marketplace-rol venni dolgokat.

    ui2: Rohogni fogtok, de a fentiek mellett a UI az, ami sokszor irgalmatlan idot visz el ahhoz kepest, amennyire jelentektelennek gondoljak altalaban a nepek.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák