Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz B******** #13 üzenetére
Na, már megérte beírnom akkor.
Ez a része a játéknak igazából emlékeztet kicsit a régi Porsche Unleashed-es NFS-re, abban is nagyon el lehet bíbelődni külön alkatrészekkel.
Ott az autóeladáson lehetett üzletelni szépen.
Vettél használtan egy leharcolt Porsche-t (igen, gyakran törötten), megjavíttattad, kituningoltad piacon nézett táposabb alkatrészekkel, majd eladva a régi, felhalmozódott alkatrészeket (kár, hogy vasat leadni nem lehetett, vittük volna a sok lyukas kipufogót ) és akár magát a felújított autót (rendesen meg kellett hirdetni, amit nem is egyből kelt el), említésre való bevételre lehetett szert tenni.
Régi szép idők...Legalább egy kicsit visszahoz e téren ez a No Limits.
Garantálom amúgy, hogy kint a menüben/garázsban több játékidőt töltök, mint versenyzéssel (ezekkel a fél perces versenyekkel nem is csoda mondjuk).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz B******** #15 üzenetére
Nekem van konkrét kedvenc autóm.
Mivel van a háznál két Volkswagen-ünk is és nagyon szeretjük őket, így nem volt kérdés, hogy a játékban a VW GTI-re fogok hajtani.Ez a kinézet ma este munkából való hazabuszozás eredménye (egyenként 2 mb-os képek!):
KÉP 1
KÉP 2
A színe nem véletlen, a 3-as Golf-unk tiszteletére választottam.Sajnos az ész azt diktálná, hogy az Imprezára feküdjek rá, mert alapból erősebb autó ugye, de sajnos semmi sem fűz hozzá magához a márkához (max kicsit a Colin Mcrae Rally játékok).
Ugyanígy már a következő kocsikategóriába is kiszemeltem előre, hogy onnan én csak is a régi Porsche-t fogom elsősorban pátyolgatni, egyszerűen imádom az egész autót kinézetre úgy, ahogy van (valószínűleg a régebbi NFS-ekből visszaköszönő kellemes nosztalgiafaktor okán is).
Pont pár órája sikerült kiraknom egyébként azt a Porsche-t is, szóval nem kell már tovább halmoznom az anyagokat a raktárban (direkt nem építettem a már szintén meglévő BMW-be és az RX7-be szinte semmit sem, vártam a Porsche-t ).Jaaa, az BRZ alkatrészei meg én sem értem hogyan kompatibilisek nálad RX7-tel, mikor külön kategória a két autó...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz B******** #36 üzenetére
Tournamentben én jelenleg ezüst, 8-as kategóriában vagyok és 7xx. helyezett vagyok ranglistán.
Van egy "állandó" ellenfelem, akinek az autójának valamennyivel kevesebb pontja van, mint nekem (451-es az övé).
Általában mindig őt választom, mert az annál erősebb ellenfeleknek már legtöbbször több autópontjuk van, mint nekem és Tournamentben úgy tapasztaltam, hogy sokkal keményebbek az ellenfelek, míg egyszerű versenyeken úgy is nyerek simán, ha az ellennek jóval, de tényleg jóval több autópontos autója van.-------------------------------------
@locaLpatrioT: Azért annál a Subaru szériánál is előre lehetett tudni, hogy mit ad majd jutalomként, az a hetedik alkalom meg szinte idővesztegetés (értem ezt úgy, hogy helyette csinálhattál volna olyan versenyeket, amik tutira előrébb visznek a játékmenetben).
Persze ez nem kioktatás és valahol viszont értékelendő a kitartásod.
Én igyekszem tudatosan játszani és körülnézek, hogy milyen lehetséges alkatrészek várnak jelenleg rám jutalom formában, mert ha tudom, hogy nyerni fogok táposabb alkatrészt, akkor olyanra koncentrálok inkább, amiket jelenleg nem látok sehol sem jutalomként vagy egyéb forrásoknál. Így pl jelenleg Porsche-nél csak az ECU és a Nitró fejlesztése van előtérben nálam.
Jelenleg elsősorban az új versenyeket viszem (több lehetséges anyag forrás reményében), azután, ha már nehezebbek az új versenyek, akkor Golf és a Porsche tervrajzokért versenyek (ezek a kedvenc autóim aktuálisan), meg ott tartok, hogy kéne nagyon sok relé, amikhez sajnos jelenleg csak egy versenyforrásom van jelenleg.
Más:
Ma lett meg 28,5-ös szintűként az Airborne achievement és szintén ma találkoztam az első versenyekkel (Call 911) Car series módban, amik már 3 egységnyi üzemanyagot visznek...
Szóval ha a jövendő kampány versenyek is megesznek 3-4-5 üzemanyagot, akkor 2 óránként nem túl sokat lehet majd egyszerre játszani a játékkal, bár valahol igazából nem is bánom (legalább munkahelyen nem lesz akkora késztetés, hogy minél többet nyomjam ezt ).---------------------------------------------
@Danny365: igen szép ez a Porsche!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz B******** #309 üzenetére
Én azt mondom, hogy még tán akkor is fárasztó tudna lenni a játék, ha versenyek végén mondjuk csak 2 kártya közül kellene húznunk.
De így, hogy belépek másfél óránként 10 percre, újratolom megint a nulla kihívásos Easy versenyeket és a végén jó, ha szerzek egyáltalán valamit, amit szeretnék...
Kezdem magam kicsit hülyének érzeni, hogy játszok még ezzel a játékkal.Más: RX 7-re úgy látom érdemesebb rágyúrni annak ellenére, hogy nem kötődök különösebben érzelmileg az autóhoz. Ugyanis a következő Tournament valamiért megint RX 7-es lesz.
Átpakolom az eddig olyan szorgosan ápolgatott Porsche-ből a tápolt rare alkatrészeket és egyúttal akkor már igyekszem a Tokiói car series-t is teljesíteni vele, majd mehet minden vissza a Porsche-ba (de lehet inkább majd a Supra-ba később).Úgy érzem a közeljövőben az arany költés nálam leginkább a rare alkatrészek autók közötti vándorolgatásában fog kimerülni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz B******** #317 üzenetére
Jelenleg a Shelby-vel ott tartok, hogy vagy olyan cuccok kellenének bele, amiket jelenleg csak Loading Dock-ból lehet húzni (amihez nincs pénz, mert mindig elverem Black Market-es autó blueprintekre és alkatrészekbe minta beépítésbe és egyesítésbe) vagy szintén ezek a conversion kit-ek, amikből szintúgy rengeteg kellene nálam is (mindenhez alkatrészhez külön minimum 20 db minta...).
Szerintem felesleges a játéktól várni a sült galambot és bizony érdemes napról napra lenyomni a kötelező versenyeket a conversion kit-ekért, mert úgy veszem észre bazti ritka az, ha Rare főalkatrészt húz ki az ember és akkor ugye ebből több féle kategória van és egyáltalán nem biztos, hogy ahhoz a kategóriához kap alkatrészt az ember, amihez szeretne.
Ez a játék ezen ponton durván el van rontva, mert itt még az sem mentené meg a helyzetet, ha ráköltene az ember annyit, amennyit egyébként egy normális konzolos vagy PC-s játékra költene....
Na meg hol vagyunk még mi a hiper autóktól a játékban? Szerintem itt többünknek csak jövőre lesz kb Huayra-ja vagy Koenigsegg-je legálisan.
Nem tudom, hogy a mobilos Most Wanted mennyire volt haladósabb ehhez képest, mert abba is belekezdtem anno, de aztán telefoncserekor elveszett a mentésem és persze már nem akartam nulláról kezdeni az egészet, szóval azt a játékot sosem játszottam ki.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz B******** #320 üzenetére
Én nem ismertem a játékot a publikus androidos kiadása előtt, szóval nem tudom, hogy milyennek kellett volna lennie a véglegesnek.
De ez tényleg kemény, hogy most ott tartok lassan a Shelby-vel, hogy minden alkatrészbe külön 22 db conversion kit kéne és pl a motorhoz valóak, olyan versenyek farmolásával is szerezhetőek, amik 3 üzemanyagot esznek.
Na, ezeknél simán lehet, hogy belépsz a játékba full üzemanyaggal, 2-4 perc alatt lenyomod a 3 db 3 üzemanyagos versenyedet és a végén nem kapsz semmit, mert olyan "szerencséd" van, hogy mindhárom alkalommal mellé húzol a kártyákból.Visual Pontokból elegem van. Mikor olyanokat húzok ki, az felér már egy minimális agyvérzéssel.
Nem akarok VP-ket (van szarásig, mert csak a kedvencebb autókat módosítgatom külsőleg)!
Alkatrészeket akarok vagy akkor már minimum készpénzt, mert a Black Market-en pillanatok alatt nullázom a kasszát, ha belefutok kívánt blueprintek-be vagy olyan mintákat, amiket egyébként maximum Loading Dock-nál tudhatnék csak szerezni.De legalább ma délután meg lesz a Supra, szóval legalább annak a versenyeit el tudom kezdeni, kicsi frissülést hozva a játékba.
[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
válasz B******** #378 üzenetére
Az rr3 könnyebb volt döntögetéssel nekem, de itt kevésbé határozottan reagál. Néha azon kapom magam, hogy teljesen kifordult a törzsem a következő kanyar előtt.
Tapasztalta rajtam kívül valaki, ha véletlenül nem lépett ki az alkalmazásból, akkor a háttérben erősen koptatta az üzemidőt?
-
Joccc07
addikt
válasz B******** #404 üzenetére
A béta verzió sokkal pörgösebb volt abból a szempontból, hogy kb 1 hét alatt 5 csillagos lett a toyotám és ennyi idő alatt lett benne 2000 goldom. Biztos, hogy lesz majd hozzá javítás és ráncfellvarrás mert ezt így nem hagyhatják.
[ Szerkesztve ]
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
addikt
válasz B******** #416 üzenetére
Még csak annyit sem lehet vele csinálni, hogy a poros ajtóra ujjal beírhassuk, hogy "Szeretlek Erzsi".
Biztos átvételkor aláírtunk valami Snoop Dogg-tól kapott szerződést, minek olyan szigorú feltételei vannak, hogy ugyan verseny közben szarrá törhetjük, de egy szaros visszapillantó tükröt nem cserélhetünk rajta egyénire...Egyébként annyiban örülök a BMW-s event-nek, hogy akkor a BMW blueprintek-re sem kell gyúrnom, hanem foglalkozhatok nyugodtan más cuccoknak a farmolgatásával.
Engem nem zavar majd a MW-es stílusú kinézete, bár itt is előjön, hogy inkább a komplett régi MW PC-s játék portját kéne kiadni egyszer fizetős verzióban mobilra.
De sokan örülnének neki, istenem [sóhaj].[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz B******** #433 üzenetére
Minden esetben az alkatrészek fejlesztési színsorrendje a következő: szürek - zöld - kék - lila.
Tehát a jelenlegi 4 csillagos zöld alkatrészedből legközelebb kék alkatrészed lenne (3 csillagú lesz, cserébe kapsz további csillag slot-okat).Javaslom, hogy azt a lila alkatrészt felejtsd el, direktbe ne fejlesszél rá (persze ha épp szerzel bele valamit, azt pakold fel rá nyugodtan)!
Szóval marad az unalmas conversion kit farmolgatás. Hacsak nem sajnálod az aranyat és tudsz esetleg egy másik ugyanilyen kategóriás autódról kék alkatrészeket átpakolni. -
addikt
válasz B******** #447 üzenetére
Nem tudom, hogy PR témában milyen viszonyok vannak, de az biztos, hogy aki komolyabban is tervez egy autót tuningolni, annak ugye feltétlen szüksége lesz kék alkatrészekre, plusz ugye nem árt ha autó is minél több csillagos tud lenni.
Jelenleg azt várom, hogy a Ford Mustang-ot tudjam 3 csillagosítani, mert jelenleg csak sima szürke alkatrészek vannak benne, direkt nem is fejlesztettem még semelyik komponenst sem, ugyanis Izom kategóriában minden fődarabból van felhasználható 3 csillagos kékem.
Amint összegyűjtöm a maradék BP-ket az autóhoz, röpítem is bele mindet. -
bostone
addikt
válasz B******** #765 üzenetére
Bármilyen produktum létrehozása energiát igényel. Ezalatt értem a szellemi és tőkebefektetést. A kialakított játékrendszer a piackutatás eredménye. Itt olvastam valahol egy cikket, amely azt boncolgatja, hogy valójában a játékfejlesztőket a "bálnák" tartják el, a magas összeget kifizető felhasználók.
A no limits, tipikus iskolapéldája ennek a felfogásnak. Kevés ráfordítással nagyot kaszálni. Nincs egyensúlyban a játékra fordított idő az élménnyel. -
-=Szabi=-
tag
válasz B******** #765 üzenetére
a játék szép megfelelő készülékeken.. viszont sajnos a legtöbbön furán van beskálázva és indokolatlanul low grafikát állít be.. remélhetőleg erre hamarosan jön frissítés, hogy lehessen grafikát állítani, na meg a garázsban lehetne magasabb grafikai beállítás mint a versenyeken
-
addikt
válasz B******** #868 üzenetére
Oké, kicsit elragadtattam magam és lehet csak én vagyok így ezzel, de én nem akarok optikai tuningolni!
Legtöbb autót gyári állapotban tartom a legszebbnek és különben is mindig az Event-es Shelby használatára kényszerít rá a játék, amin semmit az ég világon nem lehet módosítani.
Így pl minek szánjak időt olyan autóra, amiben pl még látnék is fantáziát, mikor úgysem versenyeznék vele.Én már szarásig vagyok VP-vel és ennek ellenére ugyanúgy húzok ki pár 100 VP-t adó kártyákat.
Téged is idegesítene.
Már egyébként is nagyon kicsin múlik, hogy én is töröljem a játékot a fenébe, mert teljességgel nem élvezek már benne semmit sem és ez szerintem később sem lesz jobb (az érkező, leginkább Shield-re koncentráló frissítéshez is csak gratulálni fogok ezeknek az idiótáknak), tuti nem fognak ott változtatni a játékmechanikán, ahol leginkább kéne. -
addikt
válasz B******** #917 üzenetére
Cigit is leraktam februárban magamtól (igaz, sosem voltam előtte sem durván bagós), szóval ez az NFS is összejönne, ha tényleg meg akarnék tőle szabadulni.
"Sajnos" olyanok is vannak, mikor 3 autó tervrajzos versenyből 2x tervrajzot sikerül kihúzni, aminek hatására visszább vonulnak a felhők olyankor a fejem fölül.
De azért visszább veszek én is, pláne most Tournament-et illetően, mikor 4-es rangba lépve már a legkönnyebb ellenfelek is legtöbbször durván bealáznak. Úgy meg semmi értelme.
Egyébként a Ken Block-os szál mindenképp érdekelni fog még azért, főleg úgy, hogy az a Mustang eddig még sima változatban sem szerepel a játékban.
Kíváncsi vagyok a kategóriájára majd, meg hogy kapni fog-e külön Car Series szálat majd.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- PlayStation 5
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...