Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz toma187 #2937 üzenetére
Szia!
Igen, az a két nap nálam is felcserélődött, tegnap néztem is miatta, mert elterveztem, hogy váltóhoz farmopnék zöld conv. kit-eket és csak pislogtam cserébe egy picit, hogy gumi nap van.
Az viszont tetszik, hogy két hétköznap is lehet majd pénzért versenyezni ugyanitt, a vasárnapi meg játékszüneti nap, ami helyes is szerintem.Nagyon meg vagyok elégedve a játék teljesítményével, pörög a menü, a versenyek vége, ahogy kell és már a napi gold-ok felszedését sem úgy kell csinálnom, hogy rámegyek egyszerre egy képernyőri arany felvevés gombra sorban és utána várok fél percig, hogy reagáljon a játék, hanem szinte azonnal megadja a gold-okat.
Subaru-nak végre tényleg a kipufogójából jön a láng és nem a csomagtartójából, Tournament piac refresh végre lecsökkent az idióta 1 hetes időről jóval kevesebb időre, így hamarabb nullázhatom majd a Tournament pontjaimat az F40-re. Csak arra tudok már költeni.
Ezekkel a scrap pontokkal gyakorlatilag mérföldekkel hamarabb lehet majd szerintem tuningolni főalkatrészekkel egy kívánt autót.
Minél combosabb Boss-t nyomunk le, annál több scrap pontot kapunk, ha BP-t húzunk (persze feltétel, hogy max csillagos legyen a BP-hez kötődő kocsi) és most nem fogok számolgatni, de ha pl a McLaren-es boss versenyeit nyomogatjuk újra scrap pontokért, akkor nulláról 1 hét alatt össze lehet farmolni annyit, amiből lehet venni legendary hyper főalkatrészt.Azt amúgy én sem tudom, hogy hol lehet megnézni, összesen mennyi szabad hely van még a raktárunkban, de úgyis szól majd a játék, ha nem tetszik neki valami.
-
Elmicsi
csendes tag
válasz toma187 #2962 üzenetére
Nekem tegnap óta nem ad BP-t így scrap pontot se tudok gyűjteni bár van már 1,3 millió. Sokaknak ez most a legértékesebb. Elég könnyű lett mára a játék, hogy napi 1 legendary part kiszedhető, így egy 7 csillagos kocsit 1 hét alatt ki lehet fullozni. A raktárral se kell sakkoznunk mert nincs már limit. Viszont azon gondolkodtam, hogy ha adja azokat a BP-ket is amik már kigyűltek, akkor a limited ládákat nem éri megvenni ezek után, mivel jóval kevesebb esélye lesz a hiányzó részek kigyűjtéséhez. Azt sem értem a mostani eventen a chapterek végén miért nem goldot adott. Jobban örültem volna neki....
-
alfa20
senior tag
válasz toma187 #2997 üzenetére
sajnos akiknek meg volt a Razor M4, nekik nem volt aktív ez az Event, így nem is lehetett a 7. *-ot meg szerezni. Akik (mint én is) emiatt írtak a support-nak ők vigaszként kaptak 35BP-t és némi pénzt kárpótlásul, így lett meg a 7. *
A LaFerrarival más a helyzet ezt ugye mindenki játszhatja, akár meg van neki akár nincs, reméljük ez egy ilyen mindig visszatérő darab lesz, hogy mindenki ki tudja maxolni.
"Az agy olyan, mint az ejtőernyő: csak akkor működik, ha nyitott." (Thomas Dewar)
-
jojokka
tag
válasz toma187 #3216 üzenetére
Viszont nem Quad a tournament, hanem csak a Sport kategóriának... Nem is érzem elégnek a 837-es nissanom...)
A razoros BP-k közül 4-et szedtem össze, nem volt nagyon bőkezű a rendszer. Viszont én nem kapkodok. Tegyük fel, hogy visszahoz havi 2 hétvégén valami ilyesmit. Ha minden harmadik alkalommal razor lesz, akkor kb 5 hónap, és megvan a fullos razor. Azért az nem olyan rossz. És nem kell aranytömbök hadát rátolni.
-
jojokka
tag
válasz toma187 #3220 üzenetére
Igen, a "minden kimaxolása" eléggé beláthatatlan nekem. Még csak most kezdtem a Mclarenes Chaptert az underground-on, és erősen spórolok a fejlesztésekkel. 991-es csak addig felhúzva, hogy simán jöjjenek a Tuner-ek, ugyanígy a supra és a Viper. /A viper még egy kicsit vékony, de alakul/ Max csillagon csak a 35-ös nissan, meg ahol kellett a Car Series-ben. Egy rugót nem rakok fel feleslegesen, de nem belátható még így sem... /mondjuk most, hogy VIP4-es lettem, most kicsit haladósabb, nagy előny a 14-es tank./
Respect a 2. helyhez, nehéz lesz megtartani, kitartást hozzá!!!
-
-=Szabi=-
tag
válasz toma187 #3216 üzenetére
a fullos GT500-assal vártam a hétvégét, erre most vadul elkezdtem GT-R-t fejleszteni, így viszont az összekuporgatott 2 millám hamar elment, ja és a legszebb, hogy így az R-34-el még semmit nem haladtam, pedig kéne még azt is huzigálni felfelé, mert közben a napi 3 car series-t is csinálgatom az aranyért, plusz a következő tournament meg csak R-34-es lessz.. végre felpezsdítették a játékot, tetszik
kíváncsi vagyok, hogy mikor jön az SX és a Charger.. nameg a már régóta várt matricák..
-
-
Elmicsi
csendes tag
válasz toma187 #3836 üzenetére
Én is így kezdtem egy idő után csak a "kötelező" napikat csináltam, aztán csak az eventeket, végül semmit. Igen én is az elejétől játszottam vele egészen egy hónappal ezelőttig. Amúgy egyet értek veled, én sem kezdtem másik játékba és nem is fogok. Egyedül a Mortal X maradt, mivel ezt ugye töröltem.
Olipapa igen Laferrari volt, mivel most már csak a legerősebb kocsival éri meg játszani. Részemről még az a napi ~10 kör is sok volt Easydriveban az életemből Az eventekről ne is beszéljünk. Olyankor meg állandóan lesni kellett mikor lehet kezdeni, mikor van ticketem stb. Ez már régen nem játékélmény....
-
plejik
addikt
válasz toma187 #4132 üzenetére
Én is töröltem, több hónap után belefáradtam, hogy semmilyen event-et nem tudtam megcsinálni normálisan , de mindezt normál játékos szokások mellett. Sajnálom mert több lett volna ebbe a játékba, de semmi újítás és eszméletlen pénzzabáló.
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]