- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz Zodiacus #24652 üzenetére
A regi madison karbis, manuális szívatóval, kicsit többet eszik és nincs abs, mindket kereke 13 colos, hatalmas csomag tartóval. A madison 3 injektoros, automata szivató és talán abs is van,de ennek utána kéne nézni, ha jól tudom az első kerék már 14 colos, ami nagyon jó kanyarban. Igazából nem is a kora a lényeg, hanem az állapota, de ha tuti jó a madison 3, akkor én azt venném.
A motorja mindkettőnek megbízható, (talán yamaha blokkos? ) Ha nem értesz hozzá, akkor csak olyat vegyél, amit engednek átnézni szervizben és magyar tulaja legyen, amit le tudsz kérdezni. Sok hulladékot hoznak a nepperek Olaszországbol. -
#50433536
törölt tag
válasz Zodiacus #25592 üzenetére
Mennyire remeg a szíj és milyen motorról van szó?
Alapból minden robogón remeg egy kicsit, bizonyos fordulat/áttétel-nél pedig jobban is beremeghet. Akkor lehet gond, ha már hallod is, vagy hozzáér valamihez.A nyomólapról annyit, hogy a görgők nyoma látszódhat rajta, ahol gördülnek, ott kifényesedik a fém, ez teljesen rendben van. Az lehet baj, ha már árkot koptat magának, a kifényesedett résznek érezhető pereme van. Szerintem a perem már megakadályozhatja a görgőt a gördülésben és sokszögűre koptatja a görgőt, vagy csak egy helyben csúszkál és egy helyen koptatja nagyon, de ezt már tudtommal észre lehet venni váltó működésén is.
Remélem hozzászól egy nálam jártasabb ember is...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Zodiacus #26821 üzenetére
Ha az előző termosztát rossz volt, akkor eddig túlhűtve üzemelt a motor:
álló helyzetben épp azért kapcsol be a venti, mert nincs légmozgás.
Városban nyáron valóban sz.r a hűtés, de pont azért van a venti, az segít.
(Ettől függetlenül lehet dugulás a termosztátnál. Béna beszerelés miatt.) -
gps76
őstag
válasz Zodiacus #27800 üzenetére
Robogónál, mivel se kuplung, se váltó nincs amiknek adalékolás szükséges, elméletileg jó, egyedül a folyamatos magas fordulatszám ami miatt inkább motorba valót javasolnak bele. Mert robogónál attól függ hány ccm-es, 4000-7000-ig van az üzemi fordulatszám, ami kocsinál azért nagyon magas már, ezt 5-6000 km-ig bírnia kell.
-
atomanti19
aktív tag
válasz Zodiacus #27851 üzenetére
Nem lősz mellé egyikkel sem. Nekem a Yamaha jobban bejött. Jobban elfértem, nagyobb puttony, kicsit erősebb is. Csak ne valami gányolt mocskot vegyél, erre figyelj. Szerintem vedd amelyik tetszik, én is így tettem.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Zodiacus #27851 üzenetére
a forzának van köze az adv-hez?
gyengébb volt érzésre, mint a j300, talán nehezebb is tőle, de baromi jól motorozható volt.
nekem a j300 jobban bejött az xmax300hoz képest, talán 2 éve cserélhettem volna minimális árkülönbséggel.a j300nak jobb a féke, ABSe kiváló, esőben széles a szélvédelme, de ugyanolyan keskeny helyen elmegy, mint az xmax, aminek meg gyengébb a szélvédelme. j300ba beraksz két ledes H4 izzót (kurta nagy szopás ezt szerelni), és irdatlan fényereje van. a rugóstagjai puhábbak, és jobban dolgoznak az xmaxhoz képest, cserébe meg az xmax váza sokkal merevebb, ez nagy sebességű kanyarokban jókora előny. az xmaxon magasabban ülsz, és nagyobb a csomagtartója, j300hoz meg ajándék volt a hátsó csomagtartó vásárláskor.
a dt300 gyársulásban biztosan ugyanazt tudja mint a j300, de annak a váz stabilitásra nagyon panaszkodtak, sztem a féke is szarabb lesz, és alkatrész is nagyobb szopás.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz Zodiacus #27851 üzenetére
hát, ha hiszel Winklernek aki X-Max tulajként kipróbálva a 350-es Forzát azt mondta rá, hogy a Honda jobb, akkor per pillanat a szárnyas a jobb.
Érdemes amúgy a saját X-Maxos videóit (IS) megnézni. (Meg az említett Forzásat is)
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest