Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #5044 üzenetére

    Van az a pénz, amiért lehet "olcsón" is motorozni.:) Új motor vásárlásának hívják. (Eltekintve persze az amortizációtól, amikor kigördülsz vele a szalon kapuján stb.)

    Kérdezte is a szomszéd (aki amúgy bevallotta, hogy vezérműlánc-szakadása volt a Madisonján annak idején: összekócolta a dugó a szelepeket=GTK, de kifizette!:DDD), hogy ha ilyen sokat használom, akkor "nem lett volna érdemesebb" fiatalabbat venni? Akkor beszélgettünk, mikor tökig olajban ültem Maja2 mellett. 64 km után.;]

    Válasz: dehogynem! Annyi pénzből, amit évek alatt rálocsoltam, simán kijött volna egy fiatalabb gép. Mondjuk nem évjáratot veszünk. Állapotot... És HA az az állapot olyan amilyen, arra költeni kell. Most vagy újat veszel, vagy megkíméltet DRÁGÁN, vagy annak hazudottat (drágán), vagy veszel olcsón, amire tudod, hogy költeni kell. Olcsó + megkímélt + megbízható + fiatal + csak tankolni kell: ez mese habbal...:K Ha meg sokat is használod, akkor hatványozottan igaz a dolog. Annyit mentem volna a Majával évente, mint te, rég túl lennék a motorgenerálon/gyufa+Dunán.:R

    Aztán a tuningról még nem is volt szó! Amikor csak a kipufogó 80-100K-ba van.:O Épeszű ember nem is vesz olyat, annyiért. Csak a birka. (Bee...) Meg a hobbista!

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #5044 üzenetére

    Az kimaradt, hogy a ráköltésben NE rendezzünk versenyt, pls.:)) (Főleg a vételár kiegyenlítéséig nem volna jó móka.:O) A másik meg, hogy ez nem 125-ös kategória, amit "reklámoznak". Egyik, hogy 180-as (A2 jogsi kell), másik, hogy 11 éves, ezért relatíve "occó". Maja2 meg ugye 250-es (szintén A2 minimum), és 12 éves: ma is beijesztett eredetvizsga után, hogy nem fog indulni (kattanás, és csend), de indult pár próbálkozásra. Van benne valami 5 éves akku, aztán ki tudja, meddig megy. Egyszer jön egy cellazárlat, és kész. Vagy csak szimplán nem lesz elég benne a kraft. Számolnom kell azzal, hogy hamarosan cserés lesz.

    Kormánycsapágy ezen is ugyanúgy (de pontosan ugyanúgy) be van rágódva, mint a 180-ason volt. Együtt lehet vele élni (kemény középállás), de valójában fel kellene újítani. Km óra nem megy. (Idegesít.) Bontott meghajtó "occó", csak fene tudja, hogy működik-e.:U Egy próbát megér, mert ezzel kezdeni kell valamit.:K (Bár eredetvizsgán szemrebbenés nélkül felvésték az óraállást, és, hogy töküres a tank, de azért szeretném tudni, mi merre hány méter, és mikor lesz pl. esedékes az olajcsere.:R)

    Mosquito34: az olcsót "lehúzod".:N Épp ez az, olyat nem adnak 300K környékén.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák