- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
Nagy a csend!
Esetleg valaki egy karikára? Most legalabb kanyar nelkul is keresztbe lehet vagodni.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz balazs1011 #6712 üzenetére
Ezt nem nagyon fogjuk tudni megmondani. Hacsak nem találunk valakit, aki már kciserélte egyiket a másikra a motorján...
Mondjuk ha a két gép évjárata, blokkja azonos, akkor könnyen lehet, hogy a hajtás környéke is nagyon hasonló. De ha nem jön össze, akkor én nem mondtam semmit!
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Szerelő fronton Budapest területén van valami tippetek? Úgy tűnik, hogy kezd gyöngyözni a vízpumpám (de lehet, hogy csak bemagyarázom)... Vagy ennek nekiállhatok otthon magamtól is?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz szilchi #9005 üzenetére
Szia!
250-es kategóriában 400e Ft alatt semmit se vegyél.
Ha 400ccm kellene inkább, akkor inkább 600e Ft felé nézelődj v még felette.
DigitXt esete jól példázza.
Csak hogy legyen itt valami rólam is:
- 250-es Beverly (ie E3 2006 modell) -> 1,5 évig szívatott mindenféle szerelő a hidegen indulás után, bemelegedés alatt kialakuló irreálisan magas alapjárattal (mely újraindítással megszünt). Ide értendő a műrkaszervizt is! A probléma egy szarul működő termosztát volt, de a neves hozzáértők már ECU cserét vízionáltak... Filléres baja volt és 150e Ft-okkal riogattak.- eszegeti az olajat, de konstans ugyanannyit. Kb 0,5-1dl / 1000km - még olasz fórumokon is azt írják, hogy ha 0km-től ennyi, akkor ez ilyen. Ha növekszik, akkor baj van. Szerintem ez ilyen, mert az elmúlt 18e km alatt végig ennyi volt...
- most a következő probléma talán a vízpumpa lesz.
- hajtás szíj csere volt de 20e km után kötelező lenne...
Viszont 2 szezon alatt mentem vele 17-18e km-t... Azért ez nem rossz, de ugye megfizettem az árát a vételnél. Ráadásul ez is tuti tekerve volt, mert bár 17e km-el vettem, a gyári szerviztörténet szerint a 8. hónapban megvolt a kötelező 6e km-es szervize és 4 évig volt olaszországban. Azaz szerintem 40e km lehetett benne, amikor 17e-ret mutatott... De az állapota, a vétel előtti szerelővel való átnézetése, a magam általi átnézés valamennyire kifizetődött (és a vételár)... Egy ideig én is nézegettem a 200e-res kategóriát 200-250ccm-ben de azok tákolt vackok vagy szerkezetileg vagy motorikusan...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Szia!
Az enyémben még az eredeti, gyári van, pedig típushibának tartották ezt Beverlynél. A km-t le sem merem ide írni, mert nem De sok km van benne...
Egyébként nem mindegy, hogy milyenre cseréled:
[link]
valami kúpgörgős csapágyat kell a sima golyós helyett, ha már cserélni kell...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Milyen gyujtogyertyat erdemes manapsag venni, ami jo minosegu, nem hamisitjak stb ?
PL Denso jó lehet?
Beverly 250ie E3-hoz lenne...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Újabb érdekes történet kezd arra sarkallni, hogy elhagyjam a read-only üzemmódot.
1. Olykor be-be rángat a gép aztán megy tovább, mintha mi sem történt volna.
2. Olykor be-be rángat majd teljesen szétesik az ütem és leáll alattam, ha félrehúzódok (azaz a menet közbeni, alapjárattól eltérő gázállással mintha továbblendülne a kihagyáson, de ha visszaengedem a gázmarkolatot, akkor leáll)Fentiek a mostani péntektől érvényes melegekkel együtt jelentek meg (illetve tavaly is volt egy-két ilyen eset, de aztán az ősz miatt gondolom gyógyult a dolog).
Mi az az alkatrész, aminek a befecskendezéshez, gyújtáshoz köze lehet és a meleget nem szereti olykor?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz csongi #13187 üzenetére
Sziasztok!
Megfogadtam tanácsotokat és szisztematikus utat választottam az olykor ledadogó, 250-es Beverlyre Egyébként 2006-os kiadás és olyan 133Hz a frekvenciája...
Nos újabb adalékok:
Üzemanyag rendszert kitakarítottam. Teljes benzinpumpa, felette a szűrőház, nyomásszabályzó szelep, injektor végig tiszta. A szűrőházból (vagy puffer tartály vagy nem tudom mi az pontosan a benya pumpa felett) végig fekete trutyi jött kifelé, nem győztem bele önteni a tisztítót, meg kompresszorral keresztül fújni.
Maga a pumpa nem tudom milyen állapotban van, gyújtásra szépen zúg, benyát tolja, azonban nincs eszközöm megmérni, hogy valóban 2.5bar vagy kevesebb.Viszont a maiak után máshol kell keresnem a bajt, azt hiszem.
Reggel, 7 körül relative langyos időben ahogy elkezdett bemelegedni (indítás után 2-3km) ledadogott, alapjárat szétesett és megállt. Próbáltam újraindítani, sok köszörülés árán beindult, ment 5mp-et magában és leállt.
Többször is próbálkoztam, mindig ez volt: néhány mp után megállt alapjáratról, hozzá sem érve a gázkarhoz.
Ha a gázkarhoz hozzáértem, akkor azonnal lefulladt, a legkisebb gázhúzásra is.
Otthagytam, melóba be BKV-val, délután hazatoltam, illetve olykor sikerült beindítanom és néhány száz métereket gurulni vele, de csak úgy, hogy épp húztam a gázt. Ha kicsit is jobban forgattam a markolatot, azonnal dadogás, fulladás volt az eredmény.Jött az eső, a hűvös és most eső után gondoltam kimegyek, megnézem mi a baja... Üzemanyagot akartam végignézni, mert azt babráltam utoljára, hátha elcsesztem valamit.
Ezért beindítottam, hogy halljam, lássam ismét a tüneteket. És nincs tünet! Jön, megy, nem dadog, nem fulladozik. Most kb 15C lehet, reggel és délután ettől jóval több lehetett a napsütésben.
Kérdések:
- Mi az, ami a hőmérséklettel összefügghet? Melegben szétesik a gyújtás vagy a befecskendezés? Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?(#13318) Brogyi: akkusaru nálam mindig meg van tépve, úgy, hogy elég legyen megindítani a csavart, ha ki akarom szedni, mert kb 2 éve szopatott az akkusaru lelazulás.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Hibakódot nem villog, ileltve ez talán nem is tud olyat...
Hűtés talán nem, mert a blokk még nem érte el az üzemmeleg állapotát...
Légtömegmérő? Ezen nincs, vagy bent van az ECU-ban... Rosszul tudom?
Fals szívás: az injektort az eredeti O - gyűrűvel raktam vissza, de érzésre brutálisan tömít még, mert elég volt kihúzni, visszatolni a helyére. A gumi nem volt rideg, teljesen jó állapotú.
Ettől függetlenül lehet máshol fals szívás, mert ugye van egy magassá váló alapjárati problémája is olykor, de ez már régi sztori... Lehet, hogy ez erősödik?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
A reggeli mókázás videón. Tehát nehezen indul (a videón épp nagyon jól beindult, sokkal sokkal többet kellet köszörülni sokszor), legkisebb gázra lefullad.
A videón nincs rajta, de alapjáratot sem tartotta 10-15mp-nél tovább, abból is lefulladt.[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Esetleg aktuális lehet errefelé, ha valaki akar tréningre menni, amit kimondottan robogósoknak tartanak:
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Ha már nagy kuplung szakértés van...
Ha nincs gyári cucc, akkor mit érdemes venni? Polini, Malossi?
Miket is kell vennem?
Első részhez:
- görgők, csúszkák, nyomólapHátsó részhez:
- kuplung, kuplung harangA kettő közé szíj. Másra szükség lehet még?
Szerk: ma motorral jöttem dolgozni, nem volt semmi baja...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz Brogyi #13676 üzenetére
Most kirohantam, megnéztem: pontosan 5 sex után elalszik a Check Engine lámpa... Én örültem volna a legjobban, ha nem ... :p
Ma leveleztem egy kört az injektor.hu szakikkal is. Sajnos úgy tűnik, hogy ők sem akarják bottal sem piszkálni a blokkomat. Azaz az olykori gyújtás/égéskimaradás nagyon rám vár...
Álljak neki ész nélkül cserélgetni (ahogy a magasan képzett szerelők is tennék) vagy van ötletetek, hogy mit és hogyan vizsgáljak?
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen