Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dops and

    friss újonc

    Sziasztok!
    Segítséget szeretnék kérni. 4 napja tarifa csomagot váltottam a vodánál, kézségesen segítettek. Majd másnap azt tapasztaltam, hogy nincs hálózatom, nem lehet elérni a számomat. Felhívtam őket és azt mondták , hogy 48 órájuk van a tarifacsomagomat megváltoztatni és addig megoldódik a probléma. Ha következő nap 14 órakor sincs hálózatom hívjam fel őket. Na mondanom sem kell, hogy nem volt másnap sem... telefonáltam. Az első ügyintéző lepasszolt egy másikhoz, hogy ez nem hálózati hiba. A másik közölte, hogy nekem nincs is szerződésem, nem, hogy szerződésem, de a számom sincs meg. Erre kivettem a patáliát és kapcsolták egy másik ügyintézőhöz... Ő nyugtatgatott, hogy az ő hibájuk volt mert amikor én tarifacsomagot váltottam nem lehetett volna váltdni mert rosszul működött a rendszerük és az ez alatt az idő alatt történt váltások során törlődtek a hívószámok és az előfizetések is. Azt ígérte, hogy megpróbálják visszacsinálni a számomat, de nem tudta megmondani mennyi ideig tart. Azt vettem ki a szavaiból, hogy lehet, hogy hetekig is eltarthat. Mit tudok tenni? Nincsenek heteim , hogy elintézzem a dolgaimat amiket telefonon kellene.

Új hozzászólás Aktív témák