-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
válasz
Zsolty001 #30892 üzenetére
Ez számomra is elég érdekes. Én másfél hónapja vagyok a Vodánál (most lesz a 2. számlazárásom, de az 1. egész hónapos) és vagy 2 - 3 szor találkoztam már én is ezzel a rossz a rendszer problémával... + néhány rokonomnak segítettem beindítani az "üzletet" náluk. Azon kívül tele van hiábval a weboldal a készülék speceket nézve. Nem mint ha a másik 2 szolgáltatónál jobb lenne, de hosszú évek alatt nekem még nem volt ilyen "rossz a rendszer", vagy "nem jó az app működése" téma...
Egyébként szerintem azt is meg kellene válogatniuk, hogy kiket vesznek fel. Én mindig egy sráchoz megyek most már, mert ő viszont patent, gyorsabban intézkedik nekem, mint bármelyik más szolgáltató és tényleg segítőkész. Ráadásul nem csak úgy ismeri a telefonokat, hogy "ötpixel".
matyi012345:
Miért nem neten intézed?[ Szerkesztve ]
-
válasz
Zsolty001 #32188 üzenetére
Ha mar csak kevesebb mint 1 eved van hatra, maximum 25 ezer forint kotbert szabhatnak ki, ha azota ez nem valtozott. Persze el kell donteni megeri-e felmondani. Az europa napijegy ugy van megalkotva, hogy ha egyszer elkuldted az EUNAPI szot nekik, akkor onnantol fogva ha kulfoldon vagy, egyetlen sms elkuldese, hivas inditasa, vagy fogadasa is mar aktivalja. Na ez pont arra van kitalalva, hogy ugy is elfelejted lemondani, ezek meg a semmire szamlazgatnak. Nekem is volt, hogy hetvegen megkertem a napijegyet, persze le nem mondtam utana. Kiszamlaztak abban a honapban 8db napi jegyet. Mikor megreklamaltam, ugy jott ki a 8db, hogy azt a hetveget kovetoen, minen napra, osszesen 7 napra kiszamlaztak a napi jegyet, mert kuldtem haza egy sms-t, vagy fogadtam egy hivast a csaladtol. Ezt leszamitva a telefont nem hasznaltam, mert a masikon volt a mobilweb kulfoldon opcio, azon skypeoltam veluk. Mondtam az ugyintezonek, hogy nezze vissza, azokon a hivasokon, sms-en kivul nem volt hasznalva a telefon, tehat nem hasznaltam a napijegy adta elonyoket, de le se szarta. 7x1000 forintot ugy huztak le tolem, hogy semmit sem kaptam erte. Na onnantol fogva soha nem kertem tobbet napijegyet es nem is fogok ezutan sem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Zsolty001 #32192 üzenetére
Azt a k@rva, megmondom oszinten erre nem is emlekeztem, hogy eloszor le kellett mondani. Na ez tenyleg szemetseg.
De eleve az egesz ahogy ki van talalva. Szerintem ugy lenne a korrekt, hogy ha elkuldom az sms-t, akkor arra a napra aktiv, egyebkent nem. Es csak sms-el lehessen aktivalni, maskeppen nem. Aki meg egesz honapra keri az aktivaciot, az elkuldi az EUHAVI sms-t es akkor neki 30 napig ha hasznalja a telefont, akkor a rendszer aktivalja a solgaltatast. Ennyi az egesz. Meg lehetne ezt ugy is alkotni, hogy ne baxszanak ki a neppel, de hat nem ez az erdek.
-
Soma01
veterán
válasz
Zsolty001 #32218 üzenetére
Akkor változtattak rajta, én ezt találtam. Így már kicsit árnyaltabb a dolog!
Ezek szerint nem is írják már bele, hogyan kapcsold ki és a dìjmentesen hívható a +36-70-7001702 sincs ott? Háát... ez nem szép dolog! Sőt, megtévesztő, mert azt gondolhatod, hogy neked nincs bekapcsolva és ha kell, majd bekapcsolod. Ez így, ezzel a szöveggel már félrevezető!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hardcore café
- Divinity: Google Pay használata Magyarországon
- Napelem
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...