- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50063 üzenetére
Köszi.
Sajnos nagyon elbaltázták az üzletben a szerződést, agyhalott kislány nem volt a helyzet magaslatán.
Direkt kérdeztem hogy meg tudja -e ugy oldani a flottás igazolással hogy teljesen külön legyen a két előfizu a meglévő és az új ami egy rokonnak kellett. Persze meg lehet, természetes, bólogatott... kívánom hogy nem higgadjak le nagyon hétfőre és reggelről megköszönöm neki hogy ennyire tájékozott...
Szoval nem sikerült és most ha belépek a myvodafone-ba akkor együtt látom a két számlát.
Mennyi idő van ilyenkor arra hogy megszüntessük a szerződést félretájékoztatás miatt? Lehet e egyáltalán?(Most másról beszélek mint lejjebb)
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50085 üzenetére
Mármint hogy ő nem indokolta meg miért nem lehet. Csak nem.
Akitől az igazolást kaptam, épp most irtam neki levelet. Ma itthonról dolgozom, ezért nem tudok elmenni hozzá.
Meglátjuk ez a HR-es mit tud.
Aztán bemegyek délelőtt a boltba és fogom mondani amit te. Ha nem csinálják akkor panasz.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz bucihost #50085 üzenetére
Most voltam bent a boltban, nekem a myvoda alkalmazás nem ment, mondták, frissítik a rendszert.
Egyébként akitől a flottaigazolást kértem, írta is, hogy már többször kellett jeleznie a vodának, hogy nincs hozzátartozói igazolás, tehát nem volt egyedi a problémám.
A boltban kiderült, hogy egy újoncot kaptam, ebből lettek a problémák (jelezte, hogy van lebeszélhetőség egy adott csomagban, holott abban még nem volt, elírrta az adataimat és egy ügyfélszámra tett minket).
Most egy nagyon kedves türelmes csajszi máris ajánlotta ezt a másik ügyfélszám megoldást és írt kérelmet a központba. Hívni fog ha sikerült.
De az ügyfélszolgálaton is el kellett volna hogy indítsák ezt. Biztos a vasárnap miatt nem volt kedve...Ha nem sikerül azt mondta 30 napig elállhatunk a szerződéstől.
Ő is úgy emlékezett, régebben volt a cégemnek hozzátartozói meghatalmazása és meglepődött, hogy nincs, végig böngészte a doksikat is. Régen volt, valószínűleg ebből lett a probléma.
Köszi a hasznos tippeket!!!
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Boond
addikt
válasz bucihost #50120 üzenetére
Mit tudom én 2000-ben vagy annál korábban nem létezett biztonsági köd, ügyfél, ezt csak mostanság vezették be.
"Méret / gyári hiba miatti csere 1ft."
emiatt lett cserélve, a méret miatt. Mégis kértek érte...
#50121) Beniii06
Milyen két év, ez legalább 10+ éves kártya, időtlen idők óta meg van. A csere nanora tegnap történt. Meglepő módon mégis pénzt kértek...Szerintetek ha elmegyek, és megreklamálom a dolgokat, akkor sztornózzák? Mert ez így nem koser.
"Ahogy olvastam, most kapott a cég bírságot ügyeskedésért a kártyás ügyfelek adategyeztetésekor."
Nah ez is érdekes, eddig csak egy kártyára volt adat egyeztetés, a többi számra még nem jött... -
kali
legenda
-
siege5
aktív tag
válasz bucihost #50660 üzenetére
Igen átfutott, a régi már nem müködik sem amiről jöttem, sem pedig az ideiglenes. Viszont a hordozott régi ami most már vodafonos az nem 70es hivószám, és emiatt nem tudom, hogy ezért nem enged regisztrálni vagy szimplán még várnom kell 1-2 napot míg végleges lesz a feldolgozás.
-
viktorhu
veterán
válasz bucihost #50718 üzenetére
Az NMHH nem jogosult a törvény módosítására.
A törvény pedig egyértelmű:
Előfizetői szerződés
127. §
(6) * A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél.163/I. § * (2) A 2017. évi LXXXVIII. törvénnyel megállapított 127. § (6) bekezdést és 134. § (14) bekezdést a 2017. évi LXXXVIII. törvény hatálybalépését megelőzően megkötött határozott időtartamú előfizetői szerződésekre is alkalmazni kell
-
4Grider
nagyúr
válasz bucihost #50723 üzenetére
Szerintem erre ne vegyél mérget. Ha havidíj-kedvezményről beszélünk, amit a határozott idejű szerződésért cserébe adtok, akkor bizony pont erről szól a törvény idézett bekezdése. Az óvatosabb szolgáltatók azzal cseleznek, hogy csak néhány hónapig jár a kedvezmény, hogy megszűnéskor ne változzon a havidíj.
A jogalkotó szándéka viszont az volt, hogy a határozott idejű szerződést kötő előfizető a megkapott kedvezményeit továbbvihesse a határozott idejű szerződésébe is, hiszen a szolgáltatónál marad (már ameddig úgy dönt, hogy tényleg marad).
Lesz ebben is egy-két éven belül változás, pont az említett trükközés miatt. -
viktorhu
veterán
válasz bucihost #50723 üzenetére
Ez így megérne egy próbát az NMHH előtt. Teljesen nyilvánvaló, hogy ha a kedvezmény valamilyen misztikus csillag-együttállás miatt mindig pont a határozott idejű szerződés lejártával ér véget, akkor az előfizető számára a feltételek kedvezőtlenebbek lesznek a szerződés lejárata után, mint előtte.
-
trec12
addikt
válasz bucihost #50723 üzenetére
Pedig az ár marad, hűség nélkül megy tovább. Megírtuk a Digis topikokban, hogy a Diginél maradtak az árak még úgy is, hogy kivezették az adott akciós csomagot! Max. a szolgáltó szertődést bonthat ami ha jól tudom 60 nap. De amúgy az meg miért tenne ilyent?
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz bucihost #50729 üzenetére
Egészen addig nincs gond, ameddig az ügyfélmegtartó a 12 hónapra szóló kedvezményt azért adja, hogy megtartson, és nem írat alá ezért cserébe 12 hónapra határozott idejű szerződést. De ha az utóbbit feltételként szabja a kedvezményhez, akkor már necces az ügylet, főleg ha a határozott idejű szerződésbe ezt bele is foglalja.
-
asdf_
veterán
válasz bucihost #50729 üzenetére
Nem érted... Adott egy csomag pl havi 5990 Ft-ért, erre az ügyfélmegtartó ad mondjuk neked havi 2000 Ft kedvezmény 12 hó-ra. Ha lejár az 1 év, akkor vissza áll a csomagod 5990-re, hűség ide hűség oda....
A jogalkotoi szandek szerint ezt ugy kell velhetoen ertelmezni, hogy 3990 Ft-os havidiju csomagra kaptal egy eves ajanlatot. A 2000 Ft-os kamukedvezmenyt ignoralva. A cel az volt, hogy ha huseg alatt x Ft-ot fizettel, akkor a huseg lejartaval, tovabbi huseg vallalasa nelkul is X-et fizethess. Attol, hogy A-t B-nek mondjuk, attol az meg A.
-
siege5
aktív tag
válasz bucihost #50810 üzenetére
A kód lehet megvan csak épp nem tudom mi az, sehol sincs az adatokban hogy hé ez az SZH kód (ha csak nem magát azt kell küldeni, hogy "SZH", végül is ha így visszakérdeztél gobdolom, bár nekem a gyik után az szh mint számhordozás kód jött le, és amolyan ügyfélkódszerüséget kerestem). De ahogy írtad legfeljebb telefon vagy személyesen, csak el akartam kerülni az sms.el a fél napos gépi várakoztatást, illetve üzletük sincs helyben, így bemennem sem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz bucihost #50897 üzenetére
A Vodafone APP azt írja 500 MB-ból van még 411 MB. SMS minden hálózatba 20-ből 20 (hogy ez mi és mit keres itt, kitudja??? Nem része a tarifacsomagomnak, nem rendeltem külön), valamint azt írja, 69 perc és sms a 103-ből. Rejtély, hogy miért van +3, mikor csak 100 perc van a csomagban.
Ha a 100 percet leosztom 31 nappal, kijön, hogy 3 perc/nap.
12.06- 12.14 így 24 perc állt rendelkezésemre (vagy 21, ha a 14 már az "új tarifából ment). Összesen 41 percet beszéltem 13.-ig + 6 perc 14-15. között, amiből 14.-én 4 perc volt. SMS küldés nem történt.Tehát ha 21 percet ad részarányosan, akkor azt 20 perccel léptem túl. (20*40 = 800 Ft) Dec. 14-től pedig részarányosan 18 napra 54 percet kell hogy biztosítson, amibe a 6 percnek bele kell férnie!
Ha ehhez még a netet is számoljuk, amiből 128 MB-ot használtam fel, akkor a napi 16 MB, a 7 napra 112 MB-ot jelent. Nem tudom a 10 MB adattúllépésért mennyit számláznak pluszba, de 1700-800 = 900 Ft. nem kicsit túlzás érte.
Más egyéb költésem nem volt, SMS küldés meg pláne nem. Megjegyzem az ügyfélszolgálatos nem tudott ránézni miért van ez, közölte, hogy 35 SMS/egységet használtam fel.
Ez sehogy sem jön ki.....
-
#15490560
törölt tag
válasz bucihost #50923 üzenetére
A tegnapi eset után hívtam a 1270-et is, ott azt mondták hogy személyesen az üzletekben tudnak egyedi kedvezményt adni, menjek be. Nem értem, hogy másnak hogy adnak ilyen könnyen kedvezményt. Engem még soha nem hívtak ilyesmi miatt, sőt nekem kellett rohangálnom hogy előfizető maradhassak. Említettem ezt az ügyfélmegtartást is, de nem tudott ilyesmiről a telefonos csaj. Azt is mondta, hogy az üzletvezető saját hatáskörében járt el és az adataim ismeretében adott vagy nem adott kedvezményt. Tartozásom soha nem volt, a számlám minden hónapban 10e felett van évek óta.
Esetleg az e-mailt megpróbálom még, hátha. Hova kell írni, mi a cím? De valószínűleg maradok a megszüntetésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
-
hito
nagyúr
válasz bucihost #51183 üzenetére
Igen, olvastál, de rossz felé kapirgálsz. Nem ezért tartom etikátlannak. Semmi köze ennek a törvényváltozáshoz. Próbálj emberileg közelíteni a dologhoz, ne ÁSZF szinten (hívószavak: nagyvonalúság, nem fillérb...ság, méltányosság, köszönet, értékelés, egyedi ügyfélkezelés, mérlegelés, stb.). Ideológiai vitát viszont nem kívánok folytatni. Megértettem, hogy nincs visszamenőleges hatálya.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Grande Ale
őstag
válasz bucihost #51464 üzenetére
Felhívtam őket. Az a baj, hogy nem vettem telefont az előfizetéshez annak idején, csak simet. Ezért előrendelni nem tudok, csak március 8 után venni. De viszont akkor már nem jár a füles ugye, plusz ki tudja az ár ennyi marad-e. Több mint 15 éve ügyfelük vagyok, soha nem vettem náluk telefont, mert drágábban kaptam volna, mint máshol függetlenül. Most egyszer jobban járhattam volna, ha hosszabbítok és veszek telefont, de most nem engedik. Fu, de mocskos egy cég ez a Vodafone...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz bucihost #51623 üzenetére
Lehet, nem vagyok benne otthon még.
Amúgy szimpatikus a hálózat, sokat fejlődött mióta előfizető voltam. Teljesen véletlen, de ma olyan helyen voltam ahol nagyon gyenge volt a telekom térerő és így legalább volt netem, mert Vodafone térerő gond nélkül volt. Igaz így első nap csak 3G de teljesen rendben volt a sebessége. Régebb óta követem a topikot és tudom hogy a 4G-t csak kis idő múlva kapcsolják be.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs