Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz Boond #66543 üzenetére

    Általam egyszerűen leírt tapasztalatokba belekötni annyira nem látom értelmét. Ha látom hogy alapvető dolgok nem működnek, vagy minden értelmetlen, akkor minek adjak még egy esélyt, ha máshol meg nincsenek ilyen összevisszaságok és problémák?

    Az üzletben beüzemelték a kártyát, de adtak egy papírt sms kódokkal a nethez, ezt írom kb. harmadjára. Az hogy te megint egy teljesen más kódsorokat írsz mindenféle plusz betűkkel együtt megint csak azt mutatja, hogy káosz van. Valahogy előttem van hogy a 90 éves Marinéni olvasgatja a ph-t hogy a hatvanezredik hozzászólásban a Boond azt írja hogy az E betűt ha levesszük a kód végéről akkor végre megújuló lesz... :))

    Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont, bár jobb lenne ha nem lenne alapvetően teljesen ellentmondásos az egész, és akkor nem kéne hívogatni őket (teljesen feleslegesen).Ránézésre meg nem mondom egy kikent kifent villogó vodafone üzletről hogy az csak partner vagy "dedikált".

    Ha neked jó tapasztalataid vannak, használd ezt a szolgáltatót egészséggel! Én kihátrálok ha már az elején hülyeségeket tapasztalok, nincs annyi felesleges időm.

Új hozzászólás Aktív témák