Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    El kell mesélnem a mai történetet.

    Délután besétáltam Pécs Árkád Vodafone üzletbe.
    2 számhordozást kértem MAKASZ flottába, készülék vásárlással.
    Kb. 3/4 óra alatt lezajlott minden, kedvesek voltak.
    Mielőtt eljöttem az üzletből, kaptam 2 db. e-mail-t.
    Egyikben a szerződés és a készülékvásárlás dokumentumai voltak, a másikban meg a számhordozásról szóló dokumentum.
    Itthon vettem észre, hogy az e-mail melléklete nem az én számhordozásomról szól, hanem valami tök idegené.
    Mindjárt hívtam a 1270-et, hogy rossz file-t küldtek, küldjék el e-mail-ben a jókat. Leráztak a francba, hogy menjek vissza az üzletbe! Erre kértem, hogy kapcsoljon a panasz bejelentésre.
    50 percet vártam, ezt a kevés várakozási időt mindjárt felvetettem panasznak. Meg persze a másikat is, mi az hogy 2020-ban nem tudnak egy dokumentumot elküldeni újra?
    Persze nem tudják elküldeni, nincsen rá lehetőség...
    Felvettek egy újabb panaszt vagy hibát, vagy nem is tudom mindek mondjam, mert adatvédelmi incidens történt! Más adatai kerültek hozzám!
    Jut eszembe, ha én másét kaptam meg, akkor az enyémét meg más kaphatta meg!
    Hát ez szép kezdet! EZ a cég semmit nem változott, ugyanakkora hulladék, mint évekkel ezelőtt. Otthoni szolgáltatás ugyanez, arról sem tudok jót mondani...
    :W

    Csak 1ó 23p-et beszéltem a nagy semmiért...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák