Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz Valentino K. #14933 üzenetére

    Mondjuk alapvetően csodálkoznék ezen...
    Rengeteg terhet levesznek a szolgáltatók a gyártók válláról (gondolj csak a ügyfélszolgálatra, ahol a készülékkel kapcsolatos problémákat fogadják, és ha lehet megoldást is nyújtanak rá, vagy garanciális ügyintézéseknél szolgáltatóknál leadhatod, nem kell gyártónak saját szervízpontot fenntartani)

    Plusz költség talán egyedi szoftverezésnél lehet, de ez a live kipusztulásával egyre ritkább.

    Ezzel együtt akár még lehetséges is, csak akkor miért van az, hogy lassan bármely szomszédos országban kedvezőbb feltételekkel lehet előfizetéshez/készülékhez jutni?

    (itt gondolom most jól le leszek hurrogva - ahogy pár szolgáltató bérence szokta -hogy mutassak már olyat ahol jobb, de párszor már belinkeltem ilyeneket, nem fogom.)

Új hozzászólás Aktív témák