-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz Nietzsche_ #15717 üzenetére
a sony xperia s nekem nagyon okésnak tűnik, nézegettem már korábban is, amikor az sgs2 lecserélésének a szándéka megütött, biztos voltam benne, hogy lesz majd a t-nél, de sajnos későn jön, ezért lett közben i4s!
a linkelt lista utolsó típusára inkább nem mondok semmit, nem az én stílusom, bár az lg sem az én gyártóm - legalább is mobilos szempontból...
nem tudom - csak sejtéseim vannak - hogy, hogy a szolgáltató milyen szempontok alapján állítja össze a kínálatot, de néha nagyon jó típusokat hoznak, máskor meg ütős és sikeres típusokat nagynak ki!?!?Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz meroly #15726 üzenetére
szerintem inkább alkalmatlan telefon és/vagy böngésző, vagy helytelenül konfigurált hozzáférési pont...stb - utóbbit részint kizárja, hogy állítólag t-sek is ellenőrizték/próbálták!
a videót inkább nem kinősítem, ahogy a használt telefont sem...
a használt adat-díjcsomag milyensége, a leírás szerint mindegy!
megkockáztatom, hogy adott sim kártáyával, másik - megfelelő - telefonban esetleg nem jelentkezne a probléma!?!?
az is sokat sejtet a telefon - illetve az azon konfigurált hozzáférési pont, vagy a böngésző - kapcsán, hogy 0 ft egyenleges domino esetén nem megy fel az ingyenes facebook oldalra...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Dinamite #15729 üzenetére
először is kérj részletes tájékoztatást, hogy pontosan mit is cseréltek, ragaszkodj az információk hivatalos rögzítéshez a megfelelő/előírt helyre, mert egy esetleges komolyabb - hivatalos - vita során fontos lehet, ha azonos alkatrészt cserélték többször, vagy mindig mást!?!?
adott szervizelést gondolom nem a szolgáltatói, hanem a gyártói szerviz végezte, de ettől függetlenül a sokadik sikertelen javítás után, lehet erőltetni az elállási szándékodat a szolgáltatónál, hiszen te velük vagy szerződésben, a telefon is tőlük van! esetlegesen felkínálhatnak "köztes" megoldást - például csere másik típusra, ha adott típust már nem forgalmazzák -, de az inkább csak ajtad áll majd, hogy mit fogadsz ha, ha már sikerül odáig eljutnod...
célszerű szinte mindent írásban intézni, hogy számodra is egyszerűen lekövethető nyoma maradjon! a telefonos beszélgetéseket is rögzítik ugyan, de ahhoz te nem férsz hozzá direktben, sőt...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz raziel01 #15743 üzenetére
valamit azért csinálna, minimum bejelentés/feljelentés felvétele jegyzőkönybe, mert azért napi többszöri hívogatás, és az több napon keresztül, már simán megerőszakolható zaklatásba, ami ugye bűncselekmény!
először hivatalosan megkérik a szolgáltatótól a híváslistát, hogy azonos számról történt-e a zaklatás, és amennyibena törvényi tényállás adott, úgy zaklató beazonosítása - szolgáltató útján, vagy más módon -, beidézés, kihallgatás...stb!
sokaknál már egy idézés, de pláne a kihallgatás elég ahhoz, hogy a későbbiekben más szóraakozás után nézzen!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
-
legenda
válasz zaskar #15761 üzenetére
én január végén vettem i4s telefont a t-nél, előtte már volt egy emelés, tehát olcsóbban is vehettem volna korábban, de a vásárlást követően is emeltek még, így az vigasztal valamennyire, hogy azért nem a legdrágább áron vettem...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Steven #15791 üzenetére
én, én és én? nem, hanem te, ti, adott cég!
én (is) ember vagyok, és szoktam idegeskedni is, de attól még a megfelelő hangnemben tárgyalok mindig, főként ilyen esetekben! amint érzik/látják, hogy ideges vagy, náluk az előny!
mellesleg 15 éve vagyok t-s, nem tesznek a fejemre, nem veszek drágábban semmit, nem váltok szolgáltatót, semmi problémám velük!
vannak/lehetnek problémák, törekedni kell azok megoldására, adott esetben pedig neked kell eldönteni, hogy milyen áron, és mennyit ér az egész, illetve a megfelelő szinten és módon kell hozzálátni!
vagy az idő majd mindent megold...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #15926 üzenetére
szoktál te olvasni szolgáltatói általános szerződési feltételeket, szolgáltatói/gyártói garanciális feltételeket...stb?
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Cingáriusz #15928 üzenetére
tesztelgetnek néha, valahol hetekig/hónapokig is gyorsabb a net sebessége!
nekem 2011 nyarán sokáig 135 megabit/sec jött 25 megabit/sec helyett, és most néhány napja ismét a többszöröse a net sebessége!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #15932 üzenetére
nem, úgy általánosságban!
nem tudnak elhajtani, ha képben vagy, és tudsz is mire hivatkozni, illetve a leírtak ismeretében te sem vársz el olyat, amit nem lehet!
márkaszerviz hozzáállása számora is bosszantó lenne, ilyen gyártó termékét nem veszem meg![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Cheesy #15950 üzenetére
olyan opció is adott, ahol nem kell a díjcsomagra hűséget aláírni, csak az előfizetésre, szóval nem értem a problémát!?!?
az árazásodat sem értem, 68 e ft környékén megveheted ugyan függetlenül, de az vélhetően csak bolti garis lesz, ami nem sokat ér, rendes gyártói garival kicsit drágább, viszont a szolgáltatónál miként jön ki a 90 e ft részletre? mert webshop útján csak 80 991 ft domino esetén, ahol ugye semmi hűség meg előfizetés nincs/sincs, utóbbiakkal olcsóbb![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz manchester85 #15952 üzenetére
bár már elég régen történt az i4 vásárlása, de - rögzítős - kamera a helyszínen?
azért kérdezem, mert - szerintem - jogilag valóban nehézkes lenne igazolni az előleg befizetését - legalább is direktben -, pláne ha a csaj megfelelően intézte azon a napon a kassza zárását...stb!
az adminisztrációs hiba - szerintem - kicsit sántít, de legyen a szolgáltató dolga, hogy miként intézi el a belső kivizsgálást - egy, már nem náluk dolgozó személy esetében -, ellenben bizonyos esetekben kötelességük feljelentést tenni!
a 15 e ft-os befizetés lenyomozható, az alapján - vélhetően - könnyű lenne/lesz elindulni!
kérdés, hogy az akkori ügyintéző csak mulasztott, és azóta sumákol, bízik/bízott benne, hogy nem derül ki a dolog, vagy megoldódik/megoldja valahogy, netán már akkor úgy indított, hogy kell neki 30 e ft, és célirányosan cselekedett az első pillanattól?!?![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Cheesy #15957 üzenetére
a díjcsomag az egyéni használati tényezők függvénye, neked kell tudnod, hogy melyik/milyen kombináció a legjobb számodra!?!?
én sosem számolom/veszem alapul a készülék áránál a díjcsomag árát, de ilyen kombinált díjcsomagokra nem is írnék alá hűséget, mert nem tudni, hogy milyen új csomagokat hoz a jövő!?!?
2 év hűség csak az előfizetésre; 11 451 ft + (12 * 5420 ft) = 76 491 ftVarszegig; szerintem azt azért még várja meg, hogy mit mond a szolgáltató illetékese!?!?
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
olyasmi is van, hogy szerződéses t-s partner, illetve t-s megbízásból, meg hasonlók, nálam is próbálkoztak, hogy ajánlanának a jelenleginél olcsóbb előfizetésű vezetékes telefont, mondom - udvariasan - nem hiszem, mert akkor már nekik kellene fizetni - tehát nem tudta, hogy milyen előfizetésem van, egy t-s meg ugye látja -, erre megköszönte, és elbúcsúzott...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz bozsozso #16056 üzenetére
a részletfizetéses számla azonnal megjelenik a my t-mobile értesítőjében, amint az előzőnek lejár - a hónap utolsó napján - a befizetési határideje, de ténylegesen kiszámlázva korábban - a csekkes formátumban - is csak a későbbiekben volt, a havi rendes számlával együtt!
amúgy sem kell vele kapkodnod, hiszen van egy hónapod a befizetésre!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Dave1984 #16064 üzenetére
vannak területek, ahol az egyik szolgáltató jobb, máshol meg a másik, de az, hogy a főváros nagyobb hányadában problémás a hang/szolgáltatás minősége a vodánál, számomra mindenen túlmutat...
az dícséretes lehet, hogy például a metró(k)ban jobb más szolgáltató(k) mobilinternetes lefedettsége/sebessége, mint a t-nek, ennek érzem néha is a hátrányát, ellenben az, hogy nagyon sok helyen aránylag jó térerőnél is szakadozik/elmegy a hang a vodánál, nem elérhető az előfizető - és a hiba egyértelműen leszűkítve a szolgáltatóra/szolgáltatásra -, rendesen lepontozza a szolgáltatót!
szerintem maradjon mindenki a saját szolgáltatója témájában, ott ismtenítse a favoritját, felesleges ilyeneken birkózni, sosem lesz legjobb szolgáltató, mindegyiknél vannak problémák, csak részletekben lehet jobb az egyik vagy a másik!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz n@p@lm #16157 üzenetére
melyik törvény szerint?
én még itt leragadtam; link
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
1. § (2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #58984960 #16169 üzenetére
a szolgáltatótól eltérő e-mail esetén természetesen a saját szerverek kellenek, illetve smtp csak akkor, ha valóban van saját (freemail és társainál például nincs, ott a mobilos/netes szolgáltatóé kell), és a titkosítás is annak függvénye, hogy adott mail szolgáltatónál konkrétan kell, vagy sem!?!?
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz GeneraL_XTX #16178 üzenetére
nem csak a t-mobile, hanem az apple store esetében is csak 8 gb verzió létezik már eladásra - ennek fényében pláne érdekes a kérdés!?!?
árban azért van/volt különbözet...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz enginev3.0 #16187 üzenetére
nem feltétlenül, de még a jótállási jegyet sem mindig/mindenki(től) kérik...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
igen! sőt, nekem úgy is kicserélte ingyen az egyik nagy t-pont ügyintézős hölgyikéje, hogy pont nem volt náluk raktáron az a telefon, amit akkor venni szerettem volna (i4s), erre mondtam, hogy akkor még azon a napon megrendelem webshop útján, de akkor cserélje már ki a sim kártyát az apróbbik változatra, hogy ne kelljen még külön beszászni ismételten csak ezért, és kicserélte - de végül nem kellett webshop útján telefont rendelnem, mert egy másik üzletben találtam készleten még azon a napon, és ott meg is vettem! a lényeg, hogy elég rugalmasak, szerintem már akkor is kicserélik neked, ha megrendelted a telefont, de még nem vetted át!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #16263 üzenetére
annyira más, hogy az értékesítési készlet új készüléket takar, szervizes cserénél meg felújított készüléket kapsz - és emiatt ne a szolgáltatót szidd ám!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #16266 üzenetére
annyira azért nem elhamarkodott!
természetesen teljesen újnak hat(hat), ezért sokan megállapítani sem tudják - pedig elég egyszerű, például imei alalpján -, de - szűken véve - nem teljesen új!
ám legyen - kivételes - szerencsétek...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #16268 üzenetére
egyáltalán nem, olyannal amúgy sem nagyon lehet valakit bosszantani, ami nyilvánvaló, ismert, köztudott tény, mi több hivatalos álláspont, nem?
egyszerűen csak nem jellemző a szervizes cserés teljesen új iphone készülék!
persze vannak/lehetnek szélsőséges kivételek, csak nagyon kicsi az esélye...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Something_ #16270 üzenetére
egyrészt a témához is kapcsolódik, mivel részint szolgáltatós ügyintézésről van szó, másrészt a hozzászólásodhoz is, mivel ezt írtad; Gondolom más a szervizes készlet, mint az értékesítési készlet - és ebből következett a refurbished téma, ami így nem felesleges!
arra nem tudok mit mondani, hogy egy/a gyártó hivatalos ügymenetén felbosszantod magad, akkor ezt beszéld meg velük...
lehet más gyártó termékét is vásárolni, ahol teljesen új készüléket adnak, illetve amennyiben sem a javítás, sem pedig a csere nem működik, úgy visszafizetik a teljes vételárat!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz GeneraL_XTX #16274 üzenetére
sehol sem írtam neki olyat, hogy van/lenne hátránya!
részemről is csak a tudat lenne az, hogy akkor is csak egy felújított darab - de ez meg legyen az én problémám... mondjuk én el is adnám, és vennék újat! sosem vettem még használt telefont, csak olyat teljesen újat, amit én bontottam ki, és ez eztán is így lesz! nálam ez elvi kérdés, ez van...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Turbomann #16341 üzenetére
amennyiben innen töröltek hozzászólásodat, úgy annak a fórum alapelvébe kellett ütköznie, és annak semmi köze a szolgáltatóhoz, sem pedig a fogyasztóvédelemhez!
inkább hivatalos úton kellene reklamálni a szolgáltatónál, mert ez nem az!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
inkább fizettem volna a + 6 e ft előrehozottat, és vontak volna le az árból 10%-ot a webshop által, amikor vettem az i4s telefont, úgy 10 e ft-al beljebb lennék!
mondjuk így nem is webshop útján vettem, mert nem volt jelentősége, hiszen iphone esetén - jelenleg - nincs webshop kedvezmény...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Varszegig #16419 üzenetére
remélem viszik a lumia telefonokat is, de legalább is aránylag olcsón kezdett, meg nyomva is van különböző módokon, hogy azt erőltessék az emberekre...
az iphone szépen drágult, mióta én vettem - pedig már én sem a nyitós olcsóbb áron vettem -, és még most is viszik, pedig már erősen drágának mondható, de - sajnos? - nem mindenki azért veszi, mert ténylegesen erre van/lenne szüksége - de ez már egy másik történet...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz zoli62 #16463 üzenetére
mostanában inkább már csak késéssel, mivel nem nyúlhatnak bele olyan szinten az android, ios, wp...stb lelkébe, mint anno, sőt!
mellesleg ilyen szinten volt problémásabb szolgáltató, ahol bizonyos funkciókat is korlátoztak is, gondolom a live mond valamit...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- LEGO klub
- Asszociációs játék. :)
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen