- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marvinyo
aktív tag
Sziasztok!
Első szériás Renault Clio-hoz szeretnék segítséget kérni. Baleset miatt csomagtérajtót kell cserélni. Létezik hozzá valamiféle szervízkönyv, vagy akármi ami alapján otthon, házilag ki lehet cserélni? Már ha egyáltalán lehet egyszerűen, házilag.
Elvinnénk szervízbe, de ilyen hidegben sajnos az autó hiába járóképes, gyakorlatilag lehetetlen lenne hegyvidékről odáig eljutni vele.
Tréler/vontató/kiszállás pedig a hibához és az anyagköltséghez képest nagyon tetemes összeggel járna, amit nem tudunk kifizetni.
Előre is köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek '94-es Renault 1-eshez kezelési / használati / szervizelési útmutatója?
Illetve tud valaki szervizt Kelenföldön vagy a közelben ahol hajlandóak foglalkozni ilyen régi autóval nem horror áron?
[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
válasz rob210 #72354 üzenetére
1.4-es, benzines.
Fékprobléma.
Álló motornál kemény, ahogy annak lennie kell. Ahogy beindítom szinte bezuhan a pedál, a legalsó néhány centin van csak némi ellenállás és fékerő.
Nemrég jött szervizből, de ettől teljesen független hibával. Ez a szerviz messze van, ide nem vinném vissza fék nélkül.
Másik szervizben volt mindenféle folyadék csere, kb. 1 vagy 2 hónappal ezelőtt. Lehetséges, hogy ott légtelenítették rosszul, és csak ennyi idő múlva derül ki? Nincs napi használatban az autó, de így is sok időnek tűnik.
Mert mintha hasonló lenne mint amit a tankönyvben leírnak, hangja is olyasmi. Viszont pumpálásra se keményedik fel.Fékolaj elfolyásra gondoltam (megnézni sajnos nem tudtam, körülmények miatt csak letettem az autót és mennem kellett tovább), de ha jól sejtem, ha (részben) elfolyt volna a fékolaj, akkor leállított motornál se szabadna ennyire keménynek lennie.
A motor beindítása után azonnal jelentkezik, leállítás után szinte azonnal elmúlik.
Clio 1-es Pardon, elsiettem a hozzászólást.[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
válasz #89309696 #72359 üzenetére
Hát most őszintén, meg nem mondom hogy padlóig nyomom be, vagy hiányzik valamennyi. Szerintem inkább padló ez. Fékhatás van, de gyenge.
Ezek alapján továbbra is inkább a levegősség a gyanúsított?
Fékfolyadék 10.28-án lett nézve, viszont rosszul emlékeztem, nem cserélték. 187 fokot mértek akkor (nem tudom erre vagy-e kíváncsi "milyenség" alatt, sajnos nem értek hozzá annyira mint szeretnék).
[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
válasz rob210 #72363 üzenetére
Ez ennyire rossz érték? Kollégával beszélve elvileg a vizesedés lenne a lényegi elem, azt nem mérték vagy nem vezették fel a szervizlapra. Lehetséges, hogy csak ez a baja, vagy valószínűleg van ott más is?
Legutóbb fűtést szereltek az autón (1-2 hete, ventillátorcsere), illetve lógtak kábelek (nem mondták meg milyen...), ott történhetett valami? Lehetséges, hogy a fék lógott, visszatették és nem nézték meg kapott-e levegőt?Kedden tudom szervizbe vinni, szerencsémre vállalták még idén, de remélem csak a folyadékcsere kell neki :-(
[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
-
Marvinyo
aktív tag
De minden 95-öst elér az E10, nem? Mármint, lehet én értettem félre a cikket, illetve az EU-s irányelvet(rendeletet?), de az én értelmezésemben a 98/100-as benya az egyetlen "kiút", mert arra nem vonatkozik.
Vagy ez a MaxxMotion is kísérletinek minősül? A ~385-höz képest a ~400 kevésbé vészes, mint a ~420-440, ezt be kell látni. -
Marvinyo
aktív tag
Sziasztok!
Az normális, hogy 1-es Mégane hátsó ajtajait nem lehet kulccsal lezárni?
(elfordítom az első ajtóban a kulcsot, és a hátsó nem záródik, egyik oldalon se) -
Marvinyo
aktív tag
Sose használtam eddig kulccsal, erre vonatkozó egyéb előéletét nem ismerem az autónak, nem kérdeztem.
Lemerült az elem a távirányítóban, a zsebemben nem volt másik. Gondoltam addig kulccsal lezárom, eddigi autóimnál amiben ültem az első ajtókkal záródott, és most meglepődtem, hogy nem :-)
Azt mondod a csomagtartó zárná a hátsókat, vagy félreértem? -
Marvinyo
aktív tag
Köszönöm a válaszokat.
Ugyanez nálam is, mint @KTU-nál. Elemcsere megoldotta szerencsére a problémát, de nagyon furcsállom, hogy ne lehetne csak kulccsal lezárni :-(
Ezek az "új" autók :-))
(engem már az is meglepett, hogy nincs "pöcök" az ajtón, évekkel öregebb, jobban felszerelt autókon is láttam még)[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
Béna kérdés következik, mert nem értek hozzá, de igyekszem tanulni:
A motortérben mekkora hőmérséklet uralkodik? A légbeömlő cső elszakadt a motorhoz. (levegőcső?szívócső?)
Ismerős szerint bármilyen barkácsboltban fellelhető PVC csővel helyettesíthető. Én ezeket néztem, de 40-60 fokot írnak, mint maximális üzemi hőmérséklet. Na, már most lehet én vagyok teljesen inkompetens, de a motortérben nem nagyobb ennél a hőmérséklet normális használat mellett? Nem kockázatos / veszélyes ilyet betenni?
Mégane 1, Ph2, 2001
[ Szerkesztve ]
-
Marvinyo
aktív tag
Na, ismét én, ugyanazzal a levegőcső problémával. Klímatechnikai boltokban csak sokkal nagyobbak léteznek (55 mm-t mértem, a legkisebb amit én találtam 70mm-es volt), szilikon meg drága mulatság.
Én nem akarom elhinni, hogy ennyire béna vagyok, hogy ne találjak sehol.
Bónusz kérdés: Tudtok helyet ahol tolatókamerát beszerelnek utólag? Körülbelül mennyibe kerülhet? Kamera már megvan, monitort beszereltem, szóval "csak" a kamera felhelyezés, illetve a kábelt kéne előre vinni, de igényesen magamtól fogalmam sincs hogy lehetne (hátsó lámpák vezetékei mellett? Bár fogalmam sincs merre futnak...), meg valószínűleg a "háztartási" szerszámaimmal csak gányolnám szegényt, inkább bíznám valakire aki már csinálta, de nem tudom mennyi a "reális" ára. -
Marvinyo
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban