- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #62875 üzenetére
Ma beleöntöttem bő 2 kupaknyit VIF-et, plusz kb 25 litert tankoltam rá (sima dízel shell), de csak össz-vissz 40km-t tudtam menni, azért nyilván jóval többet kell menni, hogy a hatása meglegyen. Diagon nem volt benne semmi, csak memorizált hiba, ami ugye azt jelenti, hogy valamikor volt, de jelenleg nincs. Persze ott is az EGR mittoménmármilyen hülyeségét írta, meg olyat is, hogy valamikor hiba a bal oldali lévő ajtóban a lámpa. .Jah volt ilyen, befújtam WD40-nel, azóta jó.
Meg volt valami klíma gondja, meg szellőző valami is , de egyszer valamikor, aztán eltűnt, mondjuk nekem soha nem volt gondom a klímával...Az EGR meg remélem bírja még jó darabig, mert semmi kedvem most azzal (is) időt pazarolni, majd ha egy kicsit melegebb lesz..
Ma délelőtt megjöttek a xado olajak, azt holnap megcsináljuk, de ebben az évben már semmi.Jah és emlékeztek arra morgásra, amiről írtam, még be is vásároltam ékszíj meg minden hozzá tartozó lófüttyöt, potom 60-70 ezerért, erre ezt a hibát a légszűrőház alatti gumibak, amin áll az egész, na az ott már nem úgy tartja a házat, ahogy kellene és a ház és turbó közti cső, annyira beremgtette, hogy ezt csinálta ezt az idegesítő morgó hangot 920-940 körüli fordulaton. Egyelőre egy erős szivaccsal jól kitámasztottam a légszűrőházat, de néha olyan erős a rezonancia, hogy még így is néha-néha hallani, de már így is ég és föld a különbség... Redvás légház adott ilyen hangot, meh! Az ékszíjnak és a többinek semmi baja. Mindegy, ezek is mennek a polcra egyelőre...
[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #62938 üzenetére
Köszi az infót. Ínnemtől én is így teszem majd bele...
-------Egyébként az mennyire gáz, hogy itt folydogál az olaj, teljesen véletlen vettem észre, azt sem tudom, hogy vajon mióta lehet csinálja...Csak mikor aládugtam a fejem, akkor vettem észre mikor tök véletlen a hűtő mögé világítottam, mert a pajzs orr résznél lévő egyik csavarja szopatott.,..
Ezen a képen nem látom, de valahol itt van...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként meg ennek a 2.0dci-nek van a világ legelcseszettebb nívópálcája, csodálom, hogy 10 év alatt még nem törtem bele. Az egyik oldalon mutat szint felett a másik oldalon két jelöléssel lejjebb, fordítva egyet már csak egy omg...
Az előbbi képhez annyit, hogy ez ilyen apró szivárgás, de létező és törölhető abból a kis félkör résből minden aláfekvés után.
Mivel most fent van a pajzs így nem látható, de majd 1 hét múlva megnézem...Már arra is gondoltam, hogy a vitaflush esetleg feloldott valamit. A xado olaj mindenesetre máris szebben duruzsol, de most kell egy kis idő az elf után.
Érdekes egyébként az illata a xado-nak, aki használt már az tudja miről beszélek...Kb, mintha illatosító (is) lenne a motorban. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz norbert1998 #62945 üzenetére
Az baj, hogy bár egy ócska leharcolt és/vagy külföldi papíros és valószínűleg mindjárt rá is költheti az árát, de néhol már 500-600 ezer körül is látni és van is az új kasznis bravo.
A paraszt meg csak azt látja. Nem érdekli, hogy tiedbe beleül és csak vezetni kell és sokáig nem lesz gondja.
Emiatt a 350k egy olyan ár, hogy vagy megjön rá egy vevő, de szerintem ott helyben 300 felett el sem akarja vinni, vagy beárazod, ahogy Fehér Farkas kolléga írta, "veszteségesre".A Bravo meg egy jó autó, Anyámnak volt régi, meg ez a új is. Kötelező xarságokon kívül soha semmi baja nem volt egyiknek se...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #62950 üzenetére
kívülről nem látszi,, csak ha szétveszed.
Akkor hülyeségre gondoltam elsőre, hogy ez kívülről is látható.
Egyébként itt mennyire normális, hogy van olaj? Az autó egyébként megy, de most tényleg éreztem néha, hogy, nincs az a löket, bár ez lehet üzemanyag is, viszont ettől függetlenül a km mutató meg mintha gyorsabban kúszott volna 130 tól felfelé, csak nem seggberúgás szerűen tette, hanem elindult tök gyorsan. Na mindegy, nem tudom leírni, lényegében ugyanolyan gyorsan elérte az a sebességet, csak nem volt a löket érzés. Ezt pont tegnap éreztem, előtte nap meg volt löket minden gázadásra.
Hogy tegnap pont ezt próbálgattam, hogy van löket, nincs löket, és eddig megúsztam, belementem a trafibba ez már tuti, 170 valamennyivel. :/ Hacsak nem volt olyan szerencsém, hogy épp készülődtek és még nem ment.
De a hosszú egyenesben ott állt a lesötétített ablakú merci. Elől senki nem ült. Direkt odanéztem, már 130 alá fékezve, ami gondolnom már rég késő volt.Előre is köszi az infókat.
Egyelőre dialogys-ban nem találom ezt a xart, de valahol biztos ott lesz, jól eldugták. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #62958 üzenetére
Aha. Ok így már tiszta.
------------
PUBOS kolléga utána olvastam, de akkor majd írd meg, hogy oldotta meg. Köszi-------
Fehér Farkas... Ahh ez már nagyon durva. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Aha, köszi.
Na közben megtaláltam a pontos típust, kódszámát.
Üzemanyagellátás/ Légszűrő csővezetékei, ebben na szekcióban.
Mondjuk tuti, hogy ezt sem lehet itthon kapni külön csak úgy webshop-ban, de még külföldön sem elérhető.
A száma: 7701068601 [link]
Egyébként a dialogys 6800ft körüli árat dob rá, ha már van külön ár, elképzelhető, hogy még kapni is lehet a renault-nál...
Mondjuk azóta biztos emelkedtek az árak, mert a csőre "CSAK" 68 ezret ír![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #62976 üzenetére
Nekem nem szokott fogyni az olaj, de most, hogy itt ott csordogál (amit nyilván meg kell szüntetni), biztosan látható is lesz. Legutóbb, amikor kicseréltem az ELF-re és tényleg erről nem is írtam, milyen meglepetés ért most xado cserekor, de arról igen, hogy 1 éve sikerült eltörnöm a gyári olajszűrű házat, amit aztán ismerős műanyagos megcsinált, nem szép kívülről, de az meg a kutyát sem érdekli, nem akartam, hogy még azzal is menjen az idő, hogy méretre csiszolja és úgy nézzen ki, mint a gyári.
Kovács-nál rendeltem egy ilyet [link], hogy majd azért legyen ott egy frankó? ház is. Nos, ez az utánagyártott szar elsőre még nem is akarta elkapni a menetet, aztán csak sikerült.
Feltűnt, hogy csipegeti az olajat, de hát alig jártam vele, leszedve a pajzsot ért a meglepetés, hogy a k anyja is olajos volt alul mindenhol, a pajzson lévő szivacsot is széjjel marta, az felfogta az egészet. Elsőre nem tudtam, hogy honnan, vagy mitől, azt hittem a teknő, de összemérve a gyárival, a gyári egy picit magasabb is, ráadásul akkor lettem biztos benne, hogy ennek volt baja, mert betekerve, az utángyártott ganénál a piros nyíl mutatja, hogy a gumitömítés után is volt olaj, a gyárinál meg nem. És a tömítés után nem lehet már olaj, függetlenül attól, hogy ott van még egy kis rés, vagy mi, mire teljesen felfekszik becsavaráskor. De egyébként is eszembe jutott, hogy az ÚJ FRANKÓ HÁZ lehet a ludas, ha nekem eddig nem folyt olaj, most meg minden olajos volt.
És pajzs ide, vagy oda, bejut oda rendesen a menetszél, szóval gondolhatod mire letörölgettem mindent, mert még az alsó váltó tartó bak is úszott az olajban.
Na ezért kell hanyagolni az utángyártott (jelen esetben valami spanyol) gané. Mégis honnan veszik a méreteket, ha ennyire nem stimmel?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #62977 üzenetére
Komolyan, az autóval azóta lettek (kisebb) gondok, amióta nyugdíja vonult.
Ha áll, alig megy, vagy csak főleg városban egyszerűen ezek utálják.Az a hülye kijelző is összevissza mutat, se a pálcára, mert az még gázabb konstrukció, se arra nem tudok támaszkodni, egyszer totál tele, utána már kettővel kevesebb, majd eggyel, aztán utána néggyel, megint több és így megy...
Függetlenül attól, hogy az autó egyenesben áll a gyári komputer egy hülye ebből a szempontból...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #62980 üzenetére
Komolyan nem gondoltam, hogy ennyire rossz gyártás lehet valami.
A tömítés meg azért van ott, hogy megakadályozza, hogy az olaj tovább menjen, de mint írtam itt bizony még be és kitekeréskor álló helyzetben is olajos volt a gumi alatt azonnal, akkor nyilván használat közben ott orrán-száján jött az olaj.Egyébként a gyári meg így néz ki, az 1 évvel ezelőtti műanyag hegesztés, gyorsjavítás után és bánom, hogy nem ezt raktam vissza, mert ez még 1 darabban lesz, mikor az autó már darabjaira hullott szét, akármilyen rondán fest.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Közben kiderült, hogy Győrben van ez a tömítés, ami a csőbe kell. 8500.-
Most nem a 8500-ról van szó, mert ez fél tank üzemanyag sincs, de valaki árulja már el, hogy ami Lengyeleknél, kb 1500ft, az itthon mi a retkes.....(tudnám folytatni) kerül 7000ft-tal többe?
Nonszensz ez az ország, szabad rablás törvényesen engedélyezve! -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #62983 üzenetére
Jah az lesz...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #62983 üzenetére
Bocs, nem akarok itt bénázni, vagy hogy helyettem legyen megkeresve, de nekem melyik lenne a legjobb méretben, ha a gyári adat szerint 52x58x5 kell?
Egyáltalán jó helyen járok mostt itt?
Voltam egyébként ennél a cégnél ma. SEAL
Kedvező ár és gyors gyártás néven hirdetik magukat!
Mondom, hogy mi kellene méret meg olaj és hőálló meg kutyafüle etc...
Ilyet szól a csávó 10.600+ áfa jövőhétre. Mondom neki XD, LOL, BULLSHIT, rönyónál ez a cucc gyáriban 8500.- és azok is bekaphatják ezen az áron, akkor ott kell megvenni, oké, de akkor nem kell olyat írni, hogy gyors meg olcsó (bár a kedvező ár elég szubjektív) b...tok meg.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #62997 üzenetére
Jah hát ez a gyári, ha lenne ott meg is rendelném, de nincsen. Ebay-en sem.
Ezek a xarháziak (magyarszkarönóvá) meg "670 ezer százalékos" haszonnal dolgoznak.Most, ha nem tudok olcsóbban, nyilván megrendelem azt az 50ft-os tömítést, 8500 forintért. Jobbat nem tudok.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63001 üzenetére
Köszi az infót és a linket!
Ma még megkérdezek 1-2 helyet, de szerintem nem fogok én ezzel tökölni.
Ez a gyári tömítés meg a gyári szűrő, kiszállítva Angliából, nincs 16 ezer forint!
Itthon meg 12 ezer a szűrő a legolcsóbb helyen is, plusz az a tömítés 8500, hát kapja be ez az ország! Ha nem volna kiszállítási díj, csak 25 font, vagyis 9 ezer! lenne a két alkatrész a magyar 24.500.- helyett. Én nem tudom mi van ebben az országban, de ...inkább nem folytatom.
Kosárba beraktam , ha estig semmi nem változik, márpedig erre az esély kb alig valami, lépek is pay pal-ra fizetni...
Azért remélem csak ide tud érni épségben, a külföldi rendelésekkel csak emiatt szoktam aggódni, mert azt megreklamálni, kb esélytelen. Autodoc is ilyen, addig amíg valamit nem kell cserélni, addig oké, ha gond van, elkönyvelheti a vásárló, hogy így járt. Konkrétan durvább papírt kell kitölteni, mint egy "betétlap" ütközéskor, mindent igazolva, ki szerelte, miért szerelte, miért úgy szerelte, tényleg van-e jogosultsága.Igazolva fényképekkel, dokumentumokkal és akkor felhív egy nő, aki "csak" angolul beszél, oké ez nekem nem volt gond, a kárt benyeltem, de legalább jól elmondtam a véleményem.
--------------------(#63002) molnarpeter
Neked is köszi, nem szórakozok én ezzel tovább, gyári megy bele mindenképp. Mint írtam estig eldől...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63006 üzenetére
Az is igaz, akkor rendelek többet.
-------Rá kell kattintani a számra és akkor kidobja egy pop up ablakban, hogy mennyi az ár, de ez már 2 éves, tehát nekem 6800 körül írt és ugye 8500-zat mondtak rá.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #63009 üzenetére
Jah, én mindig ott fizetek, ha lehet.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Vasárnap óta, ennyi kis olaj fojt ott ki, addig míg nem ér ide az a tömítés, körberagasztottam öntapadós hőálló tömítéssel itt. Talán lehet, hogy tényleg szökött egy picit a turbónyomás, mert hazafele ugrott, mint a vadállat.
De nem mertem 155-nél jobban, amilyen "mákos" vagyok még újra belefutok egy traffiba. De nyilván 250-ig ment volna mint akit seggberúgtak, mert azt érezni lehet...
Szóval mint régen, most olyan...érdekes, hogy amikor reggel mentem valami eszméletlen vajsima járása volt, vissza már nem annyira, de jóval simább, mint volt. Ezért mindjárt rá is tankoltam OMW simát, plusz ment bele az VIF, ami ezek szerint tényleg kiváló cucc, bár gondolom a xado is kezdi észhez téríteni a motort.. (köszönet még egyszer Mágusnak az ajánlásért).Szóval első kép, ennyi jött vasárnap óta a többi meg ami igazán érdekelt, mindenhol totál száraz volt és szép tiszta, ahogy letörölgettem. Azok a rozsda foltok miatt kell aggódnom a teknőn, vagy jobb, ha rendelek mindjárt azt is? Nem egy nagy tétel árban, kb 20 ojró..
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63020 üzenetére
és ha rákattintok az alkatrész igénylésre még a végén a postás is kihozza
-------------
Azéasztatmánem!
NA ezt a ruszkit majd átnyálazom...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63020 üzenetére
Hogy a rákba van ilyen eltérés?
De kb igen ez az 1200ft az, amit még max el lehetne kérni egy ilyen 50ft-os tömítésért.De 8500?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Van még egy ilyen képem is, ezt is ma csináltam, valamilyen frankó oldalt fekvő testhelyzetből...
Csak látni akartam, hogy mindenhol száraz-e minden. Kovács meg a gagyi alkatrészei, jól leoboáztatott!
Öröm az ürömben., hogy XADO helyett olcsó ELF volt benne, az előzőnek nagyon nem örültem volna, ha az folyik szanaszét...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63027 üzenetére
Plusz áfa, nem? Nekem is valahogy így mondták az árat.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63006 üzenetére
Még jó, hogy tegnap este tüzetesen átnéztem rendelés előtt mikor 5db volt a kosárban, szóval csak két helyen van tömítés, a cikk száma. 7701065055 és ez közvetlen a turbó előtt van PIROS NYÍL ÉS A ZÖLD meg ugye, ami kell. Rendelek egy ilyet is, kötve hinném, hogy ezeket csere után a közeljövőben cserélni kellene.
Meg akkor átnézem ma, hogy mi az ami kell még, vagy kellhet még...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63039 üzenetére
Ahhoz bizony ott kellene lennie a képen, olyan nincs, hogy a dialogys valamit nem jelöl, mert ha az egyik oldalon van, akkor a másikon is kell lennie. Ha nincs ott, akkor nem is létezik.
Tehát LEAP SEAL-ből a lagesz III-ban csak ez a kettő van. Intercooler le-fel szerelésnél is csak ennél a csőnél ír tömítést.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63043 üzenetére
Hidd el, ha a dialogys nem jelzi, akkor ott semmi nincs, azon a programon a legapróbb kis csavar alátét is szerepel, ha ott kell lennie. És a szervizben sem fognak rendelni semmit, azért, mert a másik oldalán meg van.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63050 üzenetére
Megkérdezem egy Lagesz fórumon... De az furcsa lenne számomra, ha a Dialogys valamit nem jelöl, aminek ott kellene lennie. Azt viszont eltudom képzelni, amit Pubos kolléga írt, ha van ott, akkor ezt csak csővel együtt lehet megvenni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63055 üzenetére
Az nemsokára kiderül, mert már én is kíváncsi vagyok, épp írtam egy srácnak aki nem olyan rég cserélte ezt a intercooler csövet, mert eldurrant neki.
Pontosan erről a másik oldalon lévő csőről van szó cikkszám alapján (KÉP), ha ebben van/létezik tömítés, akkor ezt külön nem lehet megvenni, csak csővel és biztosan nem jó bele az a tömítés, ami nekem kell, mert a két méret és a cső is egyszerűen más. Emiatt nem jelezheti a Dialogys, hogy kéne lennie tömítésnek, mert gyárilag benne van a csőben, ami nyilván megint egy nagy bullshit a rönyó részéről...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63058 üzenetére
Jah, kösz az infót és akkor most elküldik neked?
Egyébként leadtam a rendelést, a végén 180 fontot sikerült elrendelgetni...
Gyári szűrők az összes fajta (levegő, olaj, pollen, üzemanyag) 2X, teknő alja, olajszűrőház, tömítésekből 2-2 db, patentok, meg bal oldali motortartó gumibak, légszűrőház alá az a kis biszbasz (képen a 14-es) etc...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63060 üzenetére
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
2 napig állt a lagesz a -8-10 fokokban, pöccre indult és rosszabb dízel hangra számítottam 2 nap után, konkrétan a fekete kaszni teteje és a motorháztető hófehérré fagyott.
Hajnali 5 órás kamerakép
Szóval motorjáratás közben, ami teljesen simának volt mondható indítás után, észrevettem, hogy a felső motorburkolat is ad még egy külön mélyebb zajforrást a vibráció miatt, amit eddig nem tudtam behatárolni és naná, hogy az utastérben lehet és lehetett ezt jobban és szinte idegesítően idáig érzékelni, hallani, most ezzel mit lehet csinálni?
Mindig is morogtam magamban, hogy ez mot vajon honnan jön, mi csinálhatja, de most végre megvan bűnös és itt az orrom előtt. Szóval lehet valahogy csillapítani, hogy alapjáraton nem "mocorogjon" ennyire?
Mert ha semmit, hát én úgy kivágom az autóból, mint annak a rendje.
Vagy ez megint a zselés bak sara lesz...Az is egy nagy bóvli alkatrész...komolyan.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63124 üzenetére
Köszi Robimester, de pontosan melyik, milyen glicerint kellene vennem?
Ha nem kellene hozzá tehermentesíteni motort, most rögtön kikapnám a zselés bakot és a fejem tenném rá, hogy ebben közel sincs már annyi zselé 1 ÉV UTÁN, mint új korában!
Talán ezt a részét is jobb lett volna a Japánokra bízni (nem csak maga motort), hogy frankón megoldják...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Biztos szebben mutatna, de még a gyári futóművel is szenved szegény lagesz, ezeken a magyar izé, utakon, vagy min.
Ezen a Török tuning lagesz-on meg látszik, hogy nem hülyék nyúltak hozzá.
Kimondottan jól áll neki ez a matt fényezés... A többi részéről nincs kép?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63147 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen