- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Ha a kuplung cserèlve lett, akkor csak váltó hiba lehet. Váltóolaj volt cserèlve? Lehet halottnak a csók, de hátha.
Amúgy a fokozatokat jól veszi oda-vissza?Nyugi, az èn dízel lagunámban is útban vannak a turbó ès a kipufogó csövei, a coolercsöveket, a turbó olajvisszafolyó csövèt ès a kipufogót kell lebontani, hogy az indító kifèrjen, úgy, hogy rá sem látsz, hogy mit is csinálsz! Jó buli!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ez ranult betegség az enyémnél pl, a kipufogó rezonátor van ilyen helyen, hogy szinte ki kell venni a motort a kocsi elejéből.
A PH I es megane nál, meg a generátort kell onnan kiszedni ahonan a tied esetén az önindÍtót.Viszont a te gondodat nem igazán értem, ha kuplungcsere előtt nem volt ilyen gond, akkor egyetlen kérdésem, lenne kivel csináltattad, ott voltál? No és tuti a te váltód került vissza? ---
Nem vagyok rosszindulatú, de sajnos nem először fordulna elő, hogy a kedves kuncsaftot, "némi" alkatrész csereberével akarják lehúzni.... sajnos ilyen világot élünk.
A másik kérdésem, a váltó összeszerelésénél a II es megane esetén előfordulhat, hogy bizonyos sebességeket nehéz betenni vagy épp beragad.
Ez a váltótartó bak nem megfelelő nyomatékkal történő lehúzása miatt van, fellazul a tartó csavar és elkezd "lógni" a váltó amitől, máshova kerülnek a sebességek.
Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb hiba, le kell ellenőrizni a váltótartó bakokat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
-
rob210
Topikgazda
Alátámasztom (bakolom) a motort, aztán a krokodillal aláemelek kicsit.
Kicserélem a motor oldalit.
Aztán a bak marad és a váltó alá emelek egy kicsit a krokival.
Kicserélem szintén a bakot kiveszem az alátámasztást.
Leengedem a krokit és öröm boldogság.
Szöszmörögve is fél óra.Ha az a kérdés normális szerszámmal hozzá lehet férni, nem kell azért kibonntani a dobbettétet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ez a menete.
Ha van egy méretes fecskendőd, neagy isten pumpád akkor simán, nem egy agysebész mutatvány.
10 perc alatt megvan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha szinkron gyűrű lenne akkor betenni nem tudnád.
Szerintem a légtelenÍtés lesz a baj, mivel a bakokat elmondásod szerint cserélted.
Más pedig nem okozhatja, ha a váltó maga rendben dolgozik amúgy.
Azaz ha beveszi a sebességeket és ki is tudod venni, amikor nem jár a motor akkor nincs szorulás, tehát csak ez marad.Renault power
-
harry
veterán
További fejlemény: igen valószínű a bakok sem az igaziak. Ha csak gurulok, gázadásra érezni a váltón (ha rajta hagyom a kezem), hogy megmozdul. Hasonlóan, ha gázt elveszem, mikor visszaáll alapjáratra, kicsit berezonál.
Olaj: úgy tapasztalom, hogy 'hidegen' pont elérte a minimum szinten, ezért lehetett, hogy indításnál azt jelezte, Oil Ok, viszont némi menet után ez lecsökkent, s csak a pálca hegye ért bele. Beletöltöttem a liter olajat, akkor / menet után nézve kb a jelzés közepéig ért, ami már jó lehet, reggel megnézem hidegen megint az egészet. Kérdés persze, miért ez a csökkenés / mennyi volt korábban / mikor volt cserélve / mennyit ment, ezekre rákérdezek, de majd a cserék után tudom elkezdeni monitorozni pontosabban.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
Ahha na így, hogy teljes életkép van már tudom mi a baja.
A lendítőkerék, nem lett felszabályozva kuplungozáskor.
Azt illik kicsit 3/5 ° al befelé szabályozni, hogy ne keletkezzen vákum azaz ne tapadjon fel a tárcsa a lendítőkerékre.
Nálad ez a baj, hogy ahogy a kuplungtárcsa pora beszorul a lenndítőkerék és a kuplungtárcsa közé frankón "rácuppan" és ezért tudod, csak másodikra kivenni sebességből.
Próbáld meg alul sűrített levegővel megfújni a lendítőkeréknél.
Ott van egy rész ami fedetlen. (ott szokás megfogni vezérléscserekor a lendítőt)Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...