- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #44323 üzenetére
Szia.
Az 1.4 ben nincs okoskerék, az 1.6 viszont jobban viszi a kasznit.
A csomagtér zárat próbáld ki, az típus hiba. Valamint az első rugók szeretnek eltörni lepattanni belőle darabok.
Az ablakemelőket alaposan próbáld ki, az egy idő után mindegyikben meghal, ezt fura daráló hang vagy belassuló ablak jelzi előre. A trafó minden benzines renaultnál sarkalatos pont, Denso Beru kell bele azokkal nincs baj.
Gyertyából is Denso NGK az ajánlott 0.8-0,9 közötti értéken, mert a nagyobb gyertya hézag nyírja ki a trafót.Amúgy hűséges megbízható darabok, csak nézd meg mit veszel.
Renault power
-
dj79
senior tag
válasz Sanyi19 #44323 üzenetére
Megane II-be kipróbáltam az 1.4 16v-t, hát elég halovány. Mindenképp 1.6.
Ilyesmi trafókat érdemes azonnal beletenni, illetve ha már kártyás, azoknak az összes funkcióját többször végigpróbálni. Okoskerék már szóbakerült.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #44481 üzenetére
Hát ha a service is ég az már régen rossz.
Amíg csak a környezetvédelmi ég addig lambdaszonda.
Így már bármi lehet, a motor minden esetre biztonsági módban van a fedcomp leszabályoz ilyenkor, sokat ne használd.
Diagra kell tenni.
Lehet rossz tankolás, lambdaszonda, katalizátor, befecskendezés, túl sok minden ahhoz, hogy diag nélkül lehessen tudni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #46490 üzenetére
Ott vagy letestel valahol a kártya és szÍvja folyamatosan az elemet, vagy spontán el van oxidálódva néhány érintkező.
Szét kell kapni meg kell takarÍtani meg át kell nézni, a kártyát.
Kérdésedre válaszolva nem normális, 2-3 évet a leggagyibb elemmel is bÍr.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyi19 #49733 üzenetére
Ha nem a telefonod torzít, hanem ez valóban a motor hangja, akkor bazi gyorsan menjél el egy szerelőhöz, mert csörög ordít és valami rohadtul kalapál ebben a motorban.
Én nem szoktam erős kifejezéseket használni, de ennek undorító hangja van. Remélem csak a felvétel tragikusan pocsék minőségű.
A fordulatszám mérő ingadozik, gázadásra kisimul a járása?
Nagyon meg kéne ezt élőben hallgatni, mert így a felvétel alapján sírt a dobhártyám.Renault power
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Sanyi19 #70135 üzenetére
14.4V a maximum. 13.8V minimum.
Felkapcsolt lámpával, hátsó szélvédő fűtéssel, bekapcsolt fűtőventivel 13.6V, ez alapjáratra értendő. Ha kétezres fordulaton emelkedik akkor még elfogadható, ha akkor sem emelkedik és beesik 13.6V alá akkor meg kell nézetni autóvillamosságinál. Nyáron még nem annyira para, de télen vicces tud lenni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Nintendo Switch
- PlayStation 3
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox Series X|S
- Fűnyíró topik
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...