-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsizsef
senior tag
És mi miatt kellett a műszeres bemérés? A műszerfalon valami világított?
Csak azért kérdezem, mert nekem a 13000 km-es okoskerekem gyári olaj mellett kerregni kezdett. Szerelő olajcserét javasolt. Ha marad a hiba, akkor nekem is az általad jelzett alkatrészt kell megnézetnem. Merthogy tudja az olajnyomást visszafogni annyira, hogy kerregjen az okoskerék miatta. -
FRENK1988
veterán
A motorban vagy az olajban? Mert ha az utóbbi akkor minél hamarabb cserélni kellene (persze olajszűrő légszűrő stb) minél hamarabb. Én (legalábbis) 10-12ezer körül vagy évente cserélek (de nekem kb egyszerre van). Ha hosszú motoréletet akarsz akkor nem kell mindig betartani a gyár által előírt csereperiódust
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Josi
aktív tag
Ha jól tudom a vezérműtengely jeladót hívják "okoskeréknek"
Ez az 1.6 motorok betegsége.
Ezt az alkatrészt csak szervízben kapni, kb 40-60 ezer ft.
Cseréjénél a vezérlés cseréje is javasolt.
Te valami nagyon mást vehettél akkor.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
Na akkor hogy értsétek miről van szó.
Ez a felső holtponti jeladó néven futó eszköz.
Ami az 1.6 benzinbe teljesen más mint az 1.5 dci-ben.
Szóval vegyél típus azonosat!!!Egyébként a befecskendezést vezérli, azaz leveszi a jelet a főtengelyről, és a befecskendezés ütemét adja.
Az ára 6-13.000.- között mozog.Egy adott motorkódon belül is két, három féle van, tehát kiveszed a régit elsétálsz az autósboltba megmutatod, hogy ilyet kérsz hazamész beszereled öröm boldogság.
Egyébként ha erre dob hibakódot, akkor nehezen indul reggelente illetve első indításkor?
Mert azok szoktak a tünetei lenni.Renault power
-