Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz harry #68392 üzenetére

    Első kerekek mindenképp lomhábban fognak járni, mert pörgeted vele a difiben a váltóolajat, a féltengelycsuklókban a zsír, ami fogja. Az még normális. Ahol kiszakadt a gumiharang és kattog menet közben kitekert kormánnyal az kuka féltengelycsukló.
    A hátsó ami kicsit szorul az valószínű picit csepegteti a fékfolyadékot és attól ragad be. A váltónál is típushiba, hogy valahol picit olajat ereszt, ezt meg kell nézni, mert van ahol nem fontos vele foglalkozni, de van ahol szét kell szedni a váltót is, mert belülről van a tömítés. Amíg nem durván folyik addig nem szoktunk foglalkozni vele.
    A motor, váltótartó bakok is típushibák, mindegyik így lötyög ha nem vadiúj és márkás drága. A kipuff is így lötyög, ezért szoktuk javasolni, hogy középen fel kell rögzíteni. A kipuff hálós izé az a rezonátorcső, ez így még jónak mondható, ezért is szoktuk javasolni a kipuff felrögzítését, hogy ne terhelődjön, mert idővel elkezd kiszakadni és nehéz hozzáférni kicserélni.
    A kipuffod elég rozsdás, az enyém sokkal szebb, pedig az is rozsdás már. Ezt szemre nehéz megmondani mennyire mély a rozsda, amíg nem fúj ki meg nem dübörög addig oké. Nem tudom van-e értelme lepucolgatni és adni neki rozsdakezelős festést.

    Jól néz ki, kell vele kicsit foglalkozni, de amúgy korrekt.

    [ Szerkesztve ]

  • Benir8

    senior tag

    válasz harry #68392 üzenetére

    Első emelési pontnál milyen állapotban vannak?
    Az enyém szétrohadtak, emelni se lehetett vele, pót vasdarab, hegesztéssel stb. meg lett csináltatva.
    Váltó az enyémen is szivárog az olaj, ahogy a farkas is írta mindegyiknél előjön..

Új hozzászólás Aktív témák