- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
A talicska tud(ott?). Csak az volt a baj, hogy
1. 180-190-nel is ledudaljak az embert Ausztriában autópályán, komolyan
2. 210-es gumikkal nem feltétlen jó ötlet 190-et menni, biztos ami biztos.És mindezt egy dugig lévő autó, dombon felfelé.
Nem, nem én voltam. Én még 140-nel nem mentem többet vele. Azt is csak véletlen, mert megy, mint a rakéta xD
Dhgm: ez nem árt a motornak a nagyobb teljesítmény kisajtolasaval? Úgy tudom, hogy igen.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Gyárilag az enyém se tudná csak már nem gyári Amúgy ott a 180-190 az olyan mint nálunk amikor a pályán a belsőben kijön eléd 110-el a papi a splash-el
Rob: így így. Viszont jókat derültem mert még jöttem haza kb 5 autó állt az utút szélén vagy várta a trélert és csak egy volt francia többi mind soka/ford
(#38612) rob210:
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Voltam én is egy hónapja egy nagyobb túrán Belgium északi része meg vissza, Németországon keresztül.
170 re akasztottam a tempomatot a 86 lovas verdával ( németországban) Ausztriában nem nagyon villogják le az embert, mert ott vannak olyan szakaszok, ahol IG-L van, azaz környezetterhelési sebességkorlátozás ami megnyomja a bírságot ha picivel is átléped.
Ahogy nézegettem 170 körül olyan 7 liter körül evett. De ez csak durva becslés, mivel nem tudtam mindig stabilan ennyivel menni mert sok volt az útépítés...
Ennél többel felesleges menni, még NÉMETORSZÁGBAN IS!
Aki már reccsent egyet az autópályán az tudja.