Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dhgm

    tag

    válasz g.gergo #34370 üzenetére

    A hajtókar csapágy csere azt a motort nem érinti, amiben időben van cserélve a motorolaj ( nem gyári előítrás szerint)

    M2-nél vezettékl be ezt a hosszú csereperiódust amit kicsit elméreteztek ( benzin 30.000 km, diesel 30.000 km, később rájöttek, hogy a dieselnek túl sok a 30.000 levitték 20.000-re, de az is sokkkkkk)

    Dieselnél nem 20.000 km-ként kell benne motorolajat cserélni... Naná, hogy elkopik...
    Anno a dieselekben 5000 km-ként, a benzinesben 10.000 km-ként cseréltünk motorolajat. Az volt az előírás, más világ volt, nem arra mentek a gyárak, hogy gyorsan szarrá menjen minden mint most.

    Nem hinném, hogy ugyanaz a 4 liter mennyiségű motorolaj manapság 4-szer annyi lebegő fémrészecskével elbír, mint húsz éve. A motorok ugyanúgy kopnak ( ha nem jobban ) mint akkor ( teljesítményük jóval nagyobb). Hosszú csereperiódus ide-vagy oda ... parasztvakítás...

    Nem mindegy a motornak, hogy mocskos fémrészekkel teli olajat kap, vagy artánylag tisztát...

    A technológia a kezükben van, tudnának igen jó és igen tartós autókat készíteni, de ez sajnos nem céljuk.

    Mert mi mozgatja a világot előre, az hogy vásárolunk, vásárolunk....

    R19-ben 10.000 ként cseréltem. Olajcserétől oaljcseréig nem volt ideje sem a motorolajnak feketének lenni.

    Nézd meg a márkaszervízek milyen színű olajat engednek le a motorból mindent elmond...

    Ja mert jobb a lebegőrész megkötésük, mint a régi olajnak, hülyeség...

    Szerintem, ha megnézné valaki a benzines főtengelycsapágyat gyári olajcsere periodussal szervizelve látna még csodákat...

    [ Szerkesztve ]

    1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

Új hozzászólás Aktív témák