- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Hol írtam én olyat, hogy 1 millióból nem lehet kijönni M1-en kívül semmivel? Elárulom, sehol.
"...nekem 1 millió volt mindennel együtt a kocsira, és mégis ezt vettem, bármi másnál már nem fértem volna bele, egy Focus-szal is kiestem volna az 1 M-ból."
Ezt azt jelenti, hogy nem lehet kijönni "csak egy Megane 1 ph1, 1.4 8V, benzines, manuális váltós, klíma nélküli autóval?"
Itt nem arra utaltam, hogy már egy klíma nem férne bele, hanem arról volt szó, amiről az egész hsz. szól, tehát újabb, magasabb kategóriás autóval már nem fértem volna bele az 1 M-ba. Tehát pl. a Megane 2 vagy Focus nem fért volna bele. Miért nem fér bele 1 M-ba? Azért nem, mert a Focus 600k lett volna nekem, átírás, biztosítás, 670k, pici hibák javításával 710, új nyári szett 770, olajcsere, vezérléscsere, szűrők cseréje 850, és kellett volna egy téli szett is, tehát legyen 920k, és akkor még nem csináltam semmit, csak megvettem az autót és nagyjából rendberaktam. Viszont én nem veszek úgy autót, hogy ne lenne tartalékban 200k, így akkor 1,12 milliónál tartanék legalább, ha a Focus-t megveszem 600-ért, ami egyrészt nagyon nem fér bele az 1 millióba, másrészt annál, mint amit én néztem, az autók nagyon nagy része rosszabb állapotban van, és nem csak ezeket a legalapabb dolgokat kell megcsinálni rajta.
Tehát még egyszer: Én, tehát én, ismétlem én nem jöttem volna ki más, adott esetben nagyobb kategóriás, erősebb autó vételével az 1 M keretből, más lehet kijönne, azt megnézem hogy, de lehet kijönne.
Ha rob megvesz egy M1-et 1.6 16V motorral mondjuk 550k-ért, arra is kell átírás, stb., az 620k, utána vezérléscsere, olajcsere, szűrők, 680k, a legideálisabb esetben téli-nyári gumi, 800k-nál tart úgy, hogy az autónak semmi baja nem volt, minden teljesen tökéletes, mintha új lenne, szalonból hozta volna ki. Ilyen a világon nincs kb. egy használtautó, főleg 10+ évesen 200k km-rel soha nem lesz hibátlan, és aki egy kicsit is tudja mi az a használtautó, félrerak ~ 200k-t tartaléknak, bármi közbejöhet, és akkor hopp, a kis Megane 1 M keretet igényel...
Remélem érthető amit írtam, ez az én véleményem, másnak meg más a véleménye.
-
Mos így hirtelen megnézve a rob által adott paraméterek alapján nem sok lehetőség van...[link]
Xsara, Kalos, 307, Cordoba, Megane....a többi említésre se méltó (vagy kicsi, vagy sz@r)Ha 2000-től nézem, akkor beesik pár Daewoo, Focus1, Fiat-ok, Almera és AstraG illetve az előbb említettek megsokszorozódnak. [link]
Akkor ez focus vagy astra lesz.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...