Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabx76

    senior tag

    válasz mycso #12682 üzenetére

    Az ET-szám dologhoz nem tudok hozzászólni, részemről mindig a gyári értékhez ragaszkodom, abban nem lehet hiba.

    Én szeretem az M2 futóművét, bár úgy érzem nem városi használatra lett hangolva. Errefelé sok a kanyargós útszakasz, viszonylag jó minőségű aszfalttal, azokat szereti nagyon.
    A hangja: hát igen, lehet, hogy már a fülem is ráállt, de valami még mindig zavar benne (igaz a stabilizátor csere óta erősen ritkult a kopogó zaj) Párom pl. nem is hallja - furamód, ha én ülök a jobb egyben szintén csendesnek tűnik.

    A 2-3 évenkénti rendberakáson nagyjából azt értettem, amiket leírtál. (A toronycsapágyakra pl. nekem is rá kellene néznem, de majd csak tavasszal) Hogy túlzás-e?! Lehet - függ persze attól is, mennyit jár vele az ember.
    Azt írtad, hogy neked 312k van a gátlókban. Amikor nekem cserélni kellett, még nem volt a kocsiban 130k sem, de köpték magukból az olajat, mikor felemeltük a gépet.

    Azt is tudom, hogy gyári 17-esekkel is árulták, hiszen pont ilyenek voltak a kocsin, mikor vettem. Kanyarstabilitásban verhetetlen volt a széles gumikkal, de az egyenestartás - hijjj - az konkrétan nem létezett. (erről persze nem az átmérő tehetett, sokkal inkább a 215-ös Good-year gumik)

    Sokat agyaltam rajta tavasszal, hogy álljak-e át 16-osra, új felnikkel vagy csak vegyek új tappancsokat a 17-esre. Vezetni jobb így, hogy a futóműre milyen hatással lesz, majd 2 év múlva megmondom.

Új hozzászólás Aktív témák