-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59694 üzenetére
Hát én akkor előszőr lelégteleníteném, mert ez amit írsz elsőre levegő probléma.
A fűtőradiátorban nagyon meg tud ülni a sok légbuborék, ott meg el kezd forrni a víz.
Ezért is kell, addig járatni fűtésen a rendszert, ha meg volt bontva míg a ventillátor a nagy hűtőnél be nem kapcsol.
Akkor nyitott a termosztát és elérte a hőfokot.
Akkor a teljes rendszerben kering a lé és biztosan, nem marad benne levegő.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59700 üzenetére
Ha szinten van a hűtőközeg, akkor indítsd el a motort.
A fűtést tekerd fel és kapcsold be a ventillátort 3 as fokozatra. (ilyen melegben nagy éélmény lesz)
Kapcsold fel a tompított lámpát, nem vicc előbb melegszik.
Járasd addig amíg a ventillátor el nem kezd járni az elejében a nagy hűtőnél.
Ezután állítsd le és ronggyal óvatosan nyisdmeg a kupakot a kiegyenlítőt tartályon.
De nagyon óvatosan ahogy a vízszint elkezd emelkedni azonnal zárd vissza.
Ezt játszd el annyiszor míg le tudod venni a kupkaot úgy, hogy nem fut ki a forróvíz!!!
Majd örülj, hogy tööbé nem csobog a víz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #59715 üzenetére
A tiéd alapjáraton megfelelő, ha 13.5 öt tölt. Emeld meg a fordulatszámot 1000/1200 ra ott kell olyan 14/14.2 öt töltenie. A nagyon magas töltés sem jó max 14.5 afölé nem mehet.
Ha fesszabályzós az 10 alatt megáll, de lehet a dioda hidat is cserélni kell, etc etc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szalont hívtál fel ugye
Na mert ott persze, hogy drága.
A renaulthoz, nem drága az alkatrész, csak tudni kell a forrásokat. Ez viszont nehéz ügy ezt elismerem.
Nekem is 2 évembe tellett mire kitapasztaltam mit hogy honnan. De még most se 100% os a beszerzési kör.A jappánhoz nem drága, ha nem speckó kell.
De azért a versonkhoz a 168e es féltengelyt se mondanám épp barátinak. (Szalon ár) persze legyártattam 25e ért uj harangokkal , de a szalon ár az ennyi lett volna.
Minden kocsihoz vannak extrém esetek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz neil_mullen #59722 üzenetére
Egy darab drottal müanyag ruddal egy erősebb gyorskötegelővel, bármivel ami nem sérti meg a fényezést és elég erős ahhoz, hogy a koszt le tudd tömködni vele.
Aztán a dobbetét hátsó részét is vedd le mert oda potyog be minden.
A tüzfal két szélén találod a szélvédő alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #59732 üzenetére
Az a bemaródás a görgőn igen sokat elárul arról milyen sűrűn volt cserélve.
Ennél már jobb állapotú szíjat is cseréltem.
Egyébként megfogod, kifordítod a szíjat, ha a belső hosszbordákon bármilyen repedés elöregedés látszik akkor azonnal csere.
Bár én nem vizsgálgatnám, hanem cserélném.Remélem a vezérlésről nem teszel fel hasonló képet
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #59735 üzenetére
Mert rossz helyen akarod kifordítani. de akkor fotózz be ott ahol látszanak a bordák.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #59740 üzenetére
Megoldom a problémát Miért nem veszel egy D profilos kérdert és ragasztod bele?
Sokkal olcsóbb lenne a bontott fedélnél is és örök mint a nyomor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Holnaptól csak szórványosan leszek, addig is jól viselkedni, mert olvasni fogok és kiszórom a rosszalkodókat
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Vagy a fém cső ls munkahengert összekötő gumicső nem lett cserélve és megadta magát.
Sajnos nem szokták kicserélni, jó az még felkiáltással.
Nézd meg hol szivárog, nem egy egetverő huba, viszont ahol a fékfolyadék érintkezett bármivel, hangsúlyozom bármivel, ott féktisztítóval alaposan öblítsd le!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz bangatti #59878 üzenetére
Ki kell deríteni mi a baja.
Ha diaggal kommunikál, akkor az is lehet nem ez a hiba.
De 90%- ra teszem ezt.
Érdemes lehet szétkapni átforrasztani, be wd 40-ezni.
Akkor szokott leginkább megdögleni, ha valaki klímatisztító habot használ, a légvezetékekbe.
Az ugyanis mar és eloxidálja az egészet.
A kormányoszlopnál van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #59912 üzenetére
j Ablak alatti vízelvezetőket.
Sajnos bontani kell hozzá rendesen, ki kell venni, a tűzfal fölötti burkolatot. ami az ablaktörlő lapát tengelyei felett van. Aztán le kell venni az ablaktörlőket, levenni a két kis rácsot (háromszög alakú), Ezután ki kell venni az ablaktörlők motorját és ot lesz bent a tűzfal tövében mind a két oldalt a lefolyó.
megpiszkálod valami műanyaggal akár egy gyorskötegelő is jó. Azután beleöntesz 2/2 liter vizet oldalanként és öröm boldogság.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Tuning kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs