-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51357 üzenetére
Őszinte leszek, szerintem erre a kérdésre csak a renault igazgatósági tanácsa tudja a választ.
De mivel gyári beszállító a dayco feltételezem talán az, mert a dayco köztudottan hajtás szíjjakkal foglalkozikRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51366 üzenetére
Fel lehet tenni de minek?
Drága hangos és macerás állandóan takarítgatni.
De te tudod.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51369 üzenetére
Miért érdemesebb úgy, ezt ki is fejtették a szerelők?
Én nem vagyok szerelő, de cseréltem már pár vezérlést.
A vízpumpát pl. szinte minden esetben külön veszem, vagy vetetem meg a tulajjal, mert az biztos, hogy akkor nem kap gagyit.Ruvil szettben pl. A szíj gates a feszítök inak a vízpumpa meg bga volt.
Nem szereltem be az illetőnek, nem vállaltam.
2 évvel később nálam volt vízpumpa és szíjcserén.Szóval ha kifejtené neked a szerelő/ők, hogy miért érdemes szettet venni szívesen fogadom, hátha tanulok valamit.
Mellesleg szettben nem kicsivel drágább, mint ha összeválogatva veszed meg a tuti cuccokat....
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz baluka6 #51372 üzenetére
Nem kell bemutatni
A sz@r francia autómban a ledöglő generátor mit ad isten bosch volt.
Az összes olyan cucc ami fődarab és cserélni kellett német volt. Ejj a csudába, hogy lehet ez?De a cimborám jappán kocsijában is német jeladó volt ami megszivatta.
Ennyi.Ezzel nem a franciákat védem, mert ott a sagem trafó rögtön példa értékű.
Csak tisztába kéne már tenni, hogy nem nemzetiség függő a jó és a rossz alkatrész.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51376 üzenetére
Ja, hogy így értetted, ez így perfect.
Csak ezt úgy szoktuk mondani, higy egyszerre kell cserélni, nem azt, higy szettben, mert azt mindenki az összecsomagolt egységekre érti.Ami közel sem olyan okos választás, mint ha összevásárolsz mindent, és kicseréled.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51383 üzenetére
Motorkód nélkül 10 az ismeretlenediken.
Felszereltség és motszámtól függ.
4 féle 8vs motor van 1.4 ből.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz reiterer #51382 üzenetére
Az abs kocka lesz.
Ha mész vele nem keményedik fel a fék?
Érdemes lehet egy szakszerű fékfolyadék cserét elvégezni, ez a legolcsóbb, javítási próbálkozás.
Egyébként computer és hibakód olvasás.
(Élő adatot kell nézni)Amíg így jársz vele addig pedig ellenőrizd a fékfolyadék szintet, sűrűn!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #51390 üzenetére
Csapágycsere után nem kell futóműveshez menni, ha valóban csak csapágyat cserélsz és nem nyulsz semmi olyanhoz amihez amúgy nem kell.
A fóliát alaposan gondold meg, egy ideje műszaki vizsgához kötik!
Azaz ha még van 1 év a műszaki vizsgád érvényességéből, azt bukod, mert azt hiszem felrakás után talán 14 napod van megjelenni műszaki vizsgán, de ebben nem vagyok biztos.
Az viszont biztos, hogy már nem elég a kiadott műbizonylat, vizsgáztatni kell a kocsit!Renault power
-
rob210
Topikgazda
Megszavaztatnám a népeket.
Lengőkar szilenteket kell cserélnem.
Swag, TRW, Lemfölder ???
A három közül nem tudok dönteni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #51404 üzenetére
Szerintem semmi baja, csak hirtelen akartad indítani.
Ilyenkor ha vársz pár percet, ha dohányzol elszívsz egy cigit és menni fog az.Amikor beindult kultúráltan ketyegett ahogy hallom.
Persze ettől még lehet ez egy kezdődő hiba első jele, de most még ne parázz, amíg nem ad hibaüzenetet nagy baj nem lehet.Ezek már fossák a hibák sorát, ha nem tetszik nekik valami.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #51406 üzenetére
Ehh az akkor már nem hangzik jól.
Semmi hibaüzenet nincs biztos?
Csak a műszerfalon nincs, vagy kiolvasásra sincs?
Nem mindent tesz ki a műszerfalra, főleg amíg nem totál lerobbanás.
Viszont már olyankor is van, hogy géppel lehet olvasni és az eltérő értékek szépen megmutatják mi kezd meghalni.Nekem így újra megnézve úgy tünik nem kapja fel az üzemanyagot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #51413 üzenetére
Köszi azt tudom, hogy jó a swag én is mindig azt ajánlgatom.
Csak most találtam egy két olyan márkát, amit még nem próbáltam és gondoltam ha a sajátomon próbálom ki, az a legjobb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #51423 üzenetére
A felni jó lett így felrakva tetszetősebb.
Nekem ugyan még mindig nem a szívem közepe, de jobban néz ki a meganon mint a dusteren meg a capture-ön amit eddig láttamA 420 elég az egyhat nem egy áramigényes gép, de ha tudsz azért márkát vegyél.
Nekem mondjuk nagyobb van bannerből
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Minek?
Ha valaki le akarja szedni az leszedi.
Nálam 2 napja volt egy srác, hogy nem tudja levenni a kereket, mert eltűnt a kerékőr ellendarabja.
Csavarkihajtóval kiszedtem neki talán 3 perc volt az egész.
Szerintem ez pont a felesleges pénzkidobás.Persze mindenki a saját igényei szerint arra költ amire akar.
(mellesleg léteznek kerékőr kiszedők, amik multik azaz mindegyik kihajtható vele.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha az van amit sejtek akkor az cumi.
Az esővíz elvezetőd, el van dugulva, már pedig akkor az motor beázott és ha zárlatos, akkor vagy kiszárad, vagy kuka. (jobb esetben kiszárad és használható lesz, ilyenkor is érdemes wd40 el alaposan átfújkálni)Az esővíz elvezetőt pedig takarítani kell!
Ha nem ez van akkor bármi lehet el kell kezdeni keresni az utólagos átvezetést a tűzfalon, mert onnan kapja a vizet a szőnyeg az tuti.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51418 üzenetére
Ezzel a motorkóddal ilyen is olyan is van.
2008- tól készölt egyszóval én alámásznék, az a biztos.Renault power
-
rob210
Topikgazda
EEEEEE
Nem elég!
Ki kell keni a tömítést, én szvsz nem is szoktam cserélni a tömítést, csak a régit kenem meg mind a két oldalt és onnantól soha többet nem ereszt.Az új tömítés ahogy megkapja az első "hőkezelést" szépen el is kezd ugyan úgy ereszteni.
Nyomatékkulcs elengedhetetlen, a cseréhez.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz frankstork #51486 üzenetére
Nem az átvezető kábeled tört el az ajtóban?
Mert az szokott.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
Ehh azóta nem volt használva?
Mert akkor meg is van a hiba tessék elféradni egy klímáshoz.Jobb esetben csak tölteni kell, és szivárgást ellenőriztetni, hol enged lehet az akér egy O gyűrű is.
Rosszabb esetben megtapadt a kompresszor, ez vagy felújítást vagy cserét jelent.
III.- kerületben tudok jó klímást ha kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51508 üzenetére
A lustasághoz mi köze a kompressziónak?
Ha annyira nincs kompresszió, hogy az a menetdinamikán észrevehető, akkor füstöl, zabálja az olajat és nehezen indul.
Ezek a tünetek is fennálnak?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Starline? Az mi ?
A dayco klasszisokkal jobb mint a conti
Nem kérdezted mit vagyél bele, lebeszéltelek volna róla.
A contitech hosszbordás szíjai vacak minöségűek, nincs meg a profiljukban az anyagvastagság, így pont, hogy nem tud bekopni, mert már eleve "kopott" azaz keskenyebb a profil.Most cseréltem egy srácnak hosszbordás szettet.
Dayco volt neki valami blueprint vagy mi volt a feszítö görgő, tragédia állapotban. Snrre lett cserélve, most szép csendesen teszi a dolgát.Hogy a kérdésedre is próbáljak válaszolni.
Nézd meg a két görgő felszínét, nem kapot-e fel valami koszt. Illetve próbáld meg befújni szilikon sprayel a futó felületet. Vagy cseréld a szíjat[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51546 üzenetére
Rossz befecskendezés, régi beégett gyertya.
Hibás nyomásszabályzó, kikopott pozició jeladó (ez a legvalószínűbb).
A többit nem sorolom van lehetőség bőven.
Még a lambda szonda is közrejátszhat.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabesz87 #51564 üzenetére
Igen ezért írtam, hogy fajta kérdése is az ár.
De hozzáteszem már az r134 sem károsítja az ózon réteget viszont jóval olcsóbb.
Azért drágábbak ezek az új gázok, mert lényegesen kevesebb kering a rendszerben belőle.
Nekem 670g van betöltve, de pl. Egy új mondeoban az egész rendszerben 340g van
Abba például pontos összeget tudok mondani 38700 volt a töltés. (3 éves a kocsi)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #51569 üzenetére
Ahha na haladunk ezt eddig nem mondtad.
Az valamilyen elektromos kontakthiba, vagy szenzor probléma.
Gépre kéne tenni, de azt a kocsit csak clippel lehet oovasni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- eFootball
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen