-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz Mágus2 #63168 üzenetére
Már korábban kérdeztem, de nem jött válasz. Hátha most
Az EGR-en ez az átvezetett cső mire szolgál?
Valahol azt mondták, hogy vízhűtés, de itt a kiszerelése egy ilyennek, aztán ezen a videón egyáltalán nem tűnik vizesnek a cső:
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #63171 üzenetére
Köszi a részletes infót, gyári diag-om már nincs és bár elég sok minden kínai is a számomra, de tegnap este találkoztam teljesen véletlenül egy főleg renault-kat szerelővel, asszony által egy buli buli folytán, elmondtam neki a dolgokat, mivel szinte a szomszédban van a műhelye (ez Mohácson volt) ezért leléptünk addig félórára, amíg rátette a diag-ot ő is, a diag szerint is, de a múltkor is ez volt, hogy az egr a ludas és ezzel semmi újat nem mondott.
Azzal viszont már igen (miközben a műhely előtt áll az udvaron 4 lagesz 3, megane, clio meg ilyen olyan renault is még) , és rögtön azt mondta,hogy az egr-t cserélni kell, itt semmilyen tisztítás nem fog segíteni, mert a laguna 3-nál nem szoktak elkoszolódni.
Viszont ebből a videóból meg az derül ki, hogy azért tud ez mocskos is lenni, bár Ti, mint hozzáértők biztosan tudjátok, hogy volt-e értelme a srácnak ezt kiszerelni.
A videó onnét indul, de azt tény, hogy ennél jóval ganébb és mocskosabb egr-ek vannak fent youtube-on.Egyetlen gondom, hogy nincs most garázsom erre, sem olyan hely, udvar, ahol neki tudnék ugrani, na meg az idő is, mert a hideget utálom.
Szóval, ha szétszedem, azzal nem vesztek semmit, de ha feleslegesen szedem szét, akkor tuti anyázni fogom az autót, vagy beletojok és megrendelem az újat. Mert a videó ugyan 1 órás, de vágott és nekem erre akár egy egész napom is rámehet, vagy ott kell hagynom, mert van mellette család is meg minden más.
Emiatt lenne jó most egy zárható garázs, mert apránként csinálnám, de így nem megy, viszont sokáig halogatni sem akarom. A szenelő szerint a motor k..va szépen jár, meg úgy minden frankónak tűnik rajta, ahogy nagyjából átvizsgálta de az egr-re rögtön azt mondta, hogy csere..
Tehát nem műhelyben állt az autó és felhívott, hogy itt most cserélni kell, mert ezt látják, meg nem is állok vele kapcsolatban, meg egyáltalán, hogy nála szereltetve lesz, hanem diag után mondta szinte rávágva ezt.
Pontosan azt, ha minél sűrűbben jelentkezik, akkor csere...
Nektek mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #63176 üzenetére
Én nem tudom, hogy mekkora ász az ember. Mint írtam, teljesen véletlen találkozás volt. De láttam az udvarát, sőt ennyi lagesz hármat meg renault sem láttam egyszerre még, mint ami az udvarán állt kint.
Csak azt írtam le, amit egyből rávágott. Ami nyilván nem jó hír, mert a tisztítás olcsóbb, sőt ingyenes ha én csinálom, de ha nem segít, akkor meg felesleges időelcseszés.
Ezért is kérdeztem, hogy mi vélemény.
--------Nézegettem itt az EGR-eket. VDO van 60 ezerért, de van Magneti Marelli 38 ezerért, meg van 100 ezer környékén is.
[link]
[link]Mi a különbség? Van egyáltalán, vagy muszáj drágábbat venni?
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz Mágus2 #63176 üzenetére
Honda Jazznél ez úgy volt, hogy ajánlott volt 50-100 ezrenként EGR csatornát tisztítani/tisztíttatni, különben elkoszolta az EGR szelepet, és akkor EGR csere. A miénkben 160 ezernél volt először tisztítás, szerelő szerint már eléggé el volt kokszosodva az egész járat (mutatott képeket is), de a tisztítással mi megúsztuk szerinte, nem volt baja az EGR-nek. 210 ezerig használtuk, addig kutya baja volt, azt tény.
-
#89309696
törölt tag
válasz Mágus2 #63293 üzenetére
Mennyit kellene amúgy várni ilyenkor, hogy az ember normálisan kihúzhassa háromezerig meg esetleg padlózhassa is? Nem folyamatosan, csak amíg eléri a 90-et arra a kis időre.
Nálunk a cég van elég szar helyen, mert beindítod, vársz egy percet, gurul kb. 700 métert a kocsi és onnan főút van szóval nem lehet krúzolgatni meg finomkodni vele, ott menni kell mert letolnak, kielőznek, ledudálnak. Úgyhogy annyi melegedést kap amennyit, aztán nyomni kell ha tetszik neki ha nem, utána 90-nél meg megnyugodhat aztán melegedhet tovább. Még jó pár Km-en át fekszik a mutató sajnos. Ez van, a dízel hátránya a kevesebb a veszteséghő. Eddig még nem pusztult ki egyik autó se.Egyszer megnéztem és a 700m táv után rögtön a főútra kihajtás előtt a hengerfejet megfogva langyos volt, kicsit talán melegebb az olyan 40-50 fok. Ennyit tud melegedni.
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #63913 üzenetére
2. szerelőnèl járt, ott szètszedtèk megint a vezèrlèst ès összerakták újra, de a 2. szerelő is visszaadta a kolègának, hogy nem tudja, hogy mi baja lehet! Azelőtt indult csak kopott a víz belőle elèggè.
Nem tudom, hogy mit tudtak ennyire elkúrni, a porlasztóknál gázolaj van, már az is lehet, hogy valami elektromos malőrt sikerült előidèzniük.... -
#89309696
törölt tag
válasz Mágus2 #64092 üzenetére
Ez valami olcsó dísz fél centi talán, eddig egyszer volt használva egy benzinesen ott működött, bár nem volt valami határozott azzal se.
Idétlenek a csipeszek rajta a legnagyobb baja az, csak be van hajtva a két széle és annyi, pont az éle illeszkedik csak a sarura, azon a vékonyon kéne az áramnak átmennie, nem csoda ha nem akar. Hegesztőcsipesz végeiben van kis kocka állítható csavarral, annak sokkal nagyobb a felülete. -
tigerscorpio
aktív tag
válasz Mágus2 #64536 üzenetére
Holnap rá mérek. Megpróbálom megjegyezni mi történik. De szerintem feszültséget mérek.
Utána rárakom a sarukat.
A próba tűket az akksi .és saruk közé rögzítem.
Gyújtás adás közben nézem a kijelzőt. Mennyit esik a fesz.
Aztán kérek kölcsön egy másikat. És megnézem azzal mit csinál.
Köszönöm a segítséget." A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #64544 üzenetére
Attól függ milyen feles? A múltkor megkínáltak egy házival, na most az odabaxott, mert azt hittem szétmarja a pofám is, hát még amikor lenyeltem, rögtön éreztem a hatást... Még 1 pohár és az olajbetöltő sapkát tekertem volna le az ablakmosó helyett. Nagyon ritkán szoktam inni egyébként töményet.
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #64888 üzenetére
Nem levegős, lehúztam a csövet és ahogy megnyomom a kézipumpát azonnal jön a nafta nincs egy darabka bubi se.
Feltöltöm holnap az aksit én arra gyanakszom, hogy nem kapja el, mert nem teker elég gyorsan más már nem lehet.
Holnap elárasztalak titeket képekkel szörnyülködni fogtok, én legalábbis fogtam a fejem nagyon, amikor ebbe a kocsiba belekezdtem.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Nekem is mindkèt oldali első belső szilentet kellene cserèlnem, nem rozsdásak a csavarok, nem kèszülök nagy ellenállásra, de attól mèg szívhatok mint a torkosborz.
A 18 èves terepjárónkon az elejèt èn is szètborítottam egy fèltengely gumiharang miatt, talpast is cserèlnem kellett, mert ki volt szakadva a gumija, de nem lógott mèg, na azon össze volt minden gyógyulva, ki-ki alapon estem neki, vègül a futómű rèsze sikerült, de az abs jeladó kábele 3 helyen is volt rögzítve a lengőkaron, nem akartam bántani, így a csonkállványnál kiakasztottam, de kevèsnek bizonyult, valahol a kábelèn szálszakadásos lett..... Na az már szívás volt, egyrèszt ritka japán szar, a világon nincs ilyen, másrèszt a kis csavarjai azok inkább szakadtak ès a szenzort is ki kellett vèsni a helyèből....
Nade mind1 ezen is tanultam valamit, az abs szenzort ebay-en megrendeltem(itthon azt mondták, hogy mivel nincs hozzá cucc, dobjam ki a visszajelző ègőt belőle....), pár hèt ès tolhatom bele. Vannak szívások, de az octaviámnál nem számítok rá, mèg "ifjú" vas.... -
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Értem én csak ezek fizikális hibák látszik tudod mit kell csinálni vele.. Szívás ehhez vita nen fér, nem kisebbíteni akarom a dolgot, csak amikor nem is tudod, hogy mi okozza a hibát, mihez nyúlj, az egyszer ciki is, meg ha lelkiismeretes vagy és valóban megcsinálni akarod, akkor rohadtul zavaró is, mert találgatni utálok.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz Mágus2 #68555 üzenetére
Nincs ilyen benne, megnéztem a hátulján a jelmagyarázatot is abban sem szerepel. Szerintem a magyar forgalmik nem tartalmaznak ilyen adatot.
Wiki szerint 184Km/h a top speed ami ugye a váltóáttétel számolással nem lehet (az én autómé a legrövidebb), szóval valószínű, hogy ez egy tényleges légellenállással beleszámolt érték lesz inkább. Bár ha padlón tud ennyit menni az nem jelenti azt még mindig, hogy a hűtővíz nem-e forr el 10 perccel később.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen