-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #67235 üzenetére
Na jobban megnézve mégis jót rendeltem Ez volt konkrétan a hézag mérő, még nem ért ide [link]
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #67313 üzenetére
Pilkington? De amúgy meg bontó beszerzésre, aztán valahol install.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Totalcar Espace használtteszt/összefoglaló engem meggyőzött, hogy a 2.0 jobban sikerült (arra a kasztnira értve) Ismerősék néztek egyet olcsó nagy jeligére németeknél, csak sajnos hamar kiderült, hogy motorhibás szegény példány.
Más tészta, de IC-be ne kerüljön annyi olaj kezdésnek, ott inkább a turbó okádhatta az olajat már alapból, elég lefullasztani
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #67956 üzenetére
1. párban mindenképp, ugyanúgy fáradt rugót nem nagyon kapsz újonnan, és egyébként is többféle szokott lenni gyárilag, amit az utángyártó ipar sokszor figyelmen kívül hagy. Mondjuk a megmaradt jót megpróbálhatod elpasszolni, de fordítva nem biztos, hogy megéri nekiállni azonos rugót keresni bontva, ami ki tudja, mikor törik ugyanúgy. (Új márkát nem tudok mondani, én megvenném ami legolcsóbb alkatrészek.hu-n vagy kauffernél, de ez nem biztos, hogy a legjobb döntés )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nünüke1975 #68040 üzenetére
Ha tettek bele festéket, uv lámpával is meg lehet nézni, hol jön ki.
Gáz és olaj a minimum, de néha tesznek uv reagens folyadékot is, hogy látszódjon, hol ereszt a rendszer
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Morales72 #68288 üzenetére
Olcsó autón szinte lehetetlen keresni. Senki nem akar költeni rá, ha baja lenne, eladja. Kereskedő meg olyat igyekszik kínálni, amit keresnek - csak ugye nem nagyon van ilyen a piacon, illetve nem annyiért. Ahol volt rálátásom, 1.4 alatt nem nagyon volt semmi - de igazából 2-nél kezdődött a kínálat, és az sem áhított szívó benzinesek hada, hanem dízelek (bár nem vészes, jellemzően 200e körüli futással).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #68518 üzenetére
Váltó felújítás lehet szükséges. Azért olajszintre ránéznék, a leírás kicsit úgy hangzik, mintha a "vége" nem kapna elég olajat, bár nem ismerem a konkrét váltó felépítését. Nekünk 100k km alatt ugyanannyira van egy nagyon pici hangja az 5. fokozatnak a Golfban, köszöni szépen Kb 200-nál kaphatott új gyári olajat, most karcolja a 300-at. Nem nagyon van változás, gondolom az is közrejátszhat, hogy ebben a sebességben tölti a legtöbb időt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- ASUS ROG Ally
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Horgász topik
- Sorozatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bittorrent topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen