-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Egész jól egybe maradt, ahhoz képest, hogy frontális volt.
Mennyi jó alkatrést el lehetne abból még bontani.Az utolsó képen jól látszik milyen pusztítást végeztek a mentő alakulat vágó emberei.
Imádnak darabolni.
Persze tudom első az emberélet, de néha értelmetlenül, csak darabolnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az autó projekt úgy áll, hogy amit szerettem volna megvenni amit említettem, azt eladták.
A pénz meg amiből szerettem volna megvenni, még mindig nem jött meg.(eladtuk édesanyám házát, de a kedves vevő, még 1.200.000.- lóg amiből 500.000.- lenne az enyém, a többi a bratyóé.)
De nem talál bankot aki hitelt adna neki, állítólag az ingatlan hitelezhetetlen, mert osztatlan közös tulajdon, ikerház, az érdekes csak az, hogy én nekem volt rajta hitel simán megkaptam rá anno.
Egyszóval pöcs a vevő, és attól tartok nem, hogy pénz lesz belőle, de a végén még pereskedhetek, hogy kiköltözzön és el tudjam adni valami KP-s vevőnek. Amiből visszafizetem neki amit eddig adott, minusz a foglaló. Csak sajnos közben ő költött a házra, ami engem mondjuk nem érdekel, de ő biztos perre megy miatta, pedig azt a lóvét tőlem, nem fogja megkapni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
Ja lehet, de szepen nez ki. Helyben van Pécsen, forgalmit is meg tudom nézni, abban benne van az előző tulaj is, tudok vele beszélni pl.
De ismerős is lehet, hogy meg tudja nezni a clippel meg akkor sajat szerelőhöz is el tudom vinni. Csak azon izélok egyedül, hogy nem kombi. Pesten van egy ígéretes, az kombi csak hát pesten van es nem igazan van időm elmenni egyaltalan megnézni.A törött autónkat meg ki kéne vonatni addig a forgalomból.
Viszont, ha a pestit vennénk, akkor abbol egy csomó dolgot fel tudnek használni a pesti autóhoz, pl a belseje tok ugyanaz. A maradekot meg kiarulom belole. Sot lehet,hogy a pestit elmegyek szombaton busszal megnezni. Az kb 1.070.000Ft nevre irva, elso tulajos svájcból szervizkonyvvel, 190 valahany ezer fokent autopalyas km-rel."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
Mindenkinek koszonom a segitseget!
Egy srac hozott nekem bontottat bele, meg bele is tette. Eddig jonak tunik, bar picit masabb a hangja a kocsinak, mindjart teszek fel videot. De gondolom azert, meg megcserelgette a gyujtotrafokat: a zoldeket 1-4, a szurkeket pedig 2-3 tette.
Hibat eddig nem dob a kocsi, bar meg nem mentem vele, majd este lesz hasznalva. A hibakodot majd toroltetem, gondolom az nem baj, ha csak tarolja...
-
aktív tag
tresh: Neked konnyu, Te magad szereled Jo tudom, hogy a trafokat en is be tudnam tenni, de kulcsom sincs hozza, amivel azt az egy vacak csavart ki tudnam szedni.
Amugy nem mondhatjatok, hogy nem koltok ra, eleg sokmindent kicsereltem mar rajta. Amit mondtak a szerelok mindent megcsinaltattam. (Vezerles, kipufogo, futomu, masik valto, kinyomo, kuplung stb stb...) Kerekekbol sem a 10 eves 1 miliset teszem fel.
Es mindezt ahhoz kepest, hogy alig hasznaljuk a kocsit...Mágus2: bnomert elmentem a munkahelyre, utana pedig azert kerdeztem meg, hogy a bontoba meg el tudok menni vele, vagy sem. Nem azert kerdeztem, hogy csapatni menjek vele (az meg szombaton megvolt )
Most is eleg eroteljesen elgondolkoztam a kocsi eladasan, de ugy vagyok vele, hogy ez (is) 'tipushiba" volt, mindenkinek elojon, 7ezerbol megusztam.
Ha meg ezt a vacak beazast megszuntetem, akkor marad addig, amig nagyobb baj nem lesz. De mar nagyon varom, hogy mikor jon elo elektronikai hiba...El kene mar fogadnom, hogy hasznalati targy, sosem lesz tokeletes. Ahhoz uj kocsit kene venni, es meg ott sem biztos. Ha meg minden patent lenne rajta, akkor ugyis osszetornem/osszetornek.
Viszont hetvegen is voltunk szankozni, ha lenne egy gyonyoru kocsim (mint amikkel most szemezgetek 3-4 eves Megane II coupe) azt meg sajnalnam ilyenre befogni, hogy szankot moge kotni, meg utana koszosan betenni a kocsiba, stb stb... meg hogy kint alljon a szabad eg alatt...
-
rob210
Topikgazda
Lehet a féltengely, de az inkább teljesen alászedve recsegne ropogna, nem csak egy bizonyos íven. ezért gyanús, hogy nem az lesz. De persze ennek ellenére az szokott lenni, de az teljesen kitekert kormány és indulás mellett azonnal megmutatkozik, ezt gondolom ő is tudja.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Kedvezménnyel lett volna ennyi. Ez a 106 lovashoz b@szott drága a kéttömegű.
Nyilván csak arra tudok hagyatkozni, akik csinálták...sokat csinálnak, nem volt eddig még probléma, egy opelost "ismerek" (vagyis elég távoli ismerettség), aki náluk csináltatott mát kb. 1 éve, azóta nem volt baja.
Ha egy 80-100K km-ert elmenne ezzel akkor már jó, ez esetemben ~4 év. Egyébként a belsejét kompletten cserélték, tehát igazából akkor tud baj lenni,
a, rosszul vagy rossz minőségű alkatrészre cserélték
b, maga az öntvény megsérül, megadja magátPicit szkeptikus voltam ezzel a témával énis, de most egyelőre megpróbálok bízni benne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
smity
csendes tag
140e km van most benne, 2012 decemberében kapott egy teljes vezérműszíj cserét, de lett generátorszíj is cserélve, a feszítő görgőre már nem emlékszek hogy kicserélték e.
Szoftverteszt.hu - Online Informatikai szoftvermagazin és hírportál, Tipushiba.hu - Autó típushoibák A-Z-ig
-
smity
csendes tag
-
SZATA
senior tag
Ez okozhatta a hőmérséklet változás, vagy semmi köze hozzá? A trafóval mit lehet csinálni a kukázáson kívül? Nekem ilyen egybe trafóm van.
Azon is gondolkodtam, hogy lehet nem is volt ez olyan nagy dolog, csak a zárt hely erősítette fel a hangokat.Laraxior: Nekem múltkor indítózáskor ment el a napi km számláló. Pedig csak 1 percre állítottam le.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
aktív tag
tresh: Es minosegre? Pl. jobb a futomuve, finomabban, pontosabban jar a valt, kevese zorog a belseje, jobban hangszigetelt, stb stb.
Mert nekem a belseje nagyon tetszik a Megane-nak (az enyemnek, a vilagos belsokbol szoktam neha undoritot latni), viszont az nem tetszik, hogy mindig zorog valahol. Ha jon majd jobb ido, valahogy megprobalom leszigetelni a muszerfalat, meghuzni a csavarokat, hogy ne legyen ilyen hangja.
Nehez szetszedni a muszerfalat? Ha jol tudom a kozepkonzolt kell szetszedni, utana az egesz felso lejon egyben, nem?Ha mar itt tartunk:
Multkor beszeltuk, hogy azik a kocsim a kuplung korul, szerintem vagy a kabelkorbacs atvezeto lehet, vagy esetleg a kuplungnal valami nyilas a tuzfalon.
Hogy kell kiszedni a kabelkorbacsot? Mert belulrol valami gumiharang van, a motorter felol meg valami feher muanyag korongot latok. Azt tekerni kell? Csavar van benne?(#27296) Ck. Nekem egyelore eleg a kis francia p.nci Plane, hogy elol is, meg hatul is van egy-egy belole
-
rob210
Topikgazda
Ami megfogott, hogy 1.nyóóóóc lehetne vele menni ha kéne.
A másik meg, hogy céges volt valóban az nekem is szemet szúrt ami közel sem hátrány.
Megnézeti az ember és ha a motor okés akkor legalább tudod, hogy amit kellett azt megcsináltatták rajta.
Jaj de kár volt ezt meglátni most fáj a szívem érte nagyon.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen