-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #31557 üzenetére
Párom autója kombi (astra J), meg új is, így igazából teljességgel feleslegessé vált számomra a kombi, no meg titkon mindig is vágytam egy kabrióra.
(#31558) FRENK1988: az utóbbi 2-3 hónapban itt borsodban is egyre több kabrió m2-t látok, bár inkább PH1-eket és nagyon tetszik.
Viszont itthon 1.5dci-k vannak, meg pár 120lovas 1.9dci, de azok már közel a 2M forinthoz, az újabb 131lovas 1.9dci-k, meg 2M felett.
Ilyen 2.0dci-t itthon nem is találni és ugye ez 1.5M körül van, talán mindennel együtt megállna 1.8M-ben itthonra lepapírozva.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Megszokni sehogy...2 napot töltöttünk ott és elég sokat autóztunk, kb. olyan érzés volt, mintha egyfolytában agyvérzésem lenne
Többieknek: alkatrészekre gondoltam én is, de se időm, se konkrét helyek nem voltak, hogy elmenjek szétnézni/venni ezt-azt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz sladka_pani #31734 üzenetére
Nos igen, az árak durvák, én m2-re vadászok első rs lököst, de elég ritka és ha van is, 80-100k körül adják. (a sima lökös meg 15k...)
Illetve kombira van gt spoiler a csomagtartó tetőre, ami 30k körül van, a gyáritól picit sportosabb, jobban kinyúlik, de basszus 3x annyi, mint a gyári.
Érdekes árak vannak.
Azon gondolkozok, hogy keresek valakit, aki üvegszállal dolgozik, aztán csináltatok vele egyet, vagy az én gyárimat alakíttatom át, ez lenne a legolcsóbb.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz golyós #31837 üzenetére
Amit vettem az ajtóba mac audiot, nekem is rosszabbul szól mint a gyári. Illetve a mély hang egyáltalán nincs, a közép-magas az szebb és jobban is bírja.
Megnéztem bekötés előtt 2x is, tehát elvileg jól van bekötve, de majd egyszer lehet ránézek megint.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Kellene srácok egy kis help!
Ma jöttem haza melóból, már majdnem itthon voltam, mikor is jobb előröl elkezdett olyan hang jönni, mintha egy orosz mosógép elkezdett volna centrifugálni (ritmikus tompa kopogás). Megpróbáltam felvenni, de a videón nem hallani.
Ha balra tekerem a kormány és úgy megyek akkor semmi, ha jobbra, akkor intenzívebb a hang.
Egyébként az autó stabil, fekvőrendőrön, sínen jöttem át, ott sem csinál semmi szokatlant.
Megálltam alá lestem, így szemre minden egyben van, megcibáltam mindent és minden stabilnak tűnt, mi a gyász lehet ez???“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #31896 üzenetére
Lekaptam a jobb első kereket, ott minden rendben van, szilentek, gömbfejek, stb. ...szerintem a féltengely is. Nem mozog, nem kotyog, stabil.
Lekaptam a bal elsőt, nos itt a kormányösszekötő gömbfejem szét van (májusban cserélték!!!), illetve a lengővillában állt ez az alkatrész, csak úgy pihent a vályúban: gumiból van, hogy mi a tosz lehet, azt nem tudom...
Viszont a bal elsőben 2 csavarom teljesen el van nyalva, szinte menet sincsen rajtuk. Az egyik már rossz volt és az agyban is gyengécske volt a menet, de úgy fest valamelyik javításnál adtak a másiknak isEddig passzolom, az biztos, hogy vennem kell egy balos kerékagyat és bal oldalt a kormányösszekötőt cserélik gariban, aztán majd meglátjuk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Már indexen is kérdeztem, de csak elpoénkodták.
Az OK, hogy 200k km körül cserélni kell, de az utángyártott már jó, vagy utána megint cserés? Engem lassan érintene a dolog.(#31918) longwild: hivatalosan nem ismerte el a renault, ezért nem cserélik gariban
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Laraxior #31938 üzenetére
A dieselük jó, én már lassan 4 éve csak is náluk tankolok, de akkor keresnem kell valami másik alternatívát.
Nemrég nyitott nálunk egy OIL kút, erről jókat olvasgattam, árban is jók, lehet rápróbálok.
Illetve itt közvetlen mellettem nemrég nyílt egy Mobil Petrol, viszont ez valahogy nem bizalomgerjesztő. (egy OMV helyén)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz ZoliM@ster #31941 üzenetére
Ezt így nehéz megmondani, mert lehet akár:
"Kb. 3-4. tekerésre indult csak el a motor" - akku probléma is
"valamint alapjáraton elég nagy volt a motor rezonanciája" - ezt meg valamelyik kopott bak is okozhatjaTehát lehet, hogy semmi komoly, viszont ahogy írod, akár befecskendezési/nyomásszabályzási probléma is lehet. Ezeket csak diag/bevizsgálás után tudod kiszűrni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #31951 üzenetére
Szerintem bárki megcsinálja, nem nagy mutatvány.
Én majd valószínűleg Zolival csináltatom, de még az odébb van.
Majd tavasszal kiderül, hogy marad-e az autó, ha igen, akkor hk-csapágy, új turbó, vezérlés is aķor lesz esedékes, stb. ... és akkor már mindent Zolival csináltatnék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
205/55r16-ban 21-ért találtam vredit, viszont 20-ért van bridgestone potenza re002 vagy turanza t001, 22-ért dunlop sp vagy blue, pirelli p7 vagy 23-ért conti premium 5.
Van azért alternatíva bőven.
Amiket ő említett, egy árkategóriával lentebb fociznak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
(nem akartalak megbántani, de legyen)
Nos, mivel sokadjára játszod el itt és más topikban is, hogy kitalálsz/olvasol valamit, amit te tuti dolognak veszel és hiába is állítják többen az ellenkezőjét, csak neked lehet igazad. (ezért hülyének is néznek sokan, lásd autós topik)Itt is többször eljátszottad már, általában rádhgyják/juk, 1-2 kivétellel, pont ezért mert úgysem fogod megérteni/elfogadni mások véleményét/tapasztalatát.
Amit eljátszottál már az autód vásárlásával, javításával, már kész kabaré, tehát fura a te véleményedre bármit is adni.
Akkor:
Az egyik legjobb utcai sportgumi, ami jó árban van az RE002, olvasgass grafikonok helyett felhasználói tapasztalatokat, ez egyébként kissé gyorsan kopik, ha szélsőségesen van használva
T001 hasonló az ER300-hoz, csak puhább, minden tekintetben jobb nála, ilyenem nem volt de ER300 igen, az átlagos, tökéletes utcai gumi ha nem sportoskodik az ember
PC2 és 5 iszonyatosan tapad nedvesen, szárazon, még kopottan is, én nem mondanám gyorsan kopónak, teljesen jó
P7 az egyik legjobb kommersz gumi, nyilván nem sportolásra, de sima utcai használatra, esőben és szárazon is jó, ez sem olyan nagyon kopós
SP01 nagyon jó vizen és szárazon is, viszont ez viszonylag gyorsabban kopikAmik még voltak:
barum bravuris2, ez atom jó a 3-as gagyibbra sikeredett,
conti ecocontact ez nem kopik el talán soha, tapadása átlagos, vizen fos
yokohama a539 életem legjobb gumija, ehhez fogahtóval talán még nem is találkoztam, gyakorlatilag bármilyen úton, bármilyen sebességgel, bárhova betudtam vele kanyarodni, viszont egy szezon alatt gatya (jó, mondjuk kapott is)
cégesek3n michelin-ek vannak, asse tudom milyen tip. majd megnézem“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
Jó bocsi tényleg nem megbántani akarlak.
Viszont azt azért te is tudod, hogy a tesztek többsége csak egy szimpla fizetett reklám.
Azért írtam/írtuk, hogy saját tapasztalat a nyerő, ez a grafikonosdi általában megtévesztésnek jó.más: most láttam melóhelyen az územ vészáram generátorát, hát aztaq. v12-es 4 turbós diesel, a csupasz motor akkora, mint egy fordtransit....durva cucc. A turbók nagyobbak mint a fejem.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz g.gergo #32318 üzenetére
Na ez odaver, az autó is szép, a szín is jól áll neki és a motor is YO
Más: 15K.-ért a komplett autót átpolíroznák, az jó ár érte (nekem jónak tűnik)?
Illetve eddig 2 helyen is azt mondták, hogy megcsinálják, de a fekete az nagyon kényes, nem szeretik polírozni, mert holgramos maradhat[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
De jó, hogy feldobódott ez az 1.9dci téma, egyik barátom most tervezi laguna2 vásárlását (2003-4-5) 1.9dci.
Mondjuk ph1 laguna2-ből, nincs is 130, csak 120 lovas (meg írnak 101 lovast is, az létezik??).Múltkor kérdeztem én is, hogy mi a különbség a 2 motor között, igazából nem lett megválaszolva.
Nos, amit találtam róla, hogy a 130lovas FAP -os és állítólag azért emelték meg 10 lóerővel a teljesítményét, hogy a szűrő miatti teljesítménycsökkenést ellensúlyozza. Viszont a 120lovast ajánlották, mert állítólag az jobban megy, erősebb a 130 lovast nagyon visszafogja a részecskeszűrő.
Hogy technikailag miben tér el egymástól a 2 motor, arról nem találtam semmit.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nekem ez olyan, mintha nem gyári lenne.
más: volt ez a fűtés problémám, ami mint kiderült, még mindíg megvan...
Tehát digitklímás révén 15-27fok között tudom ugyebár állítani a hőfokot.
15-26-ig hiába állítom, semmi nem történik, csak a külső levegő jön be, viszont max.-ra, azaz 27fokra állítva, megjön a fűtés.
Méganeklub fórumon javasolták, hogy nézzem meg a keverőmotort, hátha az nem nyit....remek kis félnapos program, a motor működik tökéletesen, illetve kiszerelve és működtetve azt láttam, amit tapasztalok is: 15-26fokig állítgatva semmi nem történik, 27-fokra rakva teljesen kinyit. (csak sima gyújtásról üzemelve)No, most:
1, lehet járni kellene a motornak, melegnek kellene lennie a víznek (bár nem hiszem)
2, valami, ami vezérli a keverőmotort, az most jelenleg mégsem vezérli, viszont, hogy az mi és hol lehet az passzHátha van erre valakinek valami ötlete.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz #42667776 #32443 üzenetére
Nem, amire te gondolsz, azok csak a levegő irányát befolyásolják (láb, ablak, közép, stb. ..), a levegőelosztó motor/ok.
Nekem ott van a probléma, ahol a levegő bejön az autóba és egy lapot mozgat a radiátornál, ezzel tudja beállítani a belső hőfokot. [link]
Zárt állapotban, csak a külső levegő jön be, ha nyit akkor a radiátoron át enged hozzá meleg levegőt.No, nekem vagy zárva van (15-26fokig) vagy teljesen kinyit (27fokon).
(#32444) tresh: igen, mivel mechanikailag minden tökéletes és tökéletesen működne én is valamilyen vezérlésre gondoltam, csak nemtudom, hogy ennél mi-hogy van.
Lebontottam, egyébként az egész műszerfal közepét, kiszedtem a klímavezérlőt, átnyomkodtam a csatikat, ránézésre ép. Egy esetleges próba valóban jó ötletnek tűnhet, lehet csak ennyi a baj. Csak ugye ez nehezen kivitelezhető, max, ha fillérekért találnék valahol.Egyébként ez arra volt jó, hogy olyan helyeken is kitakarítottam az autót, ahol valószínűleg még sosem volt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FRENK1988 #32446 üzenetére
Illetve múltkor volt szó arról, hogy a digitklímásoknál van egy ventilátor a tükörházba, ami zúgni szokott.
Szétkaptam már azt is, hát ventilátor nem volt, viszont gyanús, hogy eddig lehallgattakEgyébként egész könnyen szétbontható az egész belseje, kivéve a lábtérnél az utastér merevítő, azzal lehet szopni szépen.
(#32447) giigz: dehogy adom, sőt remélem ez lesz a legnagyobb hibája az autónak, ami előjön...egyébként elszerelgetek ilyen apróságokat.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
m2 1.5dci hűtővizét szeretném lecserélni, van valami mélyponti leeresztője vagy hogyan csináljam?
Illetve szétbontás nélkül van valami módszer a hűtővízkör kimosására?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #32536 üzenetére
Szia összegben kifejezve mennyi volt a művelet (anyag, szerelés), illetve mennyi időt vett igénybe?
Akkuból az enyém asszem 640-es.Az üzenetedre pedig: ami a lényeg, hogyy full szintetikus 2t olaj legyen, én egy időben repsol-t használtam, de felhagytam vele, mert igazából nem hiszek benne. Vannak akik szerint jó, van aki szerint nem...igazából csak ilyen találgatások vannak mindenki részéről.
Nemrég index renault fórumon páran a piros(rózsaszín) spurit ajánlgatták, mint ü.a. adalékot.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #32568 üzenetére
Az inkább csak egy kormányvédő, ilyen fűzős, azzal kell rászorítani a kormányra.
A luk a középkonzol oldalában, pedig a takaróelem hiánya."Nehogy már meg akarj vagy akarjatok győzni, hogy egy 300E-et futott autó jobb állapotban van műszakilag mint egy fele annyit futott."
pedig könnyen megesik, láttam már ilyenre példát[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #32583 üzenetére
Ez így is van, hogy gari idő alatt márkaszerviz (megfelelő periódikus szerviz) viszont utána záros határidőn belül flottacsere. Tehát fenntartom én is továbbra is, ha nem egy pakolós autóról van szó (ami első blikkre látszik, hogy az-e), akkor érdemes lehet a 3-4 éves sokat futott cégest választani.
A másik dolog, hogy egy ilyet a piaci ár alatt fognak árulni, tehát általában belefér, hogy 1-200k-t rálocsolj, amivel még árban mindíg nem leszel ott, mint a keveset futott társai és ennél tuti jó állapotú lesz minden.
Az m2 alkatrészei pedig igen is az olcsóbb szegmensbe tartoznak, tehát ezzel a részével nincs baj.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra