-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz gergo5991 #76181 üzenetére
Akkor az lesz a baj, 1500 alatt nehezen mozdul már a kocsi. Az enyém is ilyen volt egyébként. A hátsó utcában van egy Thalia, a pali mikor megy vele ő is ugyanúgy vált, kettesben már szinte enyhe dadogásig visszalassul, ha emelkedő van pláne. Vagy gyorsan kell váltani vagy jobban kihúzatni vagy kicsit csúsztatni a kettest. Vagy hagyni így ahogy van. Én se szerettem ezt benne egyébként, az egyik oka volt amiért eladtam. Meg még sok más is.
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #76181 üzenetére
az 1.6 os megane 3 nem ejti le a fordulatot fulladás közeli állapotba váltáskor, ezt szögezzük le.
Ha fullad a kocsi, akkor vagy nem megfelelő gyertyák vannak benne, vagy diag kell, mert valamelyik értéked nem megfelelő, az meg csak azzal látszik élő adatban.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz gergo5991 #77746 üzenetére
Gyanús nekem is...de akkor nem placebo...valamelyik nap "elkentem a száját" egy lámpától való induláskor, párom meg nézett rám, hogy már megint megnyúltad az autót?
és telitanktól telitankig több km megy bele; ennek utána kéne számolnom végre; most már kíváncsi vagyok, csak nincs rá időm sajna."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Xantomas
őstag
válasz gergo5991 #77746 üzenetére
Akkor tényleg nem csak én kergültem meg, bár nekem az volt a tapasztalatom, hogy inkább az utóbbi időben, mintha lomhább lenne a kocsi, meg többet fogyasztana minden alapgázolajjal, ugyan azokon a szakaszokon 0.5-1 literrel többet, a Vpowerrel meg annyit mint korábban. Pályán hatványozottan érződik. Ezt kipróbáltam kétszer is 40-40 literes rátankolással, felváltva, és ugyanúgy ez jött ki.
Szerintem, inkább az alap gázolajakból mostmár minden adalék kimarad, és ennyire kicsi az energiatartalma.forceberg, okok, de a második bekezdésedre miért volt szükség...
mod: off
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
válasz gergo5991 #77746 üzenetére
Placebo. Van pár vezetett tankolásom már, és figyelem is, és a helyezéseim alapján annyira nem is rosszul.
1, Az erősebben adalékolt benzin (azaz a prémium üzemanyag) nem magasabb energiatartalmú. Sem erősebb (azonos oktánszámot nézve), sem kevesebbet fogyasztó nem lesz egyből tőle az autó, ezt sokan csak belegondolják.
2, Azt nyered vele, hogy jobban leoldja a dzsuvát, kokszot, és stabilabb az ilyen benzin. Azaz az ellustult, kokszos autó normálisan kikormolva plusz adalékkal (Wynns, Spuri, etc), vagy erősebben adalékolt benzinnel újból kevesebbet fogyaszt és jobban megy; de csak addig javul, mint a tiszta motor. (Ellustulva csak 80-90%-ot tud leadni, ha tisztán 100%-ot).
De az jellemzően nem fél-egy tanktól lesz.
Plusz
-Fogyasztást csak rátankolással, azonos kútoszlopnál van értelme mérni, azonos körülmények között.
-Dombon ill hegyen át jobban fogyaszt az autó mint síkon.
-Egy mérés nem mérés.Van olyan, mikor tényleg érezhetően jobban megy az autó egy magas oktánszámú benzintől, de az 1-3%, nem 10-15%, ahhoz azért jelentősen többet kell tenni. Plusz chip nélkül alig érezni különbséget 95-98-100-as oktán között.
[off]Két durva kikormolásom volt amit laikusok is eléggé megéreztek, de ehhez jonn nafta, nagy terhelés, legalább 3 teli tank, és nehéz láb/tudstos vezetés kellett. Egyik egy C4 1,6 16V, ami lustább volt mint azonos motorral szerelt Picassom, holott nem így kén lennie; de négy fővel szügyig pakolva egy trip Bulgáriába, Fogarasi hágon át vissza, és már hazafelé is érezhető volt a különbség, meg majd fél litert vitt le a figyin később.
Másik 101 lovas kettes Focus, idős könyvelő hölgy céges autója, de mikor nem is volt más azzal mentünk beüzemelni külföldre, Tátrán át. A 101 ló ha megvan, akkor is gyenge azaz autó, de mindenki azt hitte ez a 75 lovas egynégyes (nem, csak alacsony fordulaton volt nyesztetve mindig, olcsó üzemanyaggal és olajjal). Gazdájának visszaadva másnap kérdezte mit tettünk az autójával, mert így még sosem ment (szerinte).
Nejem autójának majd fél év kellett mire nem volt kormos a kipufogó és nem evett többet mint a negyed tonnával nehezebb másik autónk, mert az előző mammer tulaj...hagyjuk is miket és hogy csinált vele.[/off]
Természtesen hosszabb utazás, főleg pályázás/hegyi utak előtt küldöm az adalékot, és általában mérhető is a javulás, de mások a nagyságrendek.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #82424 üzenetére
Amikor nem megfelelő mennyiség van egy klímában,azaz ereszt, akkor kezd el nem megfelelően tölteni.
Hiszen ezért is jut eszébe sok embernek, hogy uhh elugrok a klímáshoz, nem azért mert 2 évente cserélni kellne a töltetet...Egyszóval amit lefejtett azt lefejtette, amit betöltött, az van benne.
Lehet, hogy rossz a gépe, vagy a táblázata amiből kinézte.
Eleve az se mindegy melyik pag olajat tölti hozzá.Egyszóval amit tudnia kell!
650gr teljes töltet , ami a gázt és az olajat tartalmazza, esetleg szinezés. (jobb helyeken eleve szinezik)
A teljesítménye pedig 7, azaz hét °C egyszóval a tiéd ha ezt tudja normális nyomásértéken akkor kuka a kompresszor!El kéne kocognod egy normális klímáshoz aki tudja is, hogy mit csinál.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #83096 üzenetére
Le kell venni a 16 os anyát és megnézni a motortengely rücnis részét, ha azt bedarálta akkor sem kell kétségbe esni. Mivel kúpos az anyát rendesen meghúzva beszorul .
Én szoktam a tengelyre ilyenkor drimmelni egy nútot meg a karba is és egy pici ékkel tadam öröm boldogság, nem kell megvenni a 24ezer forintos új kart, és a 41ezer forintos motort. ;)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #84207 üzenetére
Hulladék mind sajnos.
A gyári is az, viszont vannak cégek akik ráálltak erre és azok tartós darabokat csinálnak.
Őket próbáld meg, náluk legalább nincs veszett ára és amit eddig beraktam az nem jött vissza 2-3 éve.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #87022 üzenetére
Bár nem kerestem az enyémen ami ugyanilyen, de szerintem a leömlővel egyben van, azaz a more ez alól nem tudja kivágni.
Ja, meg van rajta efy kartervédő múanyag lemez+ valami vas merevítés alatta. Ha ezt el akarja lopni, akkor gyorsabb, ha a motorral veszi ki 😅[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89276 üzenetére
110ló? Mert ha igen, a szolenoid(ami körül trutyi minden), annak van egy szimmeringje, hajlamos ott olajpárát ereszteni. A kábelének ott van a szívosor felsó sarkában kiképzett vájatában a helye, nem alatta.(bár ez szervesen nem a képre válasz, de rend a lelke mindennek)
-
t.imi
addikt
válasz gergo5991 #89386 üzenetére
Ehhez csak annyit, hátha keresi majd valaki, Renault - Castrol GTX RN-SPEC 5W-40 RN 710 a kiterjesztett szervizciklusokkal üzemelő, részecskeszűrő nélküli
benzin- és dízelüzemű motorokhoz alkalmazható teljesen szintetikus motorolaj.
Fura, hogy hi-tech olaj és részecske nélkülihez.
[link][ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89685 üzenetére
Gyárilag sárga(rikító zöldes sárga, de inkább sárga) jár bele, a renault saját fagyállója.
Ez az ami a képen van, az a gyárija, asszem 4 liter tömény +2 liter desztvíz adja meg a - 35-37fokot, de már nem emlékszem pontosan.
De a kép szerint nincs lecserélve, ha a rózsaszínt leengedték volna, akkor a tartály is leürül és nem rétegződik így.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89687 üzenetére
A sárgászöld a gyári, az való bele, asszem nincs 6 liter a feltöltési mennyisége(februárban volt cserém nekem is).
Baja nem lesz tőle, de ez így ha az volt a cég, hogy újuljon a fagyálló, hát az nem lett elérve.Renault type D a fagyálló fantázianeve ami belejár és az zöldessárga.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #89691 üzenetére
Szia.
Sajnos a rózsaszín fagyálló, ha egyszer belekerül marad is.
Hivatalosan a zöld készrekevert renault typ-d kell bele 6.5 liter a töltet.
Én csak a zöldet vagyok hajlandó zöldre cserélni.
Ha a "piros" van bent azt pirosra cseréljük.
Nem okoz gondot egyik se, csak akkor, ha kevergetve van.
Mások benne az inhibítorok így előbb utóbb megeszi a fűtőradiátort.A többi ár meg annyi amennyit kiszámláznak, azzal nem tudsz mit csinàlni.
Le lehet kérni egy előzetes kalkulációt, akkor nem ér meglepetés, mert attól nem térnek el nagyok.
Azt a két belső stabszilentet über nagy szopi cserélni, ha kellett, akkor az annyi, örülj, hogy megcsinálták.
Sok szerelő csak rámondja és szarik rá mert sokat kell bontani hozzá.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #89695 üzenetére
Hát ezt ha azt szeretnéd zöld legyen, át kell mosni szó szerint .
Ami azt jelenti, hogy ezt kell engedni, és megfújni kompresszorral a rendszert, majd levákumozni és úgy feltölteni. De ezt is 2 szer tuti meg kell csinálni, mire a rózsaszínesedés megszűnik.
Sajnos nem engedték le rendesen a rendszert azért ilyen.
Jobb lett volna a pirosat rakni bele.Renault power
-
gergo5991
őstag
válasz gergo5991 #89691 üzenetére
A fentebb leirt dolgok csereje utan azt kell mondjam nagyon durvan valtozott az auto uttartása, lassan 8 eve van nalam a kocsi es meg akkor se emlekszem
hogy ennyire jo lett volna, a kormanyban mindig volt egy kis logas, kanyarokban mintha csuszott volna a kocsi eleje -gondolom mert nem volt pontos a kormanyzas es a holtjatek az a kis logas ami volt benne terelte az autot.. a kopogas is megszunt de neha neha meg velek felfedezni valami koppanasokatkanyarokban elindulasnal egy picivel nagyobb gaz es csikorognak a kerekek meg durvan egyenesbe rantja a kormanyt most bar ez lehet inkabb user error, vagy lehet meg meg kell szokni hogy most minden ennyire feszes, merev, stabil csere utan
-
szebe
őstag
válasz gergo5991 #89717 üzenetére
A 110 lovas 6 fokozatú, a 101 lovas 5. Scenicbe szerintem csak az erősebb ment.
Nekem a 3/2-es Megane-ban a 101 lovas van, megengedett sebességen autópályán nem zavaró szerintem, de lehet csak azért, mert G Astrából ültem át.
A Scenic +200kg, ezt nyilván figyelembe kell venni.
Ha ovisulijárat, akkor a sok rövidebb táv miatt meg kell barátkozni a magasabb fogyasztással, és a dinamika hiányával.
Ha inkább utazóautó, akkor meg nézni kell 2.0 dci-t."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89723 üzenetére
Hmm, majd Rob megmondja, de elvileg a 101 lovas ötös váltóval van, de annak az a gyengéje, a 110 lovas az okoskerekes(ettől drágább a vezérléscsere és ettől komplikáltabb, de jó kis 6os váltó van hozzá.
Ezt én eddig így tudtam megane 3 esetében, scenicnél nem tudom, hogy van-e mix.
Az én motorkódom asszem a K4M 858-as.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs