-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz radio100jozs #52762 üzenetére
Nem lehet, hogy natúr csak az egyik apn van rajta aktiválva és te a másikkal próbálod? Mert egyes flották esetében az adatmegosztókon csak az online apn az aktív.
-
4Grider
nagyúr
válasz radio100jozs #52769 üzenetére
Akkor ezek szerint csomagfüggő, hogy az adatmegosztón mi lesz az alapból aktivált apn. Nekem dpi adatkártyához csak online apn-el aktiváltak adatmegosztót, szóval az adatkártyák mellé adott adatmegosztók nem automatikusan a főkártya apn-jét kapják.
-
4Grider
nagyúr
válasz tmp0124 #52864 üzenetére
A törvény szerint vagy internet-hozzáférést biztosító készüléket vagy audiovizuális készüléket kell érteni készülék alatt.
Természetesen nem a "vagy" szót használják, hanem helyette egy "illetve" szó szerepel a törvényben. De elég egyértelmű, hogy a mobiltelefon-előfizetésed mellé nem kell a telefon mellé modemet, az internet-előfizetés mellé tv-t vagy mobiltelefont kapjál két év hűség esetén.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz tmp0124 #52870 üzenetére
Konkrétan erről a jogszabályi helyről van szó:
A (4c) bekezdés alkalmazásában készülék alatt az internet-hozzáférési szolgáltatás, illetve a médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló törvényben meghatározott audiovizuális médiaszolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő, kép és hang megjelenítésére alkalmas készüléket kell érteni.Véleményem szerint az illetve itt vagylagos, amivel az internet-szolgáltatást választják el a médiaszolgáltatás/tömegkommunikációs szerződésektől.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz tmp0124 #52876 üzenetére
A vezetékes netszolgáltatók nagyobb fele szereti maga menedzselni az eszközeit. Egy részük enélkül nem is tud szolgáltatást nyújtani, mert pl. az eszközön magán korlátozzák az előfizetői sávszélességet, vagy a hibaelhárításhoz be kell rájuk jelentkeznie. Így furcsa lenne olyasmi miatt hűségnyilatkozatot aláíratni, ami nélkül nem tudnak szolgáltatni, azaz a szolgáltatás elválaszthatatlan részét alkotja.
Várjuk az eredményt... -
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz lugosi #52929 üzenetére
A Telenornál ilyen apróságok sohasem számítottak. Főleg azért, mert az ügyfélszolgálatok töredéke tartozik a Telenorhoz, a többség ilyen-olyan bt, kft, azok csak hadd szopjanak.
Ahol a kiemelt ügyfélszolgálat válasza csak az tud lenni a posta miatt rendszeresen késő számlákkal kapcsolatban, hogy térjünk át elektronikus számlák befogadására, ahelyett hogy a feladástól számított 4-6 napos fizetési határidőt emelnék, na ott nem várhat mást az ember... -
4Grider
nagyúr
Tudsz erre jogszabályi helyet is írni? Én úgy tudom, hogy a szerződés szerinti fizetési haladék (jelen esetben 8 naptári nap) az a számla keltétől számít, akármikor is adják fel postára a számlát. Az meg nem tudhatja senki sem előre, hogy a posta 2 avagy 7 munkanap alatt fogja az adott számlalevelet kézbesíteni...
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #52935 üzenetére
A mi flottánknak is volt ideje a befizetésre az utolsó szerződésmódosításig. Előtte is 8, az utolsó szerződéskötéskor is 8 nap volt a fizetési határidő, csak épp előtte a fordulónapot (26.-a) követő hó 10.-én volt a fizetési határidő, most azt 4.-ére állították be a Telenornál. És azóta nem/neccesen tudtunk határidőre számlát befizetni. A panaszra meg az a válasz, hogy térjünk át elektronikus számlára...
-
4Grider
nagyúr
válasz bollokcs80 #52948 üzenetére
Ha tudnánk, akkor mitől lenne meglepetés?
-
4Grider
nagyúr
válasz candle-light #52951 üzenetére
Semmi köze a kártyacserének a hűségidőhöz.
-
-
4Grider
nagyúr
A mai Telenor adventi ajánlat (december 7-10 között Telenor Blue vagy MyBusiness All-In csomagban két év hűséggel Nokia 5 készülék árából 30 000 Ft kedvezményt adnak) már minden reklámban elérhető.
Nem arról volt szó, hogy 8 órától elérhetőek az ajánlatok? -
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #53801 üzenetére
Van olyan iptv szolgáltató Magyarországon, akinek ha lakcímkártyával igazolja magát az ember hogy Magyarországon van a bejelentett lakcíme, simán bekapcsolja a szolgáltató az EU-n belüli elérést.
Ők szoktak nekem működni külföldről, de a Telenor MyTV soha nem működött.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz bandi0000 #53858 üzenetére
Igazán nem kellett volna sokat visszaolvass...
-
4Grider
nagyúr
válasz Gabbana #53903 üzenetére
Első körben mindenképp ellenőrizd, hogy az eladó fix 4G módra (4G only) állította, vagy auto (4G/3G/2G)-re. Mert jellemzően pont ez utóbbival szokott több probléma lenni, mivel gyenge 4G esetén hajlamos leváltani 3G-re, és pont ott jellemző a 40 ms körüli csomagkésés, meg a 10 Mbps alatti sávszél. Tehát tutira 4G only-ra van állítva a routered?
-
4Grider
nagyúr
válasz Memora #53966 üzenetére
Ettől azért van hivatalosabb oldal is:
https://www.telenor.hu/szolgaltatas/mobilvasarlas -
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz 123xyz #54309 üzenetére
A netsemlegesség azt is jelenti, hogy amíg megvan az adatkereted, addig is pont ugyanolyan feltételekkel kell tudnod elérni az egyes szolgáltatók tartalmait. Magyarul ha MyTV-re jár, hogy nem mérik az adatforgalmat, akkor a YouTube-ra és a Netflix-re (stb.) is jár. És innentől kezdve ez már az öntökönlövés esete.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen