-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Szimpla sablon duma. Nem csináltak ők semmit. Ne hagyd magad! Nekem anno 3 hónapig tagadták, hogy baj lenne az LTE kapcsolatommal. Több üzletben is már nevettek a dolgon mert állandóan SIM cserére küldtek. Több mint 30db fb üzenet, több email, sok telefon(ebből egy ügyintéző elsírás+1 veszekedés erős hangnemben) meghozta végül a gyümölcsét. Beismerték a hibát és 135ezres kötbért kaptam.
-
tomp
félisten
Azért vagyok sutyerák mert ők csak a tök...et vakargatták ahelyett, hogy ránéztek volna a hibára?
Hát lehet őket védeni...
Hölgy inkább lerakta mert az elcsukló és remegő hangja arra utalt, hogy mindjárt elsírja magát. Pedig NEM veszekedtem vele. Nem is akartam. Aki viszont visszahívott rögtön elkezdett veszekedni, hogy én vagyok a tudatlan és nem értek hozzá.
Milyen érdekes, hogy az eset óta "valamiért" teljesen megváltoztak felém. -
tomp
félisten
Negatívval kezdődő de pozitívan végződő eset. Vagyis az lesz.
A családban lévő egyik számra jött sms hétfőn, hogy tartozás miatt korlátozás lesz 48óra múlva. Megnéztem a tartozást. Csak az aktuális számla volt aminek május 10 a határideje. ATM-en kifizettem. Megnéztem újra atm-en. "Nincs tartozás!" Oké. Azaz nem foglalkoztunk vele. Mondjuk eleve furcsálltuk de mivel csak az aktuális havi volt így eleve kukáztuk az sms-t. Ennek ellenére 2 nap múlva korlátozták a számot. MyTelenor szerint az összes számla fizetve. ATM szerint nincs tartozás. Ma az egyik üzletben is vakarták a fejüket, hogy mivan. Számlák fizetve mégis "tartozás miatti felfüggesztés". Aztán meglett a bűnös! 1név alatt 2 szám van, eddig szépen külön-külön volt fizetve és kezelve. Na február körül gondol egyet a rendszer és összevonta. Azaz elég 1 számot beütni ATM-en és mind2 szám összegét fizetem egyszerre összevonva. Az érintett számot átrakta a másik alá így az aktuális számla összege eltűnt. Beütve az automatán "nincs tartozás" üzenetet kaptam. Ezek után még 2havi számla fizetése történt meg miközben az eltűnt számla összegét nem jelezte semmi. Se ATM se MyTelenor app se MyTelenor weboldal. Sikerült olyan szépen összevonni, hogy az ügyfél megszívja. Fél óra alatt sikerült az összeget előhozni és kifizetnem ezáltal a számot rögtön visszakapcsolta a rendszer. Az ügyintéző írt egy panaszt, hogy a visszakapcsolási díjat NE számlázzák ki mert technikai hiba volt.
Korrekt ügyintézés volt. Ketten is ezzel foglalkoztak. Most jár a taps. -
tomp
félisten
válasz
wetomi #45964 üzenetére
Idén nem jött értesítés, hogy összerakják a 2 számot. Anno 2015-ben jött ezért is mentünk be akkor és intéztük el. Ott akkor az egyik számnál a számlázási címet módosítottuk. Elmondásuk szerint így ha akarná sem tudja majd a jövőben összevonni újra. Hát összevonták. A 2015-ös sms megvan. Semmilyen telenoros sms-t nem törlünk. Biztos ami biztos.
Felszólító levél nem jött. Csak a havi számlák. Azokon pedig nem jelezték, hogy lenne tartozás. Összevonás óta is amúgy külön jön a számla mind2 számnál. Csak annyi változott, hogy mind2 számlán egyforma a végösszeg mert ugye összevonták őket. Késedelmi kamat sem jelent meg az azóta kiállított számlákon. Csak ott lebegett a telenor bermuda háromszögében az összeg. A számla kifizetése nem ment amúgy olyan könnyen. Kitartóan kellett lépegetni a rendszerben, hogy végül kidobja a terminálra az összeget. -
tomp
félisten
válasz
wetomi #45967 üzenetére
Hát én is ezt remélem. Személyes ügyintézés kifogástalan volt. Remélem odabent is változott a hozzáállás.
Vicc: tartozik az ügyfél így hát kikapcsoltuk. Oké akkor atm. Atm: nincs tartozás. Oké akkor MyTelenor: nincs tartozás. Helyzet: akkor is van tartozás és ki van kapcsolva -
tomp
félisten
Megérkezett a válasz a visszakapcsolási díjról. Jóváírták a 7250Ft-ot. Gyors és zökkenő mentes ügyintézés volt ez.
-
tomp
félisten
válasz
DrBubo77 #46047 üzenetére
A lista enyhén szólva érdekes. Van ami rajta van de nem megy, van ami nincs rajta és mégis megy. Rengeteg Xperia rendszeren NFC hiba ablakot generál folyamatosan az app. Ráadásként havidíjas szolgáltatás. wtf?
Ezek szerint nem hozott elegendő bevételt a Telenoros hitelkártya... -
tomp
félisten
válasz
azbest #46372 üzenetére
Új csomagokat soha nem írnak bele előre az ÁSZF-be de a régieket lezáratják. Az adatjegyeket is lezárják.
Most a fb-on a borítókép és a profilkép és érdekesen megváltozott. "Nézz körül, Ezt egyszerűen nem hiszed el de tényleg!" Tegnap olvastam, hogy érdekes sajtómeghívót küldött ki a telenor. A szerint korlátlanság jöhet az internet terén is.
Szerintem komplett megújítás jön a szolgáltatónál. Mindent kidobnak ami régi. -
tomp
félisten
Nagy dobásra készül a Telenor jövő hétfőn
A korlátlanságot állítja fókuszba a Telenor abban a sajtómeghívóban, amit kedden délben küldött ki az újságíróknak. -
tomp
félisten
Ha nem 1-2Mbps a sebesség limit akkor azonnal váltok az új tarifára.
-
tomp
félisten
válasz
radio100jozs #46519 üzenetére
Biztosra vehető, hogy nem fogják megszüntetni. Akciós ÁSZF tartalmazza a sebesség limit eltörlését is a 4G hálózaton. Illetve feltöltés utáni jutalmakat is ez tartalmazza. Azokat sem szüntették meg.
szerk.:
Ezzel szerintem most már új ügyfeleket fognak szerezni. Azaz siker lesz. Tuti nem fogják megszüntetni a pénzes zsákot hozó vonatot.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
27-ig tart az aktuális számlázásom. Ma váltottam Hello Data Startra. Most jött sms, hogy sikeresen aktiválták. Hmm. Nem úgy volt, hogy számlazárással lehet csak tarifát váltani?
-
tomp
félisten
Hello Data Start tarifánál aktív maradt a korábbi MyMusic Nonstop. Sebesség is érdekes. Év eleje óta fix értéket mérek. Éjjal nappal, bárhol vagyok mindig ugyan annyi. 51/40Mbps. Érdekes...
Lehetséges, hogy valami beragadt a rendszerben? -
tomp
félisten
válasz
castiels #46561 üzenetére
Most 50-60/20-30Mbps között mérek. Holnap lemérem a 4-esm metrón. Az egyik megálló tökéletesen alkalmas. Szinte üres egész nap azaz a ~75Mbps(ez a max elérhető) szabadon van. Ha nem érem el a 70-et akkor limitálva vagyok még mindig. Hajnalban üzemkezdésnél is stabilan 50-et kapok miközben egy másik SIM-el a hálózati maxal megy mivel nem használja akkor senki a hálózatot.
-
tomp
félisten
Bp közepe: egyik cellán 25/48mbitet kapok miközben a mellette lévőn 51/40mbitet.
-
tomp
félisten
Ahhoz képest, hogy leállt a közeli állomás(3G+4G off) egy távoli LTE cella "jelét" még pislákolva látja a telefon. -119dBm. Térerő jelzés nincs de a Hello Data Start megy 11/2Mbiten.
Nem dobja le a hálózat a korlátlan tarifát. -
tomp
félisten
válasz
Swim Swim #47049 üzenetére
Nálam gyorsult a net. Átlagban az 50Mbps megvan.(max 150-et tud a tefon). A legtöbb 70 volt.
Olyan létezik, hogy az LTE-A óta a sima 1800MHz-en újra csak 10MHz-es blokkot használhat a telefon? Amikor gyorsítottak 300-ra akkor folyamatosan 100 fölött mértem mivel akkor már 20MHz-es blokk lett. LTE-A óta viszont újra a régieket mérem. Mint anno a hipernet 84 idejében. Akkor is 10mhz-es blokk volt. Metrón mai napig ennyi van. Ugyan annyit mérek odalent mint fent.
-
tomp
félisten
Nem akkor lassítanak be ha nem rendeltetésszerűen használod. Akkor lassítanak be ha az adott cellán a kapacitás "fullon" van. Ilyenkor elkezdik a Hello Data tarifákat egyformán lassítani az adott cellában miközben a "normál" tarifák és Hipernet előfizetések sebességét nem lassítják még.
Az okos 1800MHz-es LTE és LTE-A kezelés miatt szerintem egy jó darabig nem lesz gond. Elosztja a hálózatmenedzsment a terhelést. -
tomp
félisten
válasz
n@p@lm #47154 üzenetére
Szövegértésem alapján ezt gondoltam. Ezek után elmentem a telenorhoz és ők is ezt mondták.
A nem rendeltetés szerű használat szimplán annyi, hogy ha nem indítasz havi 1perc hívást. Telefonban indítasz így abban bármit csinálsz az rendeltetés szerű.
Teljes cella terhelés esetén a rendszer elkezdi a priorizálást. Sima tarifák és Hipernet előfizetések előre, Hello Data hátra kerül. Így a Hello Data lassul. -
tomp
félisten
válasz
csernak75 #47224 üzenetére
Amikor tavaly ezt bevezették, hogy az első napon még nincs használható neted miközben azért a napért is fizetsz írtam nekik privátot fb-on. Következő hónaptól visszaálltak nálam a normális működésre. Azaz forduló napon legkésőbb reggel 7-re már újra teljes havi keret volt lassítás nélkül.
E hónapig a tarifa váltásig így is működött. -
tomp
félisten
válasz
wetomi #47230 üzenetére
Forduló napon még este 7-kor sem volt havi keretem és lassítva voltam. Írtam nekik. 10percen belül visszaírtak, hogy ez így oké de azért elkérik a számomat. Fél órán belül visszaállt a rend.
Gogodj
Nekem az Xperia M4 150/50-et tud. Ahogyan nézem az M2 is. De 70/50 a max egy 150-es telefonnál. Hiába van 150Mbps tisztán de a hálózat egyszerre egy eszközben 70-75Mbps-et ad. De ez már bonyolult. Itt már frekvencia blokkok játszanak szerepet. -
tomp
félisten
válasz
radio100jozs #47267 üzenetére
Nyáron korlátlan netet adnak ők is. Vészmentő megoldás a telenor miatt.
-
tomp
félisten
Fb info a MyTV-ről
...2017. június 15-étől megújítjuk MyTV csomagjainkat, és új, kibővített csatornakínálattal lépünk a piacra, ezért nem lehet majd a továbbiakban megrendelni a régi csomagokat. -
tomp
félisten
válasz
darvinya #47583 üzenetére
hmm. Megnéztem a nemzeti 1-et. Valóban csak SD. Az előbb kapásból a Spektrumot indítottam el mert az HD.
Na akkor kívánságod parancs.
720p-s HD: BBC Earth, RTL Klub HD, Ozone HD, Life HD, Film+ HD, Spektrum, AMC,
1080p-s HD: M4 Sport, Sport 1-2Illusion1010
Át lehet persze. Személyesen kb 2perc az egész és 1órán belül már a Hello Data tarifád fog menni.[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Hát engem igen csak meglepett ez a nagy csatornabővítés a MyTV-n.
Fox HD, NatGeo HD, MTV Hits -
tomp
félisten
válasz
radio100jozs #48491 üzenetére
Pontosan. Ha benne van, hogy felhasználható akkor felhasználható. Az egy dolog, hogy a Telenor Házban van egy saját szabályzat. Az nem játszik. Az ÁSZF-ben leírtakat nem csak az ügyfélnek kell betartania hanem a szolgáltatónak is.
Jelen helyzetben nyár végéig még kérhető az extra keret terhére a mytv. Miért? Mert benne van. Ha ki akarják venni akkor új ÁSZF kell. Az új ÁSZF életbe lépése előtt 30nappal már nyilvánossá kell tenni. Még nincs új ászf változás közlemény.
Ha holnap azaz június 26-án felrakják a közl akkor július 26-án lép csak életbe.Akinek nem engedik az vigye magával a szerződési feltételeket és addig NE hagyja el az üzletet amig nem csinálják meg.
-
tomp
félisten
-
tomp
félisten
válasz
nfsu17 #49411 üzenetére
Ez is egy opció. Mármint a csábítás. A másik amit írnak is az oldalon az a 4G+. Sok helyen van már 4G+ cella. Megnézik mennyit bír így a hálózat.
Nekem Hello Data tarifám van. Itthon a lakásban csak sima 4G van. Házból kilépve és kb fél percet sétálva már 4G+ cellán van a telefon. 4G-n 60Mbps van. 4G+ jelzésnél 180Mbps volt eddig a rekord. Ez Bp forgalmas(keleti) része. -
tomp
félisten
Tegnap a nagykörúton (Bp) sétálva 190/40Mbps volt a sebesség. Most 110/30Mbps. Ilyenkor amúgy melyik előfizetőt lassítja először a rendszer? Ugyan úgy a hello data ügyfelet nem? Számomra az lenne az okés. Ők úgyis korlátlanban tolhatják a többi napon is miközben a más tarifások nem.
-
tomp
félisten
válasz
lugosi #49622 üzenetére
Amit eddig tapasztaltam: budapesten nincs mindenhol 4G+ hálózat. Egyik nagy csomópont/téren van a szomszédosnál már nincs. Vagy plázán belül az épület elejében nincs, de a másik felében már van és hasít. Ahol nincs ott max 60Mbit van. Ahol van 4G+ ott ennyi. Eddig ez a rekordom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Thinkpad e14 gen2 Intel 1135G7 16GB RAM 512 SSD M2.2280 Full HD, TOUCH, Thunderbolt
- BONTATLAN! Samsung HW-Q990D 2024-es hangprojektor! (Soundbar)
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS i7-10510U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó konfig - videókártya nélkül
- i5 9500/ 32GB DDR4/ Quadro K2200 4GB/ 512GB SSD/ ingyen foxpost