Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szerintem tök jók! Nekem tizenévvel ezelőtt volt 250-es MTZ, meg 350-es jaffa is! Naggyon ment mind a kettő, csak többet kellett javítani, mint menni vele (főleg a jaffát). Az MTZ már elég jó volt. Ment mind a kettő 150-et. (na jó, fel voltak fúrva a 3. túlméretre )
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Zoli bácsi
őstag
Nekem voltak MZ-k, és egy ETZ-m. 1989-ben vettem egy 150 cm3-es ETZ-t. Az első 1000km alatt tönkrement az elektronikus gyújtás, visszaalakították megszakítósra. Utána a sebváltó szarakodott, és a nagy fogyasztás miatt hamarosan el is adtam. Haveri körbe sok ETZ volt, sajnos elég hamar kinyúltak. Értem ezalatt hogy 25-35e. km után olyan gyengék lettek, hogy fúratni kellett őket. Persze nem éppen kíméletesen hajtottunk.... Inkább a régebbi, TS sorozatot használtam, strapabíróbbak voltak. Láttam 200e. km-t futott TS250-est, aminek a motorjához nem volt hozzányúlva. Legtovább TS125-öst hajtottam, szerintem jóval többet kibírt mint az ETZ-k. Én is venni akartam valamit, nosztalgiából. Találtam egy 900km-t futott TS125-öst, majdnem megvettem. De miután mentem vele, rájöttem hogy kevés az a 10 lóerő a mostani 120 kilómhoz. Néztem utána 250-es ETZ-ket. Elég leharcolt állapotban árulták őket 60-70e ft körül, ilyet inkább nem vettem. Szerintem inkább valami négyütemű 125-250cm3-es gépet kellene venni........
-
Sick Boy
őstag
Nahát, hogy pont most nyitottál témát, a barátom pont most tett szert egy 250-es MTZ-re, és mondhatom, nagyon király a cucc, nekem nagyon bejött, vezettem egy keveset és nagyon tetszik.
És mocskos 55 e forintért jutott hozzá. A gép pont 15 éves és nagyon szép állapotban van.
Figyu, nézz be ide: Bővebben: link nagyon sok jó cikk, és sok-sok letölthető kezelési és szerelési útmutató van, most töltöttem le ennek a barátomnak innen minden MZ-vel kapcsolatos anyagot!Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!