- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #3648 üzenetére
Esetleg tömitést kellett volna rakni a csap és a tank csonkja közé,nem körbekenni
Azt ugye tudod hogy annak a hollendernek(csavar) az egyik felén jobbos,a másik felén balos menet van?
Nem összehúzod véletlenül?
A tankon levő menet a jobbos,magyarul úgy tekerd,mintha a tankról lefelé tekernéd a csavart -
sdavic01
tag
Popes és Teko megpróbálom majd akkor erősebben
-
teko99
tag
Logikusan gondolva a tankon lévő menetnek jónak kellett volna lennie,gondolom nem csavargatták le havonta és elkoptatták a menetet rajt. Az még előfordulhat hogy valaki bikára húzta egyszer,és jött le belőle amikor te legelőször lehajtottad. De én inkább a csap menetére gondolok hogy az lehetett roszabb hamár szivárgott,de itt meg megint a csap jön elő,ha rossz a tömítés inkább a komplett csapot cseréltem volna hogy ne szivárogjon. Találékony a magyar,nekem is tömítő anyag jutna az eszembe legelsőre.
Marad a nyers erő,de lehet hogy a tankról a menetet is szedni foglya,úgyhogy abban az esetben meg hát nemtudom menetet szerintem nemlehet "újat" csinálni rá,majd kisebbet vágni,de akkor meg valami olyan csapot kell hozzá nézned majd hogy jó legyen. Vagy tankcsere/festés. Ezekkel azért számolj. Ha úgy látod,szerintem hagyd fent,inkább minthogy jöjjön a menet is aztán meg lehet gondolkodni. Esetleg még ha nagyon nem akar lejönni a csapot bombázd szét,tűreszelő vagy flex óvatosan,bár a tank menetébe a ragasztó gondolom beleragadt,de szépen kilehet majd csiszolgatni szerintem.
Na de remélem nem kell majd az általam leírt folyamatokhoz nyúlni,remélem lejön majd ép menettel.
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #3655 üzenetére
Írtam hogy merre kell tekerni.A tankon levő menet a jobbos(normál) irányú,a csapon levő pedig balos.
Így tudja összehúzni a csapot és a tankot.Magyarul a tankról tekerd le a hollandert,ahogy letekernél egy normál csavart is,abba az irányba.
Ha esetleg már annyira szar a menet a tankon,akkor üres tanknál hegeszteni kell rá egy toldót új menttel,azt legfeljebb 1,5 cm-el hosszabb lesz a csonk a tankon.
[ Szerkesztve ]
-
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #3655 üzenetére
Én (is?) teko-val értek egyet - olyan fontos lecsavarni azt? Jó értem, minden legyen tiszta, de van egy szűrő a csapban, meg egy a benzincsőben, nem elég annyi?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Popes
őstag
válasz csabyka666 #3657 üzenetére
Hiába van szűrő a csapban meg a csövön is ha a tank alján áll a dzsuva és nem tud rendesen folyni a benya, mondjuk azt is ki lehet takarítani csak le kell venni a tankot hogy felfordítva kimosd.
De az már régen rossz ha a tank alján sok a dzsuva mert az már azt is jelentheti hogy rozsdásodik belülről.Deus ex machina
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #3657 üzenetére
Két éve használom a motort és a kezdetekben sokat kellett takaritgatni elég szarul nézett ki belül. .
-
csabyka666
addikt
Igen, ez a gáz! Mennyibe kerül egy másik tank? Párezer? Lehet, hogy át kell festeni, ki kell citromsavazni, de legalább egy hibafaktorral kevesebb.
Szvsz ha annyira botrányos a jelenlegi tank, én nem játszanék vele...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sdavic01
tag
Lenne egy kérdésem, biztos volt mar. Ugye elég puha az első teleszkópom volt olajszivargasa is stb.
Na szeretném feltolteni olajjal és új szimerinegel ellatni. A kérdés mennyi olaj kell bele szárankent? Hogy kell szetszedni? Valami külön tanács ? -
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #3662 üzenetére
Ez nekem is aktuális lesz hamarosan, és nagyjából tudom is, hogy mit hogyan kell, de a trükköket ha leírjátok, szívesen vesszük.
Alapnak ez jó lehet, igazából a trükkök érdekelnének, mire kell figyelni, mit nem szabad, stb...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
különös trükk nemigen van,az új szimeringeket a régiekkel kell belekopogtatni a telóba erre kell figyelni. Énis a szocis blog alapján csináltam tavaly és pofon egyszerű a dolog a látszat ellenére. ott irják is hogy mennyi olaj kell. Hajrá
BAZINGA!
-
sdavic01
tag
Vettem pár alkatreszt.
Hatso fekpofa 990ft/db
első feklampa kapcsoló 650 Ft
benzin cső közti szűrő 400 Ft.
Nálatok is iylen ár uralkodik ? -
sdavic01
tag
Ugye ezt a hidegebb időnek irhatom fel a számlájára ? Indítás után kis melegítés majd menetkozben nagyobb fordulaton az olajbetoltonel nyomja ki az olajat. Ilyet nyáron nem szokott csinálni
-
teko99
tag
na készlett a moci,összeraktam megjárattam.
Viszont máris kifúj a könyök,folyik lefelé a dzsuva. ezellen tudok valamit tenni?
BAZINGA!
-
Francia91
veterán
Tömítést tettél a henger és könyök közé? Gyárilag nincs, de ha 1x megbontod a gyárit, aztán már érdemes tenni. Utángyártott könyöknél még érdemes picit köszörülni az illesztés helyén, nekem a tömítéssel + fazonigazítással pöpec lett
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3671 üzenetére
tömítést nem,mert a gyári alatt sem volt,de látom lehet alukarikát kapni hozzá. De most délután elmentem kicsit meghajtottam a motort és most nem folyt egy cseppni sem. érdekes..
viszont hazaérve láttam hogy a berugótengelynél ill nekem is az olajbeöntő sapka szellőzőjén nyomta az olajat mint a barom,tiszta olaj lett a blokk hátulja/hátsó kerék is kapott. plusz az egyik blokkcsavarnál is szivárgott,ahogy néztem a menetnek annyi lehet,vagy csak rövidebb csavart tettem,ez esetben egy hoszabbal megoldható,de ez az intenzív olajkiokádás mindenhol... Tegnap piszoknehezen akart beindulni amiután összeszereltem mindnet,lehet túlis szívattam eléggé mert egy csomószor cusszogott is a kipuf amikor rugdostam. De azóta is indul a megszokott módon elsőre,bár lehet kiment valamelyik szimering állásában. Vagy a jelenlegi 10w40es olajat nem csípi. mást nem tudok gondolni..
BAZINGA!
-
sdavic01
tag
Na Emberek. Szétszedtem a teleszkópot nagy nehezen az előző tulaj szépen elmarta a teleszkop tetején lévő 24es csavarok sarkait okozott pár gondot. Mindegy. Aztán jobban szét akartam szedni a telot de!! Az alján lévő 10es csavart semmiféle módon nem tudtam kicsavarni csak forog magában.. Jó látok rajta egy bevagast de a szerszám amivel csavarom zárt plusz nincs 30 cm kis fejű csavarhuzom sem... Szóval szimeringet nem sikerült cserélni..
Itt egy kép.
-
teko99
tag
válasz sdavic01 #3673 üzenetére
a 24es csavarokat cseréld majd mindenképp hogy jól megtudd húzni,plusz a menetre rakj fbs-t mert nekem tavaly szivárgott az olaj amikor megcsináltam a szimeringezést.
hmm pedíg lekellene jönnie a csavarnak,ha a felső teleszkopszárat kicsit húzod kifelé hogy szoruljon úgysem tudod a csavart lazítani? úgy már feszülnie kellene a "szárnak" így nemszabadna körbefordulnia. vagy fújd be wd40-el (ha nincs vegyél mert amióta vettem mindenre használom tényleg baromi jó dolog).
ne hagyd rá,csináld meg a szimeringezést valami módon mindenképp. vagy ha mástnem és tényleg nembírod szétszedni akkor net televan etz bontással,vegyél egy telót és azt újítsd fel,első teló rendbe legyen mindenképp mert fékezéskor eléggé sokat számít hogy rendben van-e vagy nincs.
BAZINGA!
-
teko99
tag
közben márcsak nagyon apróságok vannak a mocin,ma is elmegyek meghajtom kíváncsi vagyok nyomja-e még majd az olajat..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3676 üzenetére
köszi pórbáltam a lehető legjobban figyelni mindenre hogy azért gyárias maradjon,márcsak a hátsó telókat kéne felújítanom majd ha lesz időm rá.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
A telókat nekem sem ártana, az egyik elsőből alul jön az olaj, a hátsók meg jóég tudja, mikor voltak szétszedve. Nálam tuti nem..
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3678 üzenetére
alul? na olyat még nem tapasztaltam (kop kop) de öreg motornál előfurdul minden.
hát a hátsók nálam tavaly mentek ki,de két személyesre állítva egy személyt bőven elbír semmi baj velük,csak ne műszakikor kelljen majd mókolni vele.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Én is tavasszal vettem észre, télen szépen lefosta az új első gumimat. Cserélve lettek a szimeringek az első telókban, és alul a tömítés - szerintem - maradt a régi. Nem én csináltam, de inkább csináltam volna meg magam...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3680 üzenetére
na igen alul énsem piszkáltam,ezért készülök is egy ilyen malőrre véletlen ha nálam is előjön ez a jelenség. de én úgy voltam vele hogy amíg csak bírja alul nem piszkálom,az utángyártottak úgyis vackok csoda hogy a felső szimeringek még bírják.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
-
teko99
tag
az indexrelé tud zárlatot okozni? mert ma vettem észre hogy nem villog,látom a biztosítékot kicsapta. most vehetek 4a-st,csak az újak meg már nem kúpos végűek és nemtudom hogyfog megállni a gyári helyén..
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3689 üzenetére
4 helyen voltam ma,a negyediken vettem egy 5A-st bele ideiglenesen. Csak cső alakú síma végűek vannak és azok is nagyobbak. neten láttam hogy van direkt méretezett simson/etz-be való "gyári" 50Ft/db-ért
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3691 üzenetére
hát igen ezt mondom hogy a gyári kúposvégű helyett csak ilyeneket lehet kapni a gyári méretű helyett. jó van kúpos végű is de nem 2-és 4a-sba hanem a 16osokhoz
biztitáblát cseréltem utángyártottra mert már tiszta oxidos volt,de az utángyártott alig tartja a kúpos végűeket is.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Akkor az is problémás. A késes a legjobb állítólag, mondjuk nekem a gyárival sincs bajom, szezon elején kap egy kis WD40-et, oszt jónapot.
De hogy nem lehet nálatok kapni kúpos végűt...az érdekes.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3693 üzenetére
hát itt sehol sem lehet kapni 4A-s kúpos végűt. 16a és miegyéb van kúpos,de ilyen nincs. na tettem bele egy 5A-s-t,majd ha szegeden járok nézek a mocisboltban.
BAZINGA!
-
sdavic01
tag
Motorba kell elsősegély csomag ?
-
csabyka666
addikt
Elviccelitek... A szabályt én úgy ismerem, lennie kell a motorban, de a rendőr nem büntet, ha nincs, viszont balesetnél ha nincs nálad, megbüntetnek.
Nem tudom, igaz-e, de asszem 3-4000 forint egy ilyen cucc, én nem szórakozok vele.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Új hozzászólás Aktív témák
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos autók - motorok
- Riasztó topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest