- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
Aktív témák
-
Loretto
veterán
Itt a folytatás.
Archívum I.: [link]Soirée...
-
Remington
őstag
Benq-16: Biztos nem adod el a simót? mert engem érdekelne! milyen?
https://hardverapro.hu/tag/remington#aprohirdetesei
-
RadeonExClÛB
tag
Halli skacok valaki tud segíteni.
A mocimnak a hátsó lengéscsillapítója eléggé kivan a (központi) és most nem tudom hogy újra lehet e tölteni hidraulikus olajal vagy ki kell cserélni? valaki tudna segíteni Cagiva Mito-m van 125ccm-is. -
sowi
őstag
válasz RadeonExClÛB #3 üzenetére
hat vagy ujra lehet tolteni vagy ki kell cserelni latatlanban ilyesmit eleg nehez megmondani hogy mennyire van ki a lengescsillapito...
a duci szervize meg sajnos draga, olasz motor..ennel mar csak akkor jarsz rosszabbul ha apriliat vagy mv augustat veszelAnytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Sátán44
addikt
válasz RadeonExClÛB #5 üzenetére
A sportmotor.hu-n már az összes viedót letöltöttem Aki tud még ilyen oldalt kérem linkeljen!
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
fzr1000
tag
de fasza idő van... mé' nem vettem inkább jet-ski-t...?
csak vicc volt...
mikor lesz már jóidő...
még mindig van egy eladó vadi új textildzsekim, jobbára fekete színű, ha valakinek kellene... -
(ÉN)közPONT
senior tag
Rövid fogmütétes/fogfájós majdszétszakadaszámos off :
Ducati 999S monoposto 10000 ezres full szervíze úgy hogy pályán lett veretve szinte mind a 10 K !!! ( Hadititok honnan tudom ) Iyen lenne az áldozat [link]
Olajszürő 1850
Levegőszürő szett 31132
Elsőfékbetéttek 22500
Hátsó 5520
Vezérműszíj 2 db 28186
Komplett Kuplung szett 36112
95+1 szemes láncszett 28090
első lánckerék 10855
Hátsó 42 fogas (turás) 19115
+20% ÁFA
220032 huf
+ a gumik( X márkafüggő ) és a szervízdíj (kb 20K)
egy monster vagy 750 Supersport némivel olcsóbb mert könnyebb szerelni és a 2 szelepes gépeknél a vez szíj kibir 20000 km et + pár dolog olcsóbb is rajta pl légszürő,láncszett,kuplungszett...
szVsz olyan 150000 ből totál ki lehet cserélni minden kopó kacatot.....jah a kuplung hogy csörög zörög az márka adottsága mert ugye száraz kuplungos a moci ezért egy tanács ha odajutsz akkor a kuplung fedelet ki kell vágatni ....ezt mindeggyik Duki szervíz válallja és performance kinyomó tárcsa se árt hozzá...és évekik elvagy vele gond nélkül CSAK 1 dologra kell vigyáznod ..,hogy hidegen nem szabad tépni !!!!! magyarád elindulás elött 5 percig járjon a motor amig ''felöltözöl'' és utána fokozatosan nyomod neki amig eléri az üzemi hőfokot....
Ui a monster vagy 750 SS nél nem kell aggódnod az elektronika miatt mert csak a 999/749 nél volt a marelikkel némi gond a te általad választott tipust ezek a hülyeségek nem érintik. Jah +1 fontos dolog ....balesetmentes motorozást !
Üdv
KareszRocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
YOZ
tag
Hát nemtom. Nem olcsó. Inkább japán gépet. Szerintem. A ducatinak eszméletlen szép hangja van oszt ennyi. Ien 999-esen ültem de az egész akkora mint egy mini romet .
Igaz 194 centi vagyok, ez is lehet gond De legalább az 1000-es gixeren kényelmesen elférek. -
Den
veterán
válasz (ÉN)közPONT #9 üzenetére
ez nem olyan vészes összeg. a nagy része nem is márkaspecifikus dolog.
www.simson4t.hu
-
SzalaiG
addikt
Süt a nap! Mindenki motorra!
Go! -
(ÉN)közPONT
senior tag
Szeva DeN
Hát relatíve nem mert ebben pl a teljes kuplung benne van az összes kacatjával eggyütt + vedd hozzá amit leírtam az egy tv doboznyi kacat ..pl harley hoz van olyan szar ami önmagában ennyibe fáj Plltra classik műanyag dobozt védő műanyag állkróm kütyü kapaszkodóval és 2 db beépített fröccsöntött lámpaburával akkor ez ahoz képest egy fél motor és még szerepe is van ................igaz a széria harleykat nehéz széthajtani ...de nem is mennek rendesen inkább tehervonat/nyergespót mint sem motoros a feeling.....biztos ezért se intenek szembe mert ha elengedi a kormányt akkor oda a motor + a marcona arcból se lessz sokRocker ... Gibson Les Paul Classic Custom 2008 Black
-
fzr1000
tag
na, nem hiába panaszkodtam pénteken, vasárnapra csak összejött egy kis ''jóidő'' (~10 fok, száraz út)... igaz, a jet-ski-zés sem maradt el, mert belefutottunk egy-két olyan vízátfolyásba, hogy elsőre azt hittem, elértük a Volgát, vagy az Amazonast (de kis fejszámolás után rájöttem, hogy nem valószínű, mert hát gyors ez a moci, de ennyire tán mégse ), udvariasan előreengedtem a többieket, aztán mikor nem süllyedtek el, akkor mentem én is... ...furcsa még a moci, tényleg nehézkes vele lassan menni, olyan rángatósnak tűnik alacsony fordulaton... hiába ott a nyomaték, egy nagy soros négyessel hatodikban is lehet városban eltötyörögni, most meg max. harmadikban, de ez biztos függ az áttételezéstől is...
[Szerkesztve] -
sowi
őstag
fijjug, nemtom supermotyozik e meg vki errefele, de adhatnatok tanacsot milyen sisakot szeressek, krossz, krossz+plexivel esetleg sima zart?
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
net84
őstag
Airoh-nak talán a Tiger sisakja (már korábban említettem), ami igaz nevezhető zártnak, de csúcsosodó állrésze van, és simlis (ez is leszerelhető) mint a cross sisakok... a plexi leszerelésével pedig szvsz egy szépen kerekített sportos cross satyit kapsz.
vagy az emlegetett hjc is hasonló design lenne, de ott ugye gázos a sötétített plexi
a zárt nekem olyan ''illúzióromboló'' (sm-re)Read only...
-
fzr1000
tag
RC51 / RVT 1000 R / VTR SP-1... most nem bizonytalan vagyok, meg nem is három motorom van, csak ez mind ugyanaz...
képem még nincs róla, így belinkelek egy majdnem ugyanilyet:
[link]
[link]
[link]
literesnek literes, de FZR-em azelőtt volt, mikor a PH-ra legelőször reggeltem, azaz 1998-2000-ben... az utóbbi időben inkább a KawaTaki nick-et használom másfelé...
[Szerkesztve] -
fzr1000
tag
ha kifejezetten az SP-1-et nézzük, én úgy tudom, hogy az a ''pályáról jött közútra'', el lehet vele szaladgálni hétköznapi használatban is (ahogy én teszem), de igazából pályára való lenne a tudása miatt (nekem viszont se versenyzői ambícióm, se tudásom nincs, de most ez a moci tetszik)... a városbani tötymörgést úgy értem, hogy összehasonlítva a ZZR-1100-rel, azt városban is fel lehetett pakolni hatodikba, és szépen elgurulgatni 2200 körüli fordulaton ~60 km/h-val (persze, ha nem kell a forgalom miatt gyakran váltogatni)... az SP 3000-3500-ig nem tűnik igazán egyenletes járásúnak, de csak alacsonyabb fokozatban lehet vele városban közlekedni 50-60 környékén, max. harmadikban, különben az alacsony fordulat miatt egyre durvább lesz a járása (két henger, nagy motorfék gázelvételnél), egy soros négyes jóval egyenletesebbnek tűnik... az eddigi motorjaim közül a ZX-9-et tudom ajánlani leginkább a kérdésedre válaszolva (könnyű, erős, kényelmes és szép )
-
Integra
titán
az sp-t a honda a wsbk-ba tervezte a dukátik ellen. ha s4 motorral nem tudták elverni őket, akkor a dukáti saját fegyverével fogják. első évben sikerült is már nekik
borzalmasan sajnálom, hogy nem már nem fejlesztik tovább, nagyon hiányzik egy brutális v2-es sp-5...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
Áhh.... ZX9-re nekem jelenleg nem is tudom hogy valaha lesz-e pénzem..
viszont most egy olcsó régi klasszikuson erősen gondolkozom: egy Honda VF750 F-en.. avagy 'brahiból' egy VF 1000 R-en. Állítólag nagyon finoman jár a Hondák V4-es blokkja és szintén nyomatékosak már alulról is. (Nomeg nekem valahogy bejönnek ezek a régi ronda és böszme nagy gépek. ~ 260 Kg körül van a sportmotornak gyártott VF1000-es.. )
[Szerkesztve] -
Vertic
aktív tag
egyáltalán mit jelent, hogy ''univerzális''? szigorúan szó szerinti értelemben nyilván csak terepmotor vagy méginkább triálgép jöhet szóba, mert az mindenhol elmegy. csak kérdés, hogy milyen áron
'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
senior tag
A szó szoros értelmében univerzális motor nincs - én kijelentem, mert egyik géppel sem lehet maradéktalanul terepezni, pályán száguldozni, avagy hosszú távon kényelmesen utazni és még jól is néz ki mindezek mellé. Vagyis pontosabban lehetni lehet, csakhogy mindezen tulajdonságokból egyik gép sem hozza az erős közepes mércét. (Kérdés: Mi az hogy közepes egy motor valamiből? Mihez képest? Az adott kategóriák legjobbjaihoz képest? -->De ezt szvsz most ne fejtegessük tovább)
Egy enduroval nem nagyon lehet olyan élvezetesen döntögetni és 160 km/h körüli tempóban haladni, egy sportmotoros megnézhetné magát terepen, csupasz motorok lennének talán a képzeletbeli legideálisabb gépek, csakhogy sokak számára azok nem tetszetősek és nagyon kevés azon naked gépek száma melyek enyhe terepezést is elviselnének. (A mostani motorrevüben tárgyalt Triumph bringa viszont pl jó példa lehetne talán...)
Én most egy olyan városi cirkálót keresek mellyel a dugóban is ellehet tötymörögni, ugyanakkor néha oda-oda húzva a gázt élvezetes kigyorsításra is képes legyen és egyúttal tartalmazzon valami kis különlegességet, érdekességet, azaz ne az jöjjön velem szembe minden utcasarkon. Ja és persze olcsó legyen! (Tudom olcsó húsnak híg a leve, de a motorszereléstől nem riadok vissza...)
Egy VFR tényleg jóvolna, de még az is drága bringa, így gondoltam a VF-ekre...
[Szerkesztve] -
sowi
őstag
vegyel husaberg fs650et vagy 450et, elvezetes kis bringa es kigyorsitani is lehet vele nem is talalkozol minden sarkon masikkal, nekem 175km/h a legjobb idom egy ilyen szerkezettel varosi dugulasra sztem nem a legjobb 1 sportgep, mar csak az ulespozicioja miatt sem, en a drzrol mivel magasan ulok elore atlatok az autok nagy resze folott, elore eszreveszem a lukakat, nagyon jol lehet seperni egy ilyen moccal forgalomban
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
fzr1000
tag
#28 Nem, nem az USA-ban élek… tegnap úgy tűnt, Szibériában… …bár az országban egyedül itt a környéken sütött ma egész nap a nap, szóval nem is olyan rossz hely…
a moci azonban tényleg RC51, mint a képen, csak a kipufogó, indexek, tükrök, plexi, első sárvédő nem gyári…
#30 SP-2 jó lenne, csak jóval drágább… DynoJet PowerCommander is jó lenne, csak az sem olcsó…
#39 VF 1000-ről hallottam rosszakat, inkább VFR… -
SzalaiG
addikt
Az egyik ElTE-re járó mteorológus jóbarát szerint csak ápr1 után lesz jóidő. Az még 2hét.
-
_Volkovy_
nagyúr
Ezt meg szabad venni?
[link]
Távoli terveimben szerepel egy motor vásárlása, és ilyen kategóriás dögöt akarok. Mit kell ezeken nézni vásárláskor? -
sowi
őstag
válasz _Volkovy_ #44 üzenetére
a zzr-eket leginkabb tenyleg turazasra hasznaljak ergo a legtobb nem nagyon van lestrapalva, azt hogy 50000km van benne ennyi idosen azert fenntartasokkal kell kezelni...
mas, aki szeretne bukogombakat,kormanykiemelot,kutyacsontot, allithato labtartot(mindenfele szinekben) es hasonlo cuccokat olcson keressen meg nyugodtanAnytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
senior tag
Srácok! Hát nem írtam hogy nincs lóvé???
Nem véletlen nézem a legolcsóbb gépeket...
Viszont találtam valamit, a napokban megyek megnézni. Egyenlőre többet nem írok.. -
sowi
őstag
-
dabadab
titán
válasz _Volkovy_ #46 üzenetére
Ize, csak egy jotanacs: ha ilyen kerdeseid vannak (azaz meg leginkabb csak kepen lattal motort), akkor inkabb ne ilyet vegyel. De tenyleg.
Ez a dog kb harom masodperc alatt van szazon, a vegsebessege nem sokkal van 300 alatt, vagyis rettenetesen eros, az ember pillanatok alatt megszabadul rajta minden jozan eszetol, es ha rutinja sincs, ami megmenthetne, akkor eleg rovid palyafutas ele nez.DRM is theft
Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Robogó, kismotor
- PlayStation 5
- Ford topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest