Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Madwe #119834 üzenetére

    Gondolom a kisebbik Monsterről van szó ha az SV650 a viszonyítás. Konkrét árakat nem tudok, mert erősen függ az adott típus állapotától is. Mindkettőből ki tudsz fogni egy rosszabbat amiből szopóroller válhat.

    Minden motornál lehet számolni egy éves biztosítási díjjal, gépjármű adóval, adott esetben egy szett gumival és év eleji olajcsere szervizzel. Hamar összejön a 150 ezer úgy, hogy még motoron sem ültél. Pláne ha épp úgy jön ki az év vagy km hogy kéne fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, gyertyacsere, szelephézag, vagy éppen láncszett csere is akkor ez sokkal több is lehet, mindkét motornál. Monsternél ha jól tudom még a szíjcsere is bejön a képbe.
    Budapest környékén a márkaszervizeken kívül még a Moto Rossohoz érdemes szervizbe hordani, ahogy hallottam.
    Plusz van még a magyar Ducati klub aminek a klubtagsága nagyon fasza kedvezményekkel jár, többek közt a szervizekbe is.
    Egy barátomnak Monster S2R-je volt, nem igazán költött rá többet mint én az FZ6N-re. Neki mondjuk gyújtásprobémái voltak sokáig, és majd egy évbe és sok csere-berébe került mire rájöttek hogy a kábelköteget kellett cserélni.

    (#119835) geresics mondjuk a teleszkóp az pont nem Ducati, hanem valamelyik gyártótól veszik meg a kész cuccot. Egy Showa Big Piston ugyanúgy megtalálható lehet olasz motorban, mint japánban vagy angolban.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák