- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Még egy voks a gyári mellett.
boogie84: nincs semmi baj a karbival, ha minden rendben van vele. Persze az injektor kényelmesebb és van egy rakás előnye A ZX9-et 2003-ig gyártották és végig karbis volt
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Beza! Olyan, mint a fűnyírókban (legalábbis nekünk amerikai Briggs motoros van és abban olyan van). Suzukiban papír van? A Hondában tudom, hogy azt adják...
Idén ki fogom mosni mindenképpen, de nyár közepén ki volt véve és nem igazán volt retkes (látszik, hogy nem városban használom), a jó kis Motul olaj pedig nem száradt ki belőle"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
A fesszab és az akku eléggé együtt dolgozik, a fesszab 14,4 ig tölti az akkut, utána meg nem. Tehát a feszabb nagymértékben hozzájárulhat az akkumulátor élettartamához.
de remélem a szakik utánanéztek ennek. nem ismerem a konkrét hibát, passzolom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Nekem fasza kis Unibat van. Először azt hittem, hogy csak simán valami olasz retek, aztán láttam, hogy a Ducati Atlhea SBK csapatot is támogatják. Ez persze rohadtul nem jelent semmit, de talán mégsem annyira dzsunka
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
Mivan? Én csak leírtam a tapasztalatomat A Varta király, bár megkérik az árát rendesen. Amikor az autómba kellett, akkor Exide-ot kerestem de nem volt sehol, most meg minden tele van vele minden. Végül finom Perion lett a vége...olcsó volt, ez volt a lényeg. Előtte gyári Opel volt. Élt 12 évet Na ez a nem szar!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
-
runner 125
nagyúr
-
yodamastah
őstag
JEsszus... ennyiert k5 750et lehet venni. Ultem mar par hyosung "spormototoron". Koze nincs egy sportmotorhoz. A futomu a fekek es a vaz egy rakas szar. Foleg a futomu volt rettenetes. Puhabb rugok voltak benne mint egy fazerben PErsze ezen sokat lehet javitani, de ez sokba is kerulne.... Nincs bajom amugy a hyosunggal, megvan ennek is a helye a piacon,de most annyi eladhatatlan jo motor van, csemegezni kell es alkudni....
A jo oreg FZS600 fazer egyebkent meg mindig jo valasztas szerintem. Lassan robogo arban lehet venni.... az enyem meg mindig mukodik amit 2005ben eladtam, es van benne vagy 100ekm
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sokat költöttem rá, pedig anno egy kosárban érkezett, magam raktam össze, és vezetékeltem át kompletten a 0-ról. Ezt a sok költést úgy kell értelmezni persze, hogy inkább csak a "csicsa". Szerkezetileg soha nem volt semmi váratlan meghibásodás vagy hiba.
Sajnos a vázra már nem volt idő, hogy kapjon egy új festést, akkor úgy gondoltam hogy többet már nem költök rá, majd az új tulaj. De mondom így utólag megbántam, hogy eladtam.
Ha tudta volna az ember, hogy milyen idők jönnek, akkor tuti meghagyom, évi 5-7K körül volt a fenntartása, annyit röhögve kibír fizetni az ember, még ha egy centit se megy vele.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
zack
nagyúr
Ez még talán színvonalasabb is mint a Kaloring. Bár nincs közel. Ez is oda-vissza pestről 200km. Minimum 5k az benya költség + a pályázás. Nem kevés. Egész napos bérlet +5k, a benya meg legyen 4-5k.
A Hringhez képest tényleg nem sok, de egy 250-es gépnél nagyobb motorral egy 1km hosszú (vagy inkább rövid) pálya nem túl nagy feeling.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
nagyúr
Oké hogy lehet költeni, de ha taknyol akkor sincs gond, mert ott a másik moci amivel tud motorozni a nyáron.
Én ha pályázásra adnám a fejem, biztosan nem a mostanit vinném ki, hanem vennék egy ilyen papír nélküli 600-ast, és ha rongyá töröm sincs gond, mert nem fogok azon kattogni, hogy most akkor nyáron mi lesz velem. Persze a ha eldobom a pályán akkor arra is kell majd locsolni a pénzt, de inkább arra mint az utcán használatos motorra. Azt ha nincs rá épp keret, akkor meg vár a sorára.[ Szerkesztve ]
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Daywalker
addikt
Hát ezek tényleg megállapodáson múlnak...nyilván ha valaki szarrá töri az más dolog, mint egy törött lábtartó. De nyilván aki töri, az fizet...
Az a baj, hogy mindig elő fog jönni a közös lónak effekt...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ja neeem. Autónál 3 lett volna a max, motornál szerintem kettőt bír el. Autónál mondjuk kevésbé lett volna necces a sztori, ott mindent húgyért-szarért szereztünk volna, mert annyi van belőle. Motornál más a helyzet kissé.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zack
nagyúr
Miért kellene? Tudod mennyit bír egy kis gixxer pályán megfelelő karbantartás mellett?
Ha azt mondom, 50-60e km-t lazán, akkor még lehet keveset is mondtam.
A szíve lelke az egésznek lényegében az olajcsere. 2e km-ként le kell dobni az olajat a pályázos motorból, és kutya baja se lesz.
Az esések nagy része (láttam egy párat) minimális javítgatással jár. A gomba és a pályaidom a nagy részét ugyanis elnyeli. Néha itt ott egy lábtrató, fékkar, váltókar...kb. ennyi.
Nagy pech kell ahhoz hogy rommá törjön. Leginkább olyan ütközés amikor a mozgási energiát nem tudja kicsúszni a motor, és erővel nekivágódik valaminek. Erre kicsi az esély a ringen, mert nagyok a bukóterek.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
.mf
veterán
"btw ha elesel barmilyen motorral akkor is kell kuplung/fékkar."
Hmmm már estem el egy párszor, tört már el fékpedál, váltótartó konzol is, de kuplung- vagy fékkar még soha, még most is a gyári...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
ez a motor baromira nem a lóerőről szól, és nem is azoknak szánják, akiket ez érdekel...
a célcsoport ráül, kipróbálja, kifizeti, hazaviszi, és a manualt olvasgatva látja csak meg, hogy ez a gép 48 lóerős.. az egy féktárcsa is lehet, hogy évekig fel sem tűnik, csak amikor már nagyon sok egyéb motoron látják, hogy azokon kettő van...mire nem elég manapság 48 lóerő egyébként? városi közlekedéshez, ingázáshoz elég kell, hogy legyen a teljesítmény és a fék is, bár nem egy könnyű darab az tény, de itt nem kell túlbiztosítani a gépet, nem fognak vele csapatni meg pályázni...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a 250-es, V2-es Xelvisem is majdnem 40 LE volt..
ennek a motornak állítólag a fogyasztása és a kényelme über brutál - sajnos ülni még nem ültem rajta, tesztet pedig még nem láttam így egyiket se tudom megerősíteni / cáfolni
hidd el akinek ez a két dolog fontos, az le se szarja a kawát a 72 lóerejével (az er6-ról beszélsz egyébként? mert azt a hornethez hasonlítsd szerintem, még ha az sor4 akkor is az a párja - szerintem a kawának nincs ilyen formájú és célközönségű motorja, de cáfoljatok meg)egyébként nekem simán nem tetszik, csúnya, gyenge, 1 tárcsafékkel nem vennék motort.. de nem egy embert ismerek aki már alig várja, hogy a nyergébe vágja magát! családosok, ingázók, öregebbek -> nem is velük fogok menni pályázni alkalmanként azt hiszem
az új fireblade is csak 180 LE, sokan néztek is nagy szemekkel, hogy ez mi, amikor már lassan mindenki átlépi a 200-at gond nélkül, ebben ráadásul kipörgésgátló sincs, abs sincs, egykerekező sincs... aztán kipróbálta a sajtó, néhány nevesebb tesztelő és összefosták magukat a gyönyörtől meg az irányíthatóságtól - valami ilyesmit tudok elképzelni ennél is.. minden gyár fejleszti a számokat, ami mögött semmi sincs, a honda pedig megteheti, hogy a nagy versenyben inkább olyan dolgokra koncentráljon, ami valóban fontos!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zsoltee10
addikt
Lehet már meséltem, de egyszer találkoztam egy benzinkúton egy nagyon öreg bácsival, aki egy idomos K75 BMW-vel gurult be a kútra. Alig tudott az öreg lemászni róla. Oda jött hozzánk beszélgetni. 85 volt a bácsi, 70 éve motorozott már, a BMW 20 éve volt meg neki és 180000km volt benne, ha jól emlékszem. Azt mondta, hogy amíg fel tud rá ülni, addig használni fogja. Eközben pedig a csajokat stírölte. -
Djuree
félisten
-
alvaro
senior tag
Nekem tetszik. nagyon kipróbálnám, milyen fogyasztást tudnék kihozni belőle - így elsőre elég hasonlónak tűnik e szempontból egy F650-hez, akkor pedig nem lesz rossz... pakolni is lehet alaphangon, nekem jó lenne ingához és túrához is. Alulról tol, ahol meg letilt, odáig úgyse forgatnám sose. Az a 145-nél pörög 4500-at izgalmas, az 100-nál mindössze 3100 fordulat... me gusta
Kicsit nehezebb, mint logikusnak tűnne, de ha ez a legnagyobb baja, így pár év gyakorlás után már talán ellennék vele (csak ne nagyon kelljen emelkedőn tologatni). Egy kis alacsonyítás még talán jól jönne nekem, éppenséggel leérek talppal 83 centiről, ha nem túl széles, de nem csak sík terepen jár az ember, pláne ha földút mellett lakik. -
Boxer001
veterán
Nekem is van egy ismerősnek, igaz nem helyi lakos , de majd próbálok összehozni egy próbát, ha indul a szezon, és kimerészkedik vele.
A jogsit már elkezdtem, az a lényeg, legfeljebb majd bőrszerkóban, sisakban mászkálok az utcán, motor nélkül.
stifi
Ki kell majd próbálnom, bár hosszú távra úgy se tudom, de legalább pár kanyarra...meg egy Hornetet is ki kellene, és lenne összehasonlítási alapom. Persze a Hornet üléspozíciója jobb (gondolom én), de az összkép a lényeg.
Meg nem úgy kell elképzelni, hogy folyton túrázgatni akarok, meg iszonyat sok km-t...város, plusz kiruccanások.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Én azért nem bánnám ha elérhető áron lenne, esetleg majd be is vállalnék egyet idővel.
A stílus amit képvisel izgalmas, huligános, emellett 2 személlyel is vígan motorozható.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen