-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz hurenzon #26003 üzenetére
a fiatal és fél misi alatt nehéz együtt.
a jól nézzen ki oltári szubjektív.
ami 2 személlyel utazik 100at az nem nagyon fog 4 alatt enni.
eszerint válassz kettőt a listádról
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
polimorf
tag
válasz hurenzon #26008 üzenetére
Én saját tapasztalatból tudom ajánlani ami nekem is van mi ketten a feleségemmel túrázgatunk vele 90-120-as tempóval és 4-4,5l a fogyasztása, minimális a karbantartása (mert kardános). Árban szerintem beleférsz bár az enyém 2001-es (lehet neked ez már túl öreg, de megbízhatóak.
Honda deuaville 650.
V2-es, kardános
Nyugis túrázáshoz ideális és még kényelmes is, bár én csak 175cm vagyok.
Szóval bátran merem ajánlani!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
yodamastah
őstag
válasz hurenzon #26011 üzenetére
Hát én nem vagyok burgman szakértő, de ismerek pár embert akik 2003 környéki burgmannal járnak melózni, és nincsenek nagyon lelakva ezek a gépek. Persze ehhez karban kell őket tartani De elvannak 4 literrel, és kényelmes 2 személlyel is. Fotel
Igazából én is sziívesen használnék ilyet, tök fölösleges sportmotorral melóba járni, de hát most per pillanat ezért nem tudok 2 külön motort tartani.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz hurenzon #26023 üzenetére
Hát nekem mindkettő volt ebből a modellből. 600 és 750 is. Most 750 van. Azt hiszem terepezésen kívül minden szempontból maximálisan kihasználtam őket Ajánlani tudom, elég nehéz őket szétütni. Tudok szépeket mesélni
Amennyiért mennek nagyon megéri. A 750 nagyon jól eltalált a blokk, tol lent is, de nem olyan barom idióta erős mint egy 1000. Sokkal kezesebb. Talán egy hátránya van, hogy ha mégis széthajtod, akkor nehéz csere blokkot szerezni, mert a k4-5 750-ből keveset adtak el.
2005 óta a két motorral mentem talán 100e km-t ebből több mint 10e km versenypályán. Soha 1x nem kellett műszaki hibával szervízbe vinni. A karbantartásra viszont nem sajnáltam pénzt, kapta mindig a lejgobb cuccokat. Szóval szerelve volt nem keveset, főleg az esések után
-
.mf
veterán
válasz hurenzon #26023 üzenetére
Na most akkor döntsd el, hogy mi is kell neked.
Gyorsasági nem olcsó, nem takarékos és nem kétszemélyes túrázásra való. Aki mögötted ül, nem fogja megköszönni.
Ezek a tulajdonságok inkább a túramotor kategória, úgysmint a már említett Deauville, vagy DL650, stb. Viszont 4l még azokkal sem életszerű (Alvarot kivéve, de neki mániája az alacsony fogyasztás, aminek érdekében olyan tempót megy, amibe nekünk eldurranna az agyunk). Kopó-fogyó alkatrészeket, autónál sokkal gyakoribb olaj- és gumicserét azokkal sem úszod meg. S a felszerelést még nem is említettük...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz hurenzon #26028 üzenetére
Csak ötlet szinten gondolkodj el.
2 motort fenntartani miközben egyet használsz ?
Szaladgálni pont egy 50-es papírokkal rendelkező kis szöcske a jó....
Nem lenne inkább gazdaságosabb egy túra-sport hibrid. Ott van hátul is elég hely kényelmes két embernek és megy is ha kell. Persze 4 litert el kell felejteni, de motoron minden kilométer 3-nak érződik autó után.--Gondolat--
2 motort fenntartani miközben egyet használsz ?
Persze ha a párod is motorozni óhajt van ráció benne. De nők valamiért inkább a 250 / 400 -asokra mondják, hogy milyen cuki... Szerintem az jó is nekik könnyűek és már egy 250es ninja is repíti őket. Persze APPPPA majd utoléri a nagy-vassalutóirat: Nem vagyok soviniszta, biztosan vannak nők akik jobban szeretnek 1000 sportmotort vezetni
--Gondolat vége--“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Daywalker
addikt
válasz hurenzon #26031 üzenetére
Meg kell nézni. De azért javaslom, hogy előtte döntsd el mit akarsz, mert a cbr600f nem teljesen ugyanaz a kategória, int a gsxr...abszolút sportmotor kell, vay csak sportos, esetleg sport túra?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz hurenzon #26033 üzenetére
Ha magad se tudod mit akarsz úgy nehéz lesz.
Először döntsd el a kategóriát ( mire kell?:túrázásra, száguldásra, városba stb.)aztán a részleteket.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
válasz hurenzon #26033 üzenetére
VFR?
Egyébként főleg persunak (egy kis olajozás megint ) : TBN értékeknél a magasabb (9 fölötti) az előnyösebb vagy az alacsonyabb, 8-9 körüli. Eléggé vegyes véleményeket találtam.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
TommyGun
őstag
válasz hurenzon #26008 üzenetére
Nem akarlak rábeszélni a 400-as burgonyára, de leírom amiket tudok róla.
Kb 3,5-4-et eszik, 100-at megy 2 személlyel, jól pakolható, segged alá 2 bukó befér, egész kezes mivel jól lent van a súlypont, közép sztenderdig simán be lehet buktatni. 5-600-ból elég szépeket kapni már, 2004-2006-os modellek is beleférnek. Kényelmes krúzolós, túrázós, jó szélvédettséggel. Lóerőre nem tud sokat de a váltónak köszönhetően van benne erő, jól megy végre is és jól gyorsul, a 2007-esek gyári adat szerint 7,3mp alatt van százon. Haverom elég nagy burgman kajáló volt neki vagy három 650-ese meg Kb ugyanennyi 400-asa. Ha karban van tartva nagy baj nem lehet vele. Variátor szíj a húzós, meg a váltó ha valami baj van vele, ha megáll akkor trélezezés. De ez más nagy motornál is így van , ha lerohadsz és nem vmi egyszerű a hiba akkor tréler. A szíj asszem a 400-asba vmi 80-100 ropi és attól függ mennyire van agyontépve a gáz rajta elvileg 50-70 ezreket bír el. Sok van belőle, elég megbízható darab, 98-tól csinálják és alapvetően sokat nem változott. A 650-es se sokat változott az elmúlt 10 évben alapvetően ugyanaz az idei is, 1-2 dolgot átraknak meg más műszerfal máshol van a kézifék de a blokk és a váltó gyak. változatlan, ami nálam azt jelenti hogy ami jó ahhoz nem kell nagyon nyúlni.
Használhatóságban verhetetlen szerintem, nekem még dono is van rajta, úgy mentünk acconnyal nyaralni hogy a seggem alá meg a dobozba minden belefért, még hátizsák sem kellett. Városban sem vészes ha már van egy pici hely már király vagyok, a váltónak köszönhetően meg nem kell 418646x kuplungolni a redvás forgalomban.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok