Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Topiccsendőr #81286 üzenetére

    A vizes utas kereszteződésbe csúszás is valós tapasztalat volt. Pedig autóban is ugyanaz a rendszer dolgozik, sőt, autóban még több adatból tud dolgozni, mert kettővel több kerék van...

    Szóval pont olyan aggályom a meghibásodás veszélye, mint az, hogy bizonyos helyzetekben váratlanul rosszabbul teljesíthet, mint ahogy én tudnék, és ilyenkor semmi lehetőségem nincs korrigálni.

    (#81288) Lipton: Idéznék a linkelt hsz-emből: "Szóval nekem csak annyi a véleményem, hogy ne bízzunk meg vakon ezekben a kütyükben. :R"
    Ma sem gondolom máshogy.

    Egyébként ha figyelmesen elolvastad volna, amiket írtam, éppen erre hívtam fel a figyelmet, hogy néhányaknál elég fura a görcsös ragaszkodás az ABS-hez, amikor a jó fékúthoz legalább annyira szükség van felfüggesztésre és gumira is.

    Nem tudom, éppen feltűnt-e, hogy a saját sv650-emből is gúnyt űztem: "De gondolom, Te sem véletlenül nem egy fos tartós gumijú, csapnivaló pálcika futóművű gépen tolod, úszónyerges kétdugós fékekkel. :DDD" [link]

    Illetve ezt is írtam: "Nekem pont erről vannak erősen vegyes tapasztalataim. Én lehet, mindig szarul fékezek, de egyformán szarul. Az ABS lehet 100X jobban fékez nálam, de ha százegyedikre egyszer nagyon nem, abból nagyobb baj lehet." [link]

    Ebből pont nem az következik, hogy én jobban tudok fékezni az ABS-nél. De nekem a megbízhatóan sz@rabb többet ér. De megértem, ha más máshogy gondolja. Mindenki a saját bőrével játszik. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák