- Hálózatokról alaposan
- Facebook és Messenger
- Bajban az Apple, nincs kereslet az iPhone 16 Pro mobilokra?
- Mobilinternet
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux Mint
- Mozilla Thunderbird
- Milyen NAS-t vegyek?
- Proxmox VE
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz yodamastah #8110 üzenetére
Na itt jön be az, hogy mondjuk egy 1000ccm V2-nél már kicsit vehemensebb a reakció a 'nem profi', gázfröccs nélküli visszaváltásoknál.. Plusz ha úgy sikerül, hogy mondjuk a kelleténél nagyobb sebességgel érkezve már megkezded a kanyarodást miközben még kapkodva váltogatsz vissza akkor jön a hipp-hopp katapult.. (pl: nekem tulajok mondták, hogy speciel a Suzuki régi TL 1000-ese hajlamos kevésbé tolerálni az ilyesmit..)
(De vannak 1000ccm-es sor4-esek is, amiknél egész könnyen megcsúszik a hátsó ilyenkor, pl személyes élményem ezzel kapcsolatban GSXR 1100-esnél volt.)
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8110 üzenetére
Az szopás mikor elpattog, olyankor mindig becsúszik egy kis barna Tavaly kecsón fordított irányban mentünk, késő délután és visszaváltásnál elpattogott a célegyenes végén, túlengedtem. Éreztem, hogy ez már a fáradtság jele és szerencsére vettem az adást mert 5 kanyarral később integra el is dobta a vasat a visszafordítóban. Szintén elfáradt. Azóta igyekszünk jobban figyelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen