-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #77406 üzenetére
Nagyon jól leírják miért érdemesebb a 2T ha már üzemórás motorokba gondolkodik a leendő tulaj.
Én annyit fűznék hozzá hogy, itt azon múlik nagyon sok milyen az áttételezés, egy nagyon röviddel jóval hamarabb kell cserélni az alkatrészeket.
Ez azért van mert sokkal többet megy magas fordulaton, felső tartományban, ha jól beállítja magának az áttételezést, ami kellően hosszú sokkal tovább fog tartani a motor élettartalma mivel közel sem lesz annyit magas fordulaton.
A 250/300 cm3 motorok pedig mindent megoldanak középtartományban, igazából a felső tartomány már csak szakavatott kezekbe való, hobbi szinten kimotorozhatatlan és legtöbbünknek kezelhetetlen.
Anno én SM-nél 14:40 használtam, ezzel 170 környékén ment, ami jó volt benne hogy 110-120-nál sem pörgött még annyira, ezt utazóba simán tudta.
120 fölött nyitott csak a power teljesen, ezért nem fogyasztott sokat.
Terepen, 13:48 ha jól emlékszem, ezzel kb 135 volt a vége, és terepen sem kellett ha nem akartál hogy magas fordulaton menjen mert mindenhol volt bőven erő, elég hosszú áttétel enduróhoz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó