- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Azért elég drága hobbi, mert sokkal többet kell rákölteni, mint egy középkategóriás benzines autóra. Tehát A-ból B-be elmenni egy autó jóval olcsóbb.
Motornál gyorsabban elfogy a gumi, fékbetét, olajat és légszűrőt is sűrűbben kell cserélni, kétévente szét kell szedni a telót olajcserére, lánc-lánckerék fogyó-kopó, és akkor, ha karbis, akkor azzal is kell foglalkozni, plusz szelephézag stb. Csupa olyan dolog, ami mondjuk egy autónál nincs, vagy tovább bírja, vagy olcsóbb. Cruisernél meg choppernél, vagy gyengébb gépeknél persze nem fogy olyan gyorsan a gumi, lánc (kardánosoknál nincs is)...de pl. a biztosítás egy erősebb sportmotorra jóval magasabb. A ruhát viszont meg kell venni, ami alsó hangon is 100-200e Ft legalább.Persze ha csak gurulgatsz, akkor lehet spórolni, de ha normálisan használod arra, amire kitalálták (hiszen ezért vetted, nem spórolni), akkor drága. Sportmotor meg mi másra lenne való, mint tolni neki (főleg pályán...nem a Bükkben-Mátrában, idegbeteg módjára).
No, ezt azért is írtam le, hogy lássa a kolléga, hogy nem megvenni drága, hanem fenntartani. Persze a hobbiknak is van szintje, ahogy írtad, de a motorozás sem épp kifejezetten olcsó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen