Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz vlevi #72748 üzenetére

    Hasonlóan jártam én is az R1200GSA-val. 60-as tábla, ránézek az órára: bakker, 90! :D

  • imibogyo

    veterán

    válasz vlevi #72748 üzenetére

    Nekem az AfricaTwin most a legnagyobb álommotor. Ígéretet kaptam a feleségemtől, hogy ha túl vagyunk az építkezésen (és mind a két gyerek legalább ovis), akkor a következő nagy projekt egy "új" motor lehet majd. Egyelőre szinte biztos, hogy vagy (túra)enduró, vagy nagyköbcentis SM kategóriából kerül ki a következő gépem. Amikor ráültem az Africa-ra is egy dolog biztossá vált (ismét) számomra, mindenképp a széles kormány és a magas(abb) üléspozíció, egyenesebb derék az én világom és nem a csutkakormányos (részben) hasalós motorozás, annyira kézre állt minden, sokkal jobb volt a karjaimnak/csuklómnak/derekamnak, természetesebb volt az irányítás (anno 690 SM-en is ugyanezt éreztem). Röviden ez lesz az irány...

    MÁS: 1000F
    Mostanra már biztos, hogy ez a példány nem fog eljutni közútra. Egyszerűen nem éri meg közúti használat miatt közel gyári állapotra visszaállítani (jelenleg fék- és kuplungkarok, gázmarkolat, kapcsolótömb, légszűrőház és csatlakozásai, nyereg és komplett első fékek cseréjére lenne szükség (alsó hangon is ~100.000 Ft bontókból vadászgatva is)). Ehhez még jönne a nagyon durván 150.000 Ft-os átíratás és forgalomba helyezés költsége. Na meg ugye a hátralévő, mintegy 100.000 Ft-nyi javítás is ott van még. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy az ergonómiája sem fekszik nekem túlságosan a motornak a fentebb már leírt okokból kifolyólag, akkor egyértelmű, hogy nem éri ez meg nekem... Ezt a durván 350-400.000 Ft-os összeget inkább beletolom majd az új motorba (vagyis egy részét, ~300 körül).

    DE:
    Mivel "csak úgy" kaptam a motort, hogy kezdjek vele amit akarok, nem került külön pénzbe és elég sok nem gyári alkatrészem is van, amik amúgy tökéletesen passzolnak a motorra csak a forgalomba helyezésnél lennének rizikósak, ezért úgy döntöttem, hogy a blokk sikeres felújítása után (szerelővel egyeztetve a hátralévő és általam nem elvégezhető munkákat őrá bízva, durván 100.000-ben megállhat a dolog a fékek felújításával együtt) ráteszek egy széles kormányt a motorra és lesz belőle "pályamotor", aztán bírja amíg bírja. Addig azért biztosan elleszek vele, amíg meglesz az utcai gép... Az Euroring is 3 perc, Kakucs meg 15 perc, szóval amikor épp ráérek, akkor majd motorozok pályán (a szállítást meg "valahogy" megoldom)... "Ingyen" mókázásra így is több mint jó lesz, nem a "fő" motoromat kockáztatom ha nem adja ki. Ennyit még megéri belefektetem, de sokkal többet nem... :N

Új hozzászólás Aktív témák