- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- Ubuntu Linux
- TP-LINK routerek
- Hálózati / IP kamera
- Gmail
- Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Nekem az AfricaTwin most a legnagyobb álommotor. Ígéretet kaptam a feleségemtől, hogy ha túl vagyunk az építkezésen (és mind a két gyerek legalább ovis), akkor a következő nagy projekt egy "új" motor lehet majd. Egyelőre szinte biztos, hogy vagy (túra)enduró, vagy nagyköbcentis SM kategóriából kerül ki a következő gépem. Amikor ráültem az Africa-ra is egy dolog biztossá vált (ismét) számomra, mindenképp a széles kormány és a magas(abb) üléspozíció, egyenesebb derék az én világom és nem a csutkakormányos (részben) hasalós motorozás, annyira kézre állt minden, sokkal jobb volt a karjaimnak/csuklómnak/derekamnak, természetesebb volt az irányítás (anno 690 SM-en is ugyanezt éreztem). Röviden ez lesz az irány...
MÁS: 1000F
Mostanra már biztos, hogy ez a példány nem fog eljutni közútra. Egyszerűen nem éri meg közúti használat miatt közel gyári állapotra visszaállítani (jelenleg fék- és kuplungkarok, gázmarkolat, kapcsolótömb, légszűrőház és csatlakozásai, nyereg és komplett első fékek cseréjére lenne szükség (alsó hangon is ~100.000 Ft bontókból vadászgatva is)). Ehhez még jönne a nagyon durván 150.000 Ft-os átíratás és forgalomba helyezés költsége. Na meg ugye a hátralévő, mintegy 100.000 Ft-nyi javítás is ott van még. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy az ergonómiája sem fekszik nekem túlságosan a motornak a fentebb már leírt okokból kifolyólag, akkor egyértelmű, hogy nem éri ez meg nekem... Ezt a durván 350-400.000 Ft-os összeget inkább beletolom majd az új motorba (vagyis egy részét, ~300 körül).DE:
Mivel "csak úgy" kaptam a motort, hogy kezdjek vele amit akarok, nem került külön pénzbe és elég sok nem gyári alkatrészem is van, amik amúgy tökéletesen passzolnak a motorra csak a forgalomba helyezésnél lennének rizikósak, ezért úgy döntöttem, hogy a blokk sikeres felújítása után (szerelővel egyeztetve a hátralévő és általam nem elvégezhető munkákat őrá bízva, durván 100.000-ben megállhat a dolog a fékek felújításával együtt) ráteszek egy széles kormányt a motorra és lesz belőle "pályamotor", aztán bírja amíg bírja. Addig azért biztosan elleszek vele, amíg meglesz az utcai gép... Az Euroring is 3 perc, Kakucs meg 15 perc, szóval amikor épp ráérek, akkor majd motorozok pályán (a szállítást meg "valahogy" megoldom)... "Ingyen" mókázásra így is több mint jó lesz, nem a "fő" motoromat kockáztatom ha nem adja ki. Ennyit még megéri belefektetem, de sokkal többet nem...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3D nyomtatás
- Mobil flották
- Lexus, Toyota topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest